Warm and fashionable: hà tagliatu un captu di l'estiu per crochet di criatura

Ogni mamma sapi quantità problematicu hè di cullà un nascitu novu per un passaghju in l'estiu. A pedicure è un sistema di termoregulazione sviluppata sottumette à a mamma un travagliu difficiule: per purtà à un zitellu per chì ùn si troppu sopraghjudu è, in u stessu tempu, ùn falla micca. Aiutu per esse sta dumanda pò esse un captu d'estiu per u zitellu, cunte. U so materiale suffucatu densu ùn permettenu micca di i nei nei di cunghjelu, è l'intrezza di cedette garantissi a ventilazione nurmale di l'aria, senza allora chì l'scorza sopra sopra sopra.

Ci hè parechje scelte per fà un schernu di udienza per i babori novi, ma ùn suggerimi chì avà un capu simplice in literalmente in un ghjornu. Sta classi magistrali mostra un esempiu di capricci per una zitella, ma sustituì u colore di u pruduttu è sguassà u decoru, sarà facilmente un caprettu per u zitellu.

U captu di u capicellu per u crochet di crochet - struzzione urugulita

U fondu di u capu

  1. Puntata principiate da u schema da u fondu di u capu, chì si misurà nantu à u cima di u babbu. À a fine di ogni fila cusì dui costiglieri d'elevazione per chì u pruduttu ùn hè micca troppu densu.

  2. Cumu riunisce cinque circuiti d'aire, i connectèmule in un anellu cù una culonna senza crochet. Allora pudemu cusì un altru cirulu circa a stampa.

  3. U travagliu più oghje deve esse cun accontanza custanti, quandu, quandu u fondu di u capiu hè cunnisciutu, hè bisognu di pruvà novu nantu à a cima di u zitellu, u grandu cumu.

  4. Un altru appiccicatu: dàchju u cìrculu à a mità - questu hè un semicerclu di a testa di u zitellu (in u nostru casu hè di 10 cm).

A parti principale di u capicucinari

  1. A prussima (sestu) hè un puntitu, senza aghjunghje loops - questu serà un "tornatu" da u fondu di u capu à u tile principaru.

  2. In a sette fila, altreghenu trè colone cù un crochet è una colonna cù dui sacchettiche è una veduta. A u 8u fila hè un mperu senza additimenti. A novena fila hè un mutazione cù alternanti: quatre culonni cù un crochet è una culonna cù dui sacchi è una cima. A dèima fila hè un morsa senza additimenti, è più nantu à a prufundità di vestitu a cappella hè stile, senza aghjunghje loops. A penurtima fila hè attache cù culonni senza cordi. L'ultima fila di l'arcu: cincu loops di l'aire, un loop è ci ne vendu à l'appressu, cullemu cinque cerni di l'aire, etc.


Scultura di una capanna d'estiu per un novu

  1. Avemu pruvatu à un casu predilettu nantu à u zitellu è detta postu induve hè piacevule per fà filamenti. Ci aghjustate un sensu nùmeru di loops di l'aire per i cordi è i viaghjà à u capu cù l'aiutu di un ganciu.

  2. Variante di u leggeru di l'estiu di una ghjova pò esse decorata cù una fioritura cù un ramu. Per fà questu, aghjustate cinque circuiti d'aire, avemu attaccà ancu in u passu 2, dopu avemu da principià per attachete l'archettini di i sei cicli. In cunclusioni, custu cusì un petit bead à u fiore resultante.

  3. U nostru modellu è bonu capu d'estiu per u zitellu hè prestu!