Cumu resolvi i cunflitti trà u maritu è ​​a mòglia


I malinisciti sorgienu ancu in i famigli più amichevuli. megghiu rilazziuni. E anchi si spessu parce troppu triviale per discussà, in l'absenza di decisione, accumminenu è ponu esse scandali serenu è disputa. A volta chì a parolla negligentimenti tirata da i partinariati à l'altri porta un resinimentu scultatu per un bellu pezzu. Cume di salvà u cunflitti trà u maritu è ​​u mumentu indurendu è senza rastru, è seranu discuttu sottu.

I sperti chì l'assicurendu chì tuttu, ancu i più chjucchi ponu esse spiegati. È hè necessariu di fà quì sùbitu dopu à l'incidentu - per parlarà di ciò chì dolerà o disturbà. Inutili, l'emozioni negativi accuminzanu a accumulà, chì face più difficiuli d'alcune un accordu in u futuru. I psiculugini prufessiunali dicenu quantu d'amparà à parlà di ciò ch'è duvviate, è rescindutu rapidamenti di cunflitti.

Senza sempre ciò chì sente

Hè bellu chì quandu pudete cuntrullà contru è ùn spone cù l'ingerimentu à u più chjucu. Ma questu ùn deve esse diventatu in l'autore ghjustìzia, quandu mantene u dolore è u resinimentu in sè stà per un bellu tempu. Cridite à mè, pudete esse in còllera di u to cumpagnu per ciò chì hà fattu o dissi. Sò una persona ordinariu. Damping the causes of emotions negatives, mantene in città in silenziu i conduite à u fattu chì, à a fine, pudete spolverete. U prublema hè chì pudete passà in ogni mumentu è pò diventà una veru sorpresa per u to cumpagnu. Avà hà scurdatu di u cunflittu passatu, ma averete ancu l'amarezza di i prublemi senza risolve, di u resinzione è di a malicia secreta. U so cumpagnu ùn sera micca capace di capisce a causa di a vostra splusione emocionale, perchè a vostra retazioni ùn currisponde micca à e circustanza. E dopu ci sò parechji modi di sviluppà a situazione:

1. U to cumpagnu hè scantatu, ùn capisce micca a raghjoni di u splash, ma l'amori è prova di capiscenu a situazione. Elsa scende à i vostri accusatori, ralegra, rende cuncludiiu, ma per sempre dopu carica di sè stessu una disprezzu latente è ansietà à voi.

2. U to cumpagnu tistimunia in risposta, accusendu di esse un histericu è esci. Spessu per sempre.

Allora chì pudete fà? Ùn finice chì micca nunda di succorsu si u societale hà dettu o hà fattu qualcosa ofensiva per voi. Ancu s'ellu ùn era micca un cunflittu, ùn hè micca valenu à stà nantu à questu, è perde oltre. Spiegà à u to cumpagnu i vostri sentimenti: "Aghju paura di u vostru cumpurtamentu" "Ùn aghju micca cusì per chì mi diceva dinò", "E vostre tagliu m'hà fallutu", etc. Forsi u sociu ùn capisce micca chì pudete offend. E voi, senza sapè di voi stessu, ùn li ùn dì micca direttamente nantu à ellu, ùn li daricci u casu di scolover è spiegà u so cumpurtamentu. Ùnicu soffri in u silenziu, pensendu: "Ùn m'a ùn m'agrada micca più, ùn rispetti, ùn si senti micca", etc.

Evite ghjorni tranquillamente. Sò e scatuli in a relazione trà maritu è ​​mòglia. U più bruttu chì pudete fà hè di dumandà a vostra dumanda sinceria di u to cumpagnu: "Chì accadò?" Per risponde: "Nulla". Cusì, ùn avete micca u chance di truvà un cumprumissu. Ti distrutsanu d'altri più rapidamente di ciò chì pudete esse espertu. Ricurdativi: spessu ciò chì causa a vostra irritazione è pò pruvucà novi situazione di cunflittu ùn vene micca à a mente di u to parente. Ùn cunnoscia ancu ciò chì vulete dì.

