Coglie un rossu deliciousu

In a nostra mamma-pianta, riceva parechje parechji deci mila anni fà. In quelli tempi distanti, ghjeschi enormi funnu in u locu di l'India, Tailanda è Cina. Eranu rimpiazzati da micca menu di u grandu di i marsevuli chì coprenu quasi tutta lu territoriu tutale di questi paesi. Per via di sti cambiamenti, i cundizzioni più adattati foru creati per u crescitu di u risu. Apennà, a ghjente cuminciò à cultivà u risu com'è una cultura di u nutrimentu ordinariu.

È in u tempu hà statu u travagliu staple per questa regione di u pianeta. Rice hè cunsideratu un rigalu di deuses à i persone, hè un simbulu di a fertilità è a vita pròspera. Questa opinione hè una parte impurtante di a cultura di parechji paesi. L'historiadori crede chì l'arròciu si metti à a parte europea di u mondu per u fattu chì Alexandru Grande chjamatu l'India. Finu a ora, a tradizione di asprazioni di novu in a festa cù i granuli d'arghjentu hà vinutu è cuntinua. Cusì, i ghjovani volunu a felicità è a prosperità.

Rice in a forma di culturi agriculi vinniru a Russia in u XV sèculu da u Ucrânia è l'Ungheria. Ma u risu ùn hè chjamatu risottu finu à u XIX sèculu, prima chì era u milletinu di Sorochinu, è davanti à quì, u granu saracinu o u granu saracinu.

Rice hè un raffu di granellu è, cum'è l'altri legami, si compone principalamenti di carbuidrati. Ùn hè solu pruduttu, ma ancu assai nutritiu. Rice cuntene fibra, proteini, vitamini e minerali. Praticulesi sò facilmente assimilati.

In i paesi cum'è a China è u Giappone, u risu hè a basa di a dieta di a maiò parte di u residenti. In i paesi asiatichi, u risu hè coccudu cù i pilaf deliciosu, è ogni ghjovanu hà e so ricetti è secreti di coccia di stu platu diliziu. A cucina italiana hè cunnisciuta in tuttu u mondu per u risotto cremoso. U mondu sanu cù un piacè di piacè manghjusti u risu com'è un platu diversu. Hè cottu cù l'aghjuntu di parechji spezii aromatiichi è sirvutu à a tavula. In a Cina, un bevande tradiziunale hè ricecu fattu da manghjà. È dinò da u rossu pruduttu i prudutti bè cù a fugliale di tè. U risu avia arricurdatu è ricurdava di i castagni, hè amatu di l'adulti è di i zitelli.

Prima di principià per preparà u pienu desitxutu da u risu, hè bisognu di sceglie u gradu ghjusta di questu cereale. U rossu più largu famosu. Hè un granu biancu puliticu biancu. Stu tipu di risu hè utilizzatu per fugliale di cullezione, guarniture è di dolci. I varietori meglii sò i jasmine è basmati. A variità basmati creci in u nordu di l'India vicinu à u pede di e muntagne Himalayan è in certi lochi di u Paese. Jasmine hè cultivatu in Tailanda, hè ancu chjamatu "Rossu fragrant tailandese".

U rossu di granellu torna hè ancu chjamatu lattaghju. A causa di fattu chì sta variità particulare hè principalmente usata per frittura di cucina è risotto. In u culore di u grandu di risu segreghjenu amuzzu chì dà u risotto a densità necessaria. Per via di u pegdinatu per u fugliale cuntenutu, sta variità di rossu hè ancu usatu in a preparazione di sushi è di rotuli.

I sustegni di stili di salvezza sanu hà addivintatu rapidamenti addicted to brown rice. U culore di u risu hè datu da un capru di fruttu riccu in parechji nutrienti. Ma tali risu hè sparatu più di l'usu, ma menu. Questu hè a so tortu.

U rossu rossu cù u rossu hè tradiziunale cultivatu da a Tailanda, fa pocu era cultivatu in u sudu di Francia. Questa varietà hè assai populari perchè u so gustu similar à a di u walnut da questu platti cusitu è ​​insalate. È parechji anni fà sta varietà hè cunsideratu una morti è ùn era micca usatu in manciari.

Questa cuncludi a nostra excursion in u mondu di u risu. Sceglite un pane è un pruduttu di risu per questu. Ora pudete fà a ghjuste, è ... preparanu un rossu deliciousu.