Avete bisognu di avè una educazione superiora?

In a Gavea di Chekhov, una di i caratteri ricorda à l'attori familjarii: "Una volta in un melodrama li tocanu cuspiraturi, è quandu eranu suborbitivi sottumessi, era necessariu di dicenu:" Cascàimu in una trappula ", è Izmaylov fici una riserva - è" eremu in una cascata " . Hè questa savouria, chì hè diventata, quellu chì avvicineghja a situazione muderna cù l'educazione superiore. Ùn avemu micca avvistu chì u diploma di a guaranzia di un futuru brillanti hà statu ognitantu à un statu trinket. Cumu pudete succeghju, ciò chì fà, è quale hè culpente - pruvate di scopra. Avissi bisognu di avè una educazione superiora - u tema di a cunversazione.

Eppezione necessaria è ridutta

Ùn hè sicretu chì u nostru sistema di furmazione suprana hè eredita da a Union Soviètica cù mudelli minimali è aghjunte. À u turnu, u sistema sovieticu hà ricivutu assai da a Russia tsarista, cumpresa a maiò parte di i duttori. L'università di l'URSS hà travagliatu durante un bellu tempu nantu à i risorsi umani di u vechju, prutravoluzionariu, cù i fundamenti murali di u prufessore Preobrazhensky, perchè ùn ci era solu nisun locu per piglià novi. Hè per questu, l'associu naziunale direttu di a "pratica culturale" cù u titularu di u diploma, ancu s'ellu hè una simplificazione evidente, perchè a cultura hè furmata da una età curretta, in a famiglia, è solu dopu, in a scola, u ghjovanu hà da vene in una persona mora.

Diploma d'educazione superiore ùn faci micca fà qualchì altru intellettuale

Ma l'urganizazione suprana soviètica aspirava a diventà accessibile à tutti: da quì u sistema di i subalterni di u traballadoru di l'anni 1920, chì à un passu acceleratu impartia à i ghjovani obrersi a cunniscenza ch'elli ùn avianu micca avutu in u scola per puderanu entra à l'università. Allora u listessu funzione hè ghjucatu da e scole di notte. L 'inequalità indegna entre i studienti hè stata eliminata: cusì, à u principiu di a guerra, in u 1941, u 58% di i studienti in l'univirsitati di a URSS era nena. Tuttavia, questa accessibilità era pussibile di parechji matrimonii. Per esempiu, in u mondu sanu, ci hè quasi una relazione diretta trà l'educazione di i genitori è i zitelli: se un padre è una mamma hà una educazione superiore, u zitellu hè ancu di prubabilmente di vogliu riceve è a famiglia li aiutà in ogni modu.


In a Union Soviètica, a sta dependenza era assai più dèba, è parechji si sapianu o avà oghje hè necessariu d'avè una educazione superiore. Questu hè dovutu à u fattu chì l'università hà avutu una quantità numerosa di prestazioni in u patrimoniu suciale o naziunali, per esempiu, per i travagliadori. In l'età post-sovietica, a dependenza trà l'educazione di i genitori è i zitelli hè diventata. In fattu, ancu in l'anni 1950, l'ingressendu l'università cumpagnie i filionii chì inclusi dumandichi nantu à a naziunalità è l'urganizazione suciale, è ancu: "Chì aviti i vostri parenti facenu annantu à u 1917?" Sta funzione - l'accessibilità dichjarata in una cumminazione cù a dependenza diretta nantu à l'ordine sociale - U sistema di furmazione ucrainu hà ancu ereditatu, però, a desigualanza soziale hè divintata una inequalità ecunomica.

Ùn importa a quantu a furia di furmazione attente, ripressione, emigrazzioni, di fami è di guerri, hè cù a "guardia vera" è i so studienti diretta chì i successi di a scienza soviètica sò stati ligati à l'anni 70. Ma u novu guvernu hà bisognu, prima, una nova elite pulitica, è urgente, è in segundu, leali, è più. Per quessa, u numaru di l'università in i tempi Sovietsi cresciuta à una stunning rate (per esempiu, di u 1927 à u 1930 hà cresce di 129 à 600 - quasi cinqui quattru!), Ma in quantu di qualità, l'istituzione unività parevani assai per esse desideratu. Chistu era principarmenti cuncepitu cun specialità humanitarie (filòsufi, stòrici, filòlogichi, economisti pacenanu a ripressione), è questu lag definiu l'imàgine micca solu di a scienza soviètica, ma dinò di a ciencia post-suviètica: tutti i scuperti in a psiculugia è a sociologia, cum'è l'idee novi, in a storia è Filusufìa, vinni inventati senza noi. A Sociologie in l'Unioni Soviètica ùn era micca - ùn ci sò stati statìstichi. Hè per quessa chì i stessi studi in u duminiu di l'educazione sò micca cumpetenze - i scientifichi ùn anu micca pussibile infurmazioni.


"E cu Kolya è Vera, i dui omi sò ingegneri"

"Fisici" in l'Unioni Suvietichi sò stati valutati in più "lyricists", è i diplumati di specialità applicati - sopra i scientisti teorichi. Questu hà purtatu à u fattu chì, dicendu, di u 1949 à u 1979, u numaru di diploma universitarie cù u diploma d 'ingenieru aumentatu da u 22 à u 49% di a pruduzzione totali! Puderete guasgi quasi a metà di l'ingegni di u paese? Di sicuru, a maiò parte di l'abbanduneghjani a so perestroika senza travagliu. È tuttu hà prestu accuminciatu bè è romantically: u principiu di l'età spaziale, i sòliti di i città interesteliggiani, l'atomo pacìficu, a cunchista di a natura ... Avà hè o da mala, ma a scienza-ficura - in un sensu generale - era una tendenza suciali in i 60 è 70. Di sicuru, i giovani sònniu di esse l'espressioni "in u front line" è, sicuru, micca abbastanza per tutti.

I fonti di grandi cambiamenti in a cuscenza di u publicu, o più preziosu in a so attitudina à l'educazione superiore, valenu a ricerca in pricisamente in "stagnante" è perestroika anni. Duranti stu pirìudu, a quantità guadagnau a qualità: u livellu di l'insignamentu in l'università chì finiscinu u pussibuli di u principiu di u seculu, diminuite significativamente, è a "dittatura di i dati persunali" piglia gradualmentamente a devalorazione di u valore di l'educazione cum'è tali. I famiggini intellettuale chì anu crede in a nicissità d'amparà, ma a maiò avvinia chì a "crosta" ùn deve micca bisognu da a cunniscenza, è certamenti ùn aiuta micca à successu. Questa era micca una rivoluzione - i cambiamenti avianu fattu postu è sicuru.


"Quandu invida intesu studiu, ùn hè micca imparu"

Curiosamente, i "90 dashing" anu marcatu da un surge imprecisa in interessu in l'educazione superiore: u numaru d'univirsità è di studienti cresce dui o trè volte è si sviluppau. A cosa, assai probabbilità, hè chì u diploma di l'education superiori prumesse d'almenu una petite petra à ottene un utopia più bellu pagatu - in quellu tempu si eranu chjappi, è micca di stangi tali. Sì, è a cummercializazione di l'unità di l'università purtà à u fattu chì l'aghjunghjenu studienti chì ùn anu micca per i risultati d'esaminazioni.

Istituti d'educazione superiore anu ancu un rolu sociale impurtante: a "salvezza", in quale u ghjovanu pò esse "pusatu" solu duranti u piriu di a so attività più grande, per ùn avvià a so energia violenta in una società innecesaria, per esempiu, in protesta soċjali, a probabilidade di chì in u periodu di transizione hè grande. Di sicuru, questu ùn hè micca sempre travagliu, ma avemu avutu tutte, più spessu ch'è in l'Occidenti, induve i studienti sò liberi di prugettu di u so tempu di l'esame, per questu liberu. Turbulence studienti in l'Europa in l'annata sittanta sò un illustrazione grafica di ciò chì l'energia di a giovana hè capaci di. In ogni casu, l'educazione soviètica, è dopu à a so post-sovietica, hà sempre circunna per impegnà l'studienti in un frameworku più rìgida è fate u so tempu cun quassu insupportable. In sicura, l'alumni, spiciarmenti pinsamenti è rispunsevuli, hè più siculu per l'altri.


A funzione "segura" di l' università era impurtante per noi ancu perchè per i ghjovani studià capisce un apprinimentu da l'esercitu più populari, è pè e zitelli furnite l'oppurtunità di casà cù successu (ùn hè micca un accidentu, dì chì quasi tutte e philafs anu chjamatu "facenzi di bride") è spessu, educazione è finisce. In una parolla, tutte e funzioni secundarii di l'educazione supratuttu anu vultatu à u marcatu, à u spensione di u principale. "Quandu invida intesu studiu, sè ùn avete micca studiu" - tanti principianti sò nantu à questu principiu.


Inoltre , u sistema di educazione superiora sò sempre sottumessu à una moda generale per questi o quelli spezialità: se u friddimentu di l'Unioni Soviet l'abbandunà centenati di millaie di ingegneri senza u mezzu di sustenevule, da quandu di u principiu di u novu mileniu, avvucati è ghjurnalisti ùn anu micca bisognu. A fine di a primu decenniu di u XXI seculu, vinemu cun noi un altru prublema - u prublemu demograficu. Hè statu tempu per entre l'istituti d'educazione superba per i zitelli nascuti in a primu mità di l'anni 90, è questu era u piriu di i "fugliali demografichi". Ci sò assai lotterie chjare di i piazze in l'univirsità, quella hè a nostra educazione hè nominalmente pública, ma questu fattu ùn insegna l'ottimisimu. Hè assai probabili, una reduczione di a dumanda in u futuru purtaranu à una diminuzione di u fornimentu.


In Ucraina, più di 900 istituzioni educattivi cù III - IV niveli di accreditazione. Questu hè assai più ch'è necessariu. Se a tendenza cuntinua, in u futuru pudemu esse espertu una devaluazione di l'educazione superiore, è i patroni ùn paganu micca attente à u diploma, ma à altri fattori. E puderanu esse qualcosa: sessu, età, predilezione politica o sessuale ... In regula, questa tendenza hè digià eventa: many announcements job require applicants not just diplomas, però diplomi di certi istituzioni educativi chì invariabilamenti amori l'auturità. L'altri patroni scelte à favore di qualcunu sottu l'età di 35 (anche i pirsoni anziani sò più probabili di ricerete una educazione più drente) o residenti di una certa regione.

Facemu ogni faccia à faccia: hè digià inutilità per riceve un diploma per u cuncepimentu di u diploma stessu. Va elli à apprendre ùn hè micca tuttu è micca tuttu. E l'educazione si deve esse sfarenti - più flexibule è adattatu à i bisogni di avè micca oghje ma dumane. Da u "zapendi" deve esse una sera. Oghje sò stati à sente longa.