Avvucatu Vladimir Friske accusatu di Dmitry Shepelev di u segiu di zitellu

In l'ultimi trè mesi, i media ùn guastanu micca infurmazione nantu à ciò chì passa entre u babbu di Jeanne Friske è u so maritu civile, Dmitry Shepelev. Parechji anu decisu chì u cunflittu hè stallatu è tutti i participanti trovanu una lingua cumuna.

Avà diventava chjaru chì a guerra contru Vladimir Friske è Dmitri Shepelev cuntinueghja. A matina, l'ultime nutizie hà divinamente cunnisciutu: a famiglia Jeanne accusò un presentatore televiziu populari di u rapimentu di un zitellu.

L'avvucatu di a famiglia di Friske Gennady Rashchevsky hà dettu à a prutessa chì appieghjò à a pulizie di u secuestruu di Platonu è à mantenevvi à u zitellu in un locu unknown. L'attivista di dritti umani avè chì u cantante nativu suggerisce chì Dmitry Shepelev hà purtatu u zitellu à un altru paese.

Sicondu l'avvucatu, Shepelev ùn hè micca ducumentazione legale chì cunferma a so paternità. I publicati in i Stati Uniti, un avucatu cunsidereghja micca infurzata in u territoriu di Russia. Raschevsky ùn occupa micca chì a famiglia di Friske voli forza di Dmitry Shepelev per fà una prova di DNA per confirmarete a so paternità. L'attivista di i dritti di i diritti umani assicurò chì in a so applicazione dumande à l'autorità à portanu un casu penali contra Shepelev in trè articuli: rapimentu, adopzione illegale, violazione di i dritti di i zitelli.