Plantini dapoi di crisálidocarpus

U genus Chrysalidocarpus hè inclusu in a famiglia di l'aciditati. Havi una vintina spezie in u so tipu. Stu genus in a tassalu mudernu fù chjamatu Dipsis. Species cultivate assai in l'isula di Madagascar.

Chrysalidocarpus - palmi chjudi è arbusti in bracciale, in altu hè 9 metri. A pianta hè monoecious o dioecious. U zucchero in l'arghjintedda hè liscia. I foglie di questa spezia sò pinnate, pussede 40-60 paroli di foglie lancati, chì sò dissecuti à l'ápex. Hè cultivatu solu in una pianta solitaria è in gruppi in u disignu di camere.

Tipi.

Crisálidocarpus Yellowish. Questa spezia pò esse truvata in a zona custiera nantu à l'isula di Madagascar, nant'à i ciumi è i fiumi, situatu in l'internu di l'isula, senza risaltu sopra à u nivellu di u mari sottu 1000 metru. Questa spezia tenia parechji bagolli, chì in diàmitru scinviu finu à 10-12 centimetri, è in altitudine sò 7-9 metri; Petioles ghjovani di e foglie è i zucchetti di culore giallu, cù punti petite d'ombra negra. I bianchi sò arcuate, 1,5-2 métri metri, 80-90 cm di larghezza; avè da 40 à 60 parigli di fogli, chì pò esse à 1.2 cm d'amande, ùn sò micca drooping è forti. Petiolus yellow, furrowed, in longeva pò esse 50-60 cm. Inflorescenza densamente ramificata, axilaria. Chrysalidocarpus hè una bella dione dioecious chì si senti stuposa in un quartu caldu.

Chrysalidocarpus Madagascar cresce in l'isula di Madagascar, principarmenti in a costa di u Nordu. Havi un troncu, di diametru ca righjunghje à 20-25 centimeteri, in altizza - 9 metri, à a base a crescita, pianosa, cù arburiche apprezzabile. Questa spezie hè foglia foglia è foglia è foglia cumminciosa, chì crescenu à una lunghizza di 45 centimetri è un larghezza di 1,8 centimètres. A inflorescenza di sta spezia hè densamente ramificada, axila, à una durata di 50-60 cm. Questu forma altamente decorativa di palme hè cultivatu principarmenti in cundizioni climatichi.

Cura di a pianta.

Illuminazione. Questa pianta ci voli una luz luminosa, pò cuntinuà una certa quantità di raghji diretta. Per u cultivo, un locu vicinu à a finestra di u sur hè bè adattatu. I vegetali internu chrysalidocarpus necessanu d'ombra da u suli mumentu in a staghjone di l'estate. A pianta pò esse situata vicinu à a finestra di u nord, postu chì pò esse tollerà sombra parziale. Ricurdativi, a pianta chì hà cumpratu ùn pò micca esse espritu immediatamente à u sole. Ùn avete subitu subitu da a pianta in u sole, se era longu senza u sole, o altri la pianta vi riceve un sera di u sole.

Regime di temperatura. In tutti e stagioni, salve à l'estiu, i pianti sò megliu mantene à 18-23 gradi, ma micca menu di 16 gradi. À l'estiu, a pianta hè stata guardata à una temperatura di 22-25 °. A pianta deve esse protezzione di l'abbulutura di tutta l'annata, ma cù una influenza mandatica di l'aire frescu.

D 'acqua. In a primavera è staghjone di l'estate, a palma hè regiata abbastanza, cù acqua persa (l'acqua hè devagliatu). Cù l'iniziu di u tempu di vaghjimu duverà esse riduce menu spessu, ma a terra ùn deve esse micca siccatura solu. Duranti stu pirìudu, cum'è in l'invierno, ùn ci hè micca nuddimu rigalu di u locu, durante questi periodi, u ciumi supirficiali hè periculatu per a pianta. U sustrato si sponde di trè ghjorni dopu chì a topsoil hè stata secca.

Umidità di l'aria. L'umidità di l'aria in l'estiu deve esse addivata, cusì spressa in spressa chrysalidocarpus. Per spruchjà, hè bisognu à piglià un acqua brutta, predefinita, necessariu à a temperatura di l'ambienti. In u vaghjimu è l'invernu, a pianta ùn hà micca bisognu à spruzzione. In veranu, hè cunsigliu per lavà a foglie, almenu duie volte à u mesu.

Top dressing. Per alimentà sti caseifici hè necessariu tuttu l'annu. Per a fertilità hè presa u fertilizzante minerale solitariu. In u veranu di stagione, l'alimentazione hè fatta duie volte in 30 ghjorni, in u periodu remu in 30 giorni una sola volta. Palma piace fertilizante organico.

L'alimentu dopu à l'immersione hrizalidocarpus hè stallatu dopu à 3 mesi, per a fertilità hè stata cuncessa l'abituali minerale.

Trasplante. Chrysalidocarpus hè megliu di soprapparizzioni, chì ùn si pò micca tollerà u trasplante. Quandu u trasbattimentu, hè necessariu di sustituverà u drenaje è sprinkle fresh earth.

I corsi attivi chì crescenu in ghjuvanza passanu ogni annu. Kadon ùn pò esse spargugliati, hè abbastanza per rimpiazzà a culmu di a terra annu. U campionu adultu cadunu ogni trè à quattru anni.

Sustitutu adattatu: Per i ghjovani crisálidocarpuses: una parte di l'humus, turf (pò esse sustituitu da u latu), 1/2 parte di sile, duie parte di terra turf. Cumu a pianta creci, ponu aumentà a quantità di humus.

Per crisálidocarpus adulti: una parte di l'humus, terra fronda (pò esse sustituita da a turba), cumpostu di a terra, duie parte di terra di terra, cù l'aghjunzione di rame.

Chrysalidocarpus hè una pianta chì li piace à avè un bon drenaje à u fondu di u tank.

Riproduzione di e piante.

Propagate in a primavera pè e cummerciu di sementi o di siparazioni di fugliale.

U fugliale (rimesse) sò furmati da i bogni subordinati più bassi, à a base di u quale l'eranu sò furmati. Sti rimie sò facilmente sipatu da a pianta madre.

I pussibule.