Cumu cunciliarià cun amicu, se avete offisu?

Sì avete cunghjuntatu cù u vostru megliu amicu, ùn sò micca sulcati à l'altri, currianu in diverse anguli. Per esse, ùn ci hè micca assai di guddà, ma questu puderebbe fà di qualcunu di noi, postu chì ogni persona hè indettendu è hà e so vede nantu à a vita, chì spessu ùn ponenu d'accordu cù l'opinioni di l'altri populi. Ma per sferisce i rilazioni amichi pè a disputa hè stupidu.


Ritantu i rilazioni amichi, ùn pò micca solu guarisce l'ànima, ma ancu per certu puntu à migliurà a qualità di vita. I psicologicu facenu a ricerca è hà concluu chì l'amistati à e donne aiuta per riduce l'estresse, è questu permette di sentu più felice ancu di più. Per esse intornu cun amicu, avemu canti di gioia cun ella, è anzianu l'avventura. Cusì, se tenete una veru amici, da quandu avere da esse dispostu per pardunà è pede u pirdunu, dopu à quella chì sarete novu per u so cumpagnu di a famiglia in tutti i meraviglie è i gioie di a vita. Ma chì fà, sè ùn avete micca di induve principià, per fà paura cun amicu, senza umilianti, è sopra u resentimentu. Cumu fà facciere, avemu da insignà.

A riconciliazione hè necessariu di passà successivamente

Bonu, dicemu chì ùn cunnosci micca o ùn pudemu capisce micca, perchè per chì a vostra sposa l'aghju intesu. Ùn sapete perchè ella hè in zerga cun voi, ma questu hè cusì notu. Prima, pruvate à truvà nantu à u vostru sughjettu. Analizà ogni unu di i vostri atti, u passu chì avete fattu o dissi prima, quandu avete principiatu à avvintà u còllera di a vostra famiglia. Forsi ti ricorda di chì hai dettu qualcosa, chì hà causatu di cuncepimentu è in zerga in u vostru amicu.

U passu prossimu per a cunciliativi è parlendu cun amicu, ùn importa micca se pudete truvà i motivi di a so còllera è di u resinimentu o micca. Chjamate a sposa è li dumanda nantu à a reunione, dile da voi di discussà l'incidentu, à voi, voi cercate forme chì aiutanu à restaurà l'amici. Se ùn pudete micca chjamà parechje ragione, beni, ùn si senti incùmodu, ùn sanu micca ciò chì dicerà, scrivevi una carta è mandaraghju per e-mail. Schedule una reunione in un locu pùbblicu, pudete, per esempiu, meet in un cafe o in un parcu. A riunione in un territoriu neutrali createà una situazione chì pò aiutà à sullofarì a tenza.


Quandu si ncontru avertitu immediatamente à u vostru amicu ciò chì hè importante hè di voi per voi cumu. Se u vostru amicu ùn hà cunfidenza chì l'amici cù voi hè vale di valurizà, hè assai più faciule per inizià una difficult conversation è stabilisce un ton amici. Se à u principiu di una difficult dialogu avete cagse l'apprendre i sentimenti, u risultatu di sta cunversazione serà più successu. Se calculate chì a vostra amici hè aghjustata, poi adupàricci a vostra culpita. Excusa a vostra misstep. Ancu s'è pensate chì u vostru amicu hè ancu culpèvule per a vostra disputa, avete a respunsabilità di voi stessu. A stu tempu, a più impurtante per elli di voi hè a cunciliatori è a riunioni di e so relazioni antichi, perchè ùn dumandate micca quale hè più culpente per questa situazione.

Di sicuru, ùn hè micca cusì faciule per piglià tutti i culpè per i misti chì si sò accaduti, soprattuttu se vulete pruvucari a fèrra. Tuttavia, vale da cunzidire chì a vostra amici hè in ghjocu è vi vulete cunsirvà a so amparazione. Se questu hè cusì, u vostru orgogliu hà da esse "oculeti" finu à u tempu megliu!

Ma chì cosa si fate chì un amicu sinceramenti crede chì hè precisamente ch'è avete beleati per una disputa entre voi è cumu per falla cunghjilla? In questu casu, in tuttu a cunversazione, usa "I - sayings". Ie, invece di "you ..." dicenu "Creu", "Sentu", "Vò" o "Viu". S'è ditte "tù ...", a ghjente puderia piglià una pusizione di difesa. E, parlendu di i so sentimenti è ella, l'interlocutore ùn avà micca nottu in u cunversazione u desideriu di fà a culpa per u rughjolu chì successe.

Eppuru, avete parlatu cù ella è truvò un cumprumissu, ora avete bisognu à dà a vostra famiglia allora per fughjì da ellu. Ùn hè micca necessariu di pricurà è pensate chì ciò chì seria da fà a pace cun un amicu spìritu quantunque pussibule. Avete digià fattu assai, ora l'scelta hè per a vostra famiglia, è avete solu esce per a risturanza finali di l'amici.

Avvisu è cunsigliu

Ùn lasciate micca a vostra sposa senza a vostra attenzioni, anche si ella hè sempre in còllera, cuntinueghja à ricunnisce i so rializazioni, fà rigali, per esempiu, à un anniversariu o altre occasion. Cù a vostra attenzioni, vi prupugnarà indegrate chì avete sempre l'amà.

Un altru puntu impurtante hè chì, mentri tu ùn sparghje senza rumore in una disputa, ùn pruvate micca à vende in oghje, omi cumuni è acquisto. Di sicuru, questu cumpurtamentu pò esse tentattivu, perchè pudete amparà à u vostru amicu chì hè ella chì hè sbagliatu, ma tu ùn sole perderà tutti i vostri amichi, perchè più bellu riabilite stu mètudu immediatamenti. Avete bisognu per a vostra amici, perchè ùn lasciate chjuchevuli impediscenu più l'impurtante in a vostra amici. A volte, per restituitori amici, avemu bisognu di certu sacrificiu. Se ùn site micca prontu o ùn pudete micca sacrificà micca qualcosa per u cuncepimentu d'un amicu, a mo probbabilite chì a vostra amici ùn hè micca veru. Avete pacienza, perchè duvete aspittari quandu a rilazioni ritorna à u listessu cannelu cumu si eranu davanti à a disputa. Cumu stabiliscerà a cunciliera cù u so amicu ùn dicerà solu u tempu. Amori di restaurazione hè bisognu di l'assicuranza di l'honesty, coraje è intelligenza.

Se fate u primu passu à cunciliatori, puderà esce micca chì apprezzate l'amici chì era entre voi è vulemu riaghjerà a stima di l'amici perchè per a lotta.