Averaghju aghjunghje una vacuna a gripe?

Sicondu ipidemiulogichi, a vaccinazione aiuta à sopravivanu u vaghjimu è l'invernu, quasi senza fallu. Hè cusì cusì? Parlamanu cun specializatori.


Un signu sicuru di u vaghjimu: i persone chì ùn sò micca rkuprati dopu a festa, discutitani à eternu à i casi di fumatori, da annu à annu à u finale è a dumande risposte: vale a vaccinà contra a gripe? I terribili chjamati per a vaccinazione vènenu da ogni uccisione. Ma dudate sò ...

Forsi la raggiuni principali di dubbità - assai ùn creanu chì a vacuna vi guardate micca contra a gripe . Diciaranu, hà fattu a inoculazione, ma ellu cundottu ill! In risposta, i medichi ciudanu datu da diverse studii - per esempiu, a Royal Society of General Practitioners di u Dipartimentu British di Salute: solu a mità di i casi u diagnosticu iniziale di "grippa" hè cunfirmatu laboratoriu - chì hè, quasi in u tempu, ciò chì pensemu à una gripe, , - sò chjappi tipi di ARI, chì anu macari chjappi, ma assai menu riesciii per l'omu.

Un altru, micca valutariu "validu" per evitari i vaccinations sò quì più temerati di i cumplicabbili di vaccini cà a gripe. A persone periscive a inoculazione cum'è a stessa griglia, ma solu in una forma più liviana.

Quandu i medichi ricunnosce, quandu i vaccinati di a prima generazione chì cuntenenu virus vive, era cusì. Ma oghji, i vaccinenti di a gripe sò certi cumposti sintetici chì ùn pò micca causà malatie in principiu.

Quellu chì ùn deve micca?

Vaccenu di a gripe ùn anu nisunu cuntraindicazioni. Ma per abbannallu (almenu per un pocu tempu) vale a pena per quelli chì:

- ci sò parechji reazzioni allergii à i vaccinanti precu;

- Ci hè una allergii à i cumpunenti di a vacuna (per esempiu, à una protezia di ovince);

- cù l'aggravazioni di e malatii allergii o cronichi (per esse almenu duie simani dopu à l'iniziu);

- A malatia aguda cù a temperatura. Ancu avè passatu almenu dui simani dopu a riprova, prima di mette a vaccinazione.

E quale hè cunsigliu

* Per i travagli lesti, chì sò "prufessiunale";
* studienti è tutti quelli chì passanu assai tempu in colectivi chjusi;
* U figliolu di 6 mesi (per micca di ripiglià u virus in a kindergarten è a scola);
* Persuniani di 60 anni di età (cù età, l'immunità disminuye);
* Persone cù malati fisichi crònii, cum angina pectoris, diabetes mellitus, fallimentu renale, etc. (a gripe aghjusta tutte e malatie);
* i persone chì anu un risichtu risicu per a influenza (i travagliadori di salute, impiegati di i stituzzii educativi, i duttori di trasporti publici, i travagli di u cummerciale, i travaglii suciali, a polizia, i militari) da professione


ESPIRITU DI U DOCTORU

I Cumpriche sò imprevisibles

Dutturatu in Scienze Medica, Prufissore, Académie, L'oriente expert Vladimir TATOCHENKO:

- Hè difficiuli di discutiri cù e persone chì sò cunvinti di l'inutilità di i vaccinati. Ma vogliu dicu chì a gripe hè una malatìa chì pò causà cumplicazioni severi in i persone di ogni età, anche qualcillane di u statu di salute. Inoltre, spessu porta à morte.

Invece chì l'avvucati ùn aiutanu micca, e dati dici chì tutti l'annu l'incidenza di a gripe hè diventendu. Dunque a vaccina hè cunsigliata per tutti, di parte di i zitelli più vechji di 6 mesi d'età. I vaccinetti di a gripe moderna ùn anu micca cuntenenu viruses vivendi è sò dunque praticamenti seguru.