Averaghju pardunà i insulti di una persona amata?

L'amori trà un omu è una donna hè un grande sensu! L'amore si move a storia di i stati, è i destinazioni di ogni persona. L'amore ci dà l'oceani di felicità è tenerezza. Ma, anzi, ancu un sensu grande è forte, ùn vi guarantisci micca una vita senza insulsi, insulti è disappruversi. A volte, i nostri erate volte infettà insutti, è per quessa, avemu u dulore. Intendemu di scummigghiariatri, avemu bisognu di perdinu l'insulti di una persona amata?

A quistione di pirdunari o per ùn pardunà un insulte dependa da parechji fatturi, è in generale ogni unu deve devenu esse cunsideratu individually, in ogni casu. Ci hè avè cunsideratu parechji punti particularmente impurtanti in questa materia, basatu nantu à quale tù stessu pudete darà una risposta, se duvemu bisognu insulte o ùn deve micca bisognu di fà questu. Cusì, cunzidiranu questi fatturiu.

Assessment of insults.
L'omi sò cuncreti cunnisciuti da altru pianu è parechji difficultà per noi di capiscenu i sentimenti è motivazioni di l'altri. Hè bisogna sempre esse rivisuutu quandu avete a valutà chì l 'insulte hè offensivu. Dopu tuttu, quarchi cosa, chì ci vole, è da ghjusta malte, l'omu simpaticamente ùn avvisa (o più volte ùn capiscenu micca), per ellu hè solu un minore è micca una frasa importante o attu. In questu casu, ci hè bisognu di spiegà à Ghjesù chì a so forza (o stituzzioni) era insulte è ferite à noi, ma in generale in questa situazione, un amare pò esse pardunatu.

Accident, o abitudine.
Cumu hè chjaru da u puntu prelitu, chì puderia sèrvate per un amatu, è micca accidintali, ma per accidente da un malincipente è a ignuranza. Questu hè spaventu, ma pò esse pardunatu s'ellu ùn passa micca spessu. Ma ancu se dopu una spiegazione, chì e so parolle o atti sò inacceptable, ellu cuntinua d'insultà. Motivazione cù u fattu chì site propriu diversu è ùn ùn conta micca a so offensiva di l'attività. Allora in questu casu hè una occasione per riflette nantu à omi chì avete chì avvicinà l'altri. Dopu tuttu, hè un disregu direttu per i vostri sentimenti è a vostra opinion. Dopu tuttu, anchi s'ellu ùn accunscenu cù u vostru puntu di vista, ellu deve rispittà.

Averaghju da accunsentisce una perdulugia?
Dopu un piriu di duluri è insulti, com'è regula, vene un periculu di disculpa. E visti u repentimentu in i so belli occhi, avemu un ardente ardenti di crede in ellu, pardunate è scurdate. A question hè se deve esse fattu? Quì hè necessariu, prima di tuttu, per pruvà cumprà micca chì un amatu s'hè rializatu ciò ch'è es ellu insultava, hà capitu chì ùn hè più necessariu di fà. Dopu tuttu, quarchi à parechji omi dumandenu u perdonu, senza rimorsu, è cum'è capiscenu, avemu bisognu di capiscenu i ragiuni, da a so parte. Si avemu vistu questu pianu di un puntu praticu praticuali, pudemu cunclude chì hè megliu per pardunà una persona estimata per a prima volta, ma si insulsi è disculpi cuntinueghja, stu cuniemu chì ùn ci era micca cunniscenza di i so sbagli, è ùn ci hè bisognu di perdone.

I circustanzi di l'insulte.
Un fattore impurtante in pardunamentu o micca pirdunanti sò e circustanzi. Dopu tuttu, certi voti ùn ci sò micca zuccaru, è pudemu offent o offend our loved ones. Chistu pò accade per accidente o in u fusible di una disputa. In questu casu, unu deve esse capitu chì micca tutte ciò chì dissenu o hà fattu esse dichjata da a so mente, avè sentenu. Sì, è pudete esse parte di a culpa per l'insulte, in questu casi, ancu avè averà u primu passu à cunciliatori è perdone.

Cumu avemu vistu da quì sopra, pardunà o micca perdone un insulte, dependa da e circustanza. Quarchi cosa si deve fà, quarchi categurichi, nuddu, in ogni casu, hè impurtante chì qualchì insulte hè discussatu, spiega chì l'offisa, è ùn pruvò micca di fà più. Quandu dicenu, avete bisognu di una lettone da i vostri sbagliati!