Cumu prutezolassi à u soli?

Ogni ragazza sònnii di un tonu di cioccolata d'urcia. In u nostru tempu, a palide hè andata da a moda. È u più populari hè u bronzu in bronzu, chì hè sempre in a punta di pupularità. Assai discutenu chì i raghji di u sole pòssinu esse benifichi è dannuu à a nostra salute. E restu di decide di cumu per ottene u fugliu desiderate senza risicu di cumpetizione.

U soli hè un rimediu putru. Gratu à i so rai, a nostra capacità di u travagliu, a resistenza à e malatie catarali è i viruses aumenta. A vitamina D, chì hè furmata da a luci ultravioleta aiuta à aghjillà u metabolismu, a circulazioni di sangue è cusì.

Quandu u nostru corpu "starves" di i raghji di u sole, in seguita, a immunità detece e a resistenza à variate malatii diminuite. Un ghjornu in i zitelli porta à una rallintazione in u sviluppu è u sviluppu di un urganista ghjovanu.

Inoltre u sole pò causà qualche malatii per sviluppà più veloce. In casu di sunburni eccessivi, a nostra età di a tela hè assai veloce è ghjè un riscu di formazione di melanoma.

Ma quantu bè da piglià bagnu di sera per esse cunsiquenzi?

Pudete per guardà di a radiazione ultravioleta eccessiva cù creati protettivi specials. Ma quannu selezziunate creme, sia attentu à l'indici di prutezzione. Grazie à sti indices, sapete quantu volte potete crescate a durata di a vostra sughjettu in u sole.

I nostri ochji necessitanu a prutezzione di u sole. Per questu, ci sò spezioshi u sole. In i nostri ochji, i ragi ultraviolet sò oghji negativamenti. Da i so rai, a lentina di l'ochju è a retina soffrenu. Quandu sceglie l'attici adattati, deve esse guidatu da u sensu di cunsulazione è l'indici di a sunpruce hè ancu indicatu nantu à questu.