Dà argumenti. Ci hè un raghjone chjaru sempre porta à una solu risposta. Per a famiglia di a pace, ùn preferite micca micca culpisce nunda di u vostru maritu, solu "micca toccu", ancu s'è pensate chì hè sbagliatu? Ùn fate micca. Qualchese cunfusioni si deve firmatu per truvà un cumprumissu. Inutili, tornerà sempre à u prublema è a sperienza più è novu. Sentu per u vostru tempu è l'energia. Cusì, se u cuntruversu tema ùn hè micca esse chjarificatu, ùn posite micca a suluzione di u prublema "in u boxu longu". Pruvate truvà una solu solu per chì e dui parte si sò sanu sanu.

Ùn ùn pruvucanu cunfritti minuri

Vulete sapè s'ellu a vostra rilazione cù un omu amatu serà bellu successu, sperà a prova di u tempu? Ùn vede micca a risposta in a bola di cristalli - Fighjate à a vostra rilazioni honesta. Molti ponti prutiziali ponu esse identificati in i primi simane di vita in cunvivialità!

Fasciculus e cunflitti trà u maritu è ​​a moglia sò spessu usati per stabbilà e novi reguli. Hè assai gattivu si sò un di i modi per "scaricà" è reduvi u sensu negligenti, emozioni o insatisfacción interno. Allora vi vede chì spessu pruvucammi li cunflitti minuri solu di ridivà di a tensione interna - pruvate à cambià a situazione prima ch'ellu hè tardu.

Chì pudete fà? Spiega u vostru cumpurtamentu à u to cumpagnu. Dduttu chì capite chì alcuni pò esse displeghjenti, chì succede per senza ragione apparente, è chì hè ancu dolore è displegate per voi. Scusemu e prumesse chì a situazione hà cambiatu. Quandu si sente chì site in còllera è sapete chì site prontu per esaltà, hè megliu espositu. Dì à u vostru amatu di i vostri sentimenti è spiegà chì avete tentativu di affruntà cun sè stessu. Andate per un passaghju, pigliate una scatula o fate qualcosa chì vi falla.

Truvate altre argumentu per allevà a tensione. Se qualchì mumentu in u cumpurtamentu di u to cumpagnu sò moltu - avete dittu. Avete avete moltu di un tubu apertu di pasta di toothpale o scattered around the room socks? U cambiu di e forme di cumpurte ùn serà micca troppu per ellu, è, sicuru, reducià litigà innecesari. Quandu sti annantanti scorri, avè menu puderà pruvucà i cunflitti in a famiglia. Se necessariu, dumandate à u to cumpagnu di prestu una cura particulari à i so abbitanti. Ma, in fine, questu hè deveru da u gradu di a vostra cuesione è di a vuluntà di fà carcà.

Deve sempre argumenti

Purtate l'argumenti per qualsiasi raggiuni ùn hè micca male - aiuta à risolve cunflitti trà u maritu è ​​a mòglia. Hè ancu cleans l'atmosfera di a casa, perchè sempre spiega l'insulsi mututi è l'malinpenddi. Ma per questu, hè bisognu di seguità parechje regoli.

1. Ùn insulte u vostru parente. Questu ùn viaghja micca à risolviri u cunflittu, ma solu viola u so autoestimu doloroso.

2. Ùn cridete. Speak your arguments in a voce bassa - perchè vi forza l'associu per esse à voi. E dete u vostru cumpagnu avete una parolla. Scrivite i vostri sentimenti, è ùn ghjudice senza spiega. Ùn dicite micca cusì: "Sò cusì bogota!" Ma dicenu, per esempiu, "Avete bisognu di a vostra forza. Ùn pudere micca gestisce senza voi. Fà què, per favvi ... "

3. Ùn ti generalizà. In un tentativu di resieczione di cunflitti, u maritu è ​​a mòglia bisognu à amparà à cuncentra à l'essenza di a materia. Per esempiu, anu irritatu da i retardi freti di u maritu à u travagliu tardi. Ma tu, scurdate di l'essenza, cumencia à dì à u vostru maritu: "A vostra travagliu hè più impurtante! Ùn fate micca nunda in casa! Avete tuttu in a vostra famiglia. U vostru fratellu è u restu ... "Ùn fate" trasfirià e flèches ". Quandu discendenu un problema chjaru, parlebbe solu di questu. Inutili, solu aggravate a disputa.