L'urdinamentu è a furmazione scoli - chì paisani deve bisognu di sapè

Una bona educazione cume una vita principale di vita. I nostri, i genitori, capiscenu cusì bè è per quessa chì sò pronti per invistisce assai forza è soldi in l'educazione di i nostri zitelli. Per esse sforzi per esse ghjustificate, hè impurtante per fà tuttu ciò chì in ogni stadiu di a furmazione. In fatti, l'idea di una bona educazione hè assai cunnessione è sughjjetiva. Nisunice o una università dà un documentu chì dice "Certificate d'Education", cun una applicazione - un bigliettu per una vita prufessiunata. Pudete esse felice cù l'educazione di u zitellu è si senti orguglioso: "Femu tuttu ciò chì pudemu." Ma se u figliolu o figliola di i vostri sentimenti ùn ci micca di parte è per elli, allora d'alcuni, quale hè a tortura? Certu, a qualità, chì include a prufundità di a cunniscenza, a fundamentalità è a pertinenza dopu à a furmazione, hè un indispensabile cumpunente di una bona educazione. Ma ci sò, per esse l'experte, è un compitu persunale. Cusì vaghjime chì una educazione veramente qualità chì cuntribuisce à l'armunia di l'omu cun ellu, cù u mondu cun ellu, dà un sensu: hè in u so postu. È avemu da piglià tuttu quì in cunsideratu.

U zitellu andò à a scola di u primu sviluppu
U fenomenu hè pocu novu, ma in parechji genitori hè digià populari. Di solitu in tali centri, i classi sò soprattuttu cù i zitelli d'1,5 anni, ma qualchi offerta lecciuni per babies di 6 mesi. In u prugramma: u sviluppu di u spaziu emutivu, a percepzioni, a memoria, i cumpetenze di cumunicazione. In i primi centri di sviluppu, i zitelli ùn sò micca solu ghjucati, ma ancu dipinti, moldatu è classi musicali - tutti sò fatti in una forma addattata per i zitelli. A rimanda à una scola famosa, benèvuta hè a fine quandu prima di l'iniziu di classi.

Quale parenti hà bisognu di sapè
Di sicuru, ci hè un benefitu induve di cambià a situazione, da l'occasioni di cumunicà cù l'altre genitori è i zitelli, in particulari pà quelli moms è toddlers chì passanu a maiò parte di u so tempu in casa, un in unu cù l'altri. E di sicuru, u zitellu in questu scola vi sarà pronta à a squadra, chì facenu facilità per ellu adattate in u kindergarten. Ma se ùn avete micca l'uppurtunità di visità u centru di u primu sviluppu, hè bellu. Un ziteddu chì vive in una famiglia chì duverà prestu l'attinente sviluppa ancu deve, è micca nisuna classificazione particulare hè necessariu per questa.

U zitellu andò à u kindergarten
U primu istitutu prefranariu in u 1837 in Germania. Hè chjamatu cusì cum'è issa ora, un kindergarten. U fundatori è inspirador di tali istituzione per i zitelli - u maestru tedesco Friedrich Frobel - era una persona sensible è poetica. Hè cumparatu i zitelli cù fiori è hà cridutu chì in ogni natura di u zitellu avia qualcosa bella è ùn ci prumessa in a fiore - ci hè bisognu di creà e cundizioni necessarii. Comparannu dopu i zitelli "garden" è "nesadovyh", i educatori tudischi cuncludi: l'oziu organizatu, i ghjoculi cumuni è i classi più affettivu di a capacità di i zitelli per sviluppà. Inoltre, l'età à quale u zitelli accuminzanu a ghjucassi di kindergarten hè assai adattatu per esse educatu. Ma u risultatu serà determinatu solu per quali cundizioni sò creati per u zitellu in a kindergarten è quantu benu si senti quì.

Quale parenti hà bisognu di sapè
A più chjave di u quale u successu di visità u kindergarten dipende - maestri. Per un colpu, hè assai impurtante chì un adultu chì hè cun ellu hè relatatu cù ellu. Kindness, warmth, sustegnu - questu hè l'ambienti induve un zitellu pudarete esercitarse nurmale, amparate è manifesta a so capacità naturali. Venite à u kindergarten diverse volte in parechji volte è vedi ciò chì passa. Assicuratevi chì u maestru amassi i zitelli, è tutte sse cose (cum'è i so meriti in l'educazione, a durata di u travagliu è a categuria prufessiva) hè secundariu. A più bona età per cumincià à visità u giardinu hè di 3 anni. À questa età, u zitellu hà digià un vastu gammi di interessi, è l'indipendenza hà righjuntu u nivellu induve ùn ci hè bisognu di a prisenza permanente di a mamma.

U zitellu andò à a scola
Ancu 10 anni fà, ancu a frasa "scola di scola" ùn era micca. A maiò parte di i figlioli si sò cullucati in i scoli attaccati à a so area di residenza è in calmu studiatu. In principiu, ancu ora pudete fà a stessa, ma parechje ghjente hà digià principiatu per fà e dumandate in un annu o dui per mandà u so zitellu à a scola ottima. Dopu tuttu, i scoli secundari sò divintati veramenti diversi. Ci sò solu scritti, è ci sò gymnasiums especializados è liceos, pubblichi è privati, cù i programmi regulari è specializzati. Cusì hè necessariu di acchjunà a scelta sericia.

Quale parenti hà bisognu di sapè
A scola hè u locu induve u so figliolu riceve a cunniscenza bénica è passà assai tempu cù u listessu persone, sottu i stessi cundizioni. No wonder l'escola hè chjamata a siconda casa. Allora andavani à ellu com'è una casa: per esse bè in tutti i sensi. Chì importa?
Sceglite una scola senza a so attività (almenu 3-5-ora) ùn hè micca impositu. Avete bisogna avè qualcosa ch'hà: "Senteraghju chì ùn sò micca 7 anni, anu da esse felice per amparà quì."