Bellezza è salute di a pelle: rimedii tradiziunali

A pelicula hè u compiu più significativu di u corpu umanu. Ci hè un rolu assai impurtante in a vita umana. Protegeghja u nostru corpu da l'effetti di l'ambientu, ci dani l'oppurtunità di tuccallu, rigulari a temperatura di u nostru corpu. Inoltre, a pelle prupone l'organi internu da i danni. Ma per aiuta di realizà tutte e funzioni cusì centu per centu, hà bisognu d'assistenza propria.

Tutti sapemu chì in u nostru tempu in a buttone pudete truvà una quantità enorme di tutti i tipi di cosmetti pè a pelle, ma i cosmetti di alta calidad hè caru, è a mità di i cumpunenti chì cuntenenu sò sintetizzati. E quì "cunsigliu di l'avutra" ci aiutanu, chì ghjèranu passati da a bocca à bocca. Da tempu immemorial, i migliori di u populu sò u megliu per u corpu umanu. Allora andemu à u tema di u nostru articulu: "Salute bellezza è pelle: rimedii folki".

Pensate nantu à e vantaghji di i cosmetti di cura di a cura di a casa nantu à i prudutti di a magazzina. Oghje, i dermatologi hè spessu trattatu di allergii à i cosmichi. Ùn hè nunda perchè solu chì i nostri antenati naturali utilizanu prudutti di a cura di a pelle. È à u listessu tempu avianu una bella vista, ancu quandu ùn eranu micca ghjovani. U più gran fanne di i cosmichi casa hè chì manca cunservatori, perfume è tinte. È cusì, cunzidiranu in più di dettu ciò chì avemu bisognu per a bellezza è a salute di a pelle: rimedii tradiziunali è certi modi utili di mantene a ghjovacciu è l'elasticità:

-Cattura à a settimana scumpete a pelle cù u zitellu di limonu o una fetta di panevule frescu.

- Fate una te a calce è lavenna in a mattina.

-Use prugne piumu o oliu d'albicocitu per rinfurzà a maquillaje.

-Eppo di l'infuzione di cascarella di roghjunu si sughate freckles. Pudete ancu aduprà a pelle cù una piccula quantitatu d'oliu d'amanduli.

L'olii di pezzi, alberci è amanduli impediscenu u crescenu di a pelle è creanu a prutezzione di u caldu è u friddu.

- Sò avete bisognu di "borse sottu à l'ochji", bisognu à vendu u biancu d'ova, aghjunghje una cucharadita di zucchero, è 15 zucca di pezzu d'oliu. Hè tuttu mischju è utilizatu com'è una mascara.

- Se tenete a pelcula fugliosa è seta, poi bisognu di raccumannarisi in un vetru di pranzu d'acqua furiu, aghjunghje i fiori di chanomile è foglie mint. Ogni piglià 1 cuagliata. Espera finu à chì si funtani à circa à a temperatura di u corpu, andate da asciugà e richieste di u prublema di a pelle. Questa prucedura averebbe da fà 2 volte di ghjornu - in a mattina è à a sera per un mesi.

Ci hè ancu molti di sicreti di e donne chì sò stati abbandunati da e donne chì stavanu in più tempi antichi. À un tempu quand'elli ùn anu micca avvicinatu cù i mezi chì u ghjornu kilograms è chilometri sò rappresentati nantu à e stile di diverse buttichi di cusmeticu. Unu di sti picculi sicritti, picchi assai utile hè u cube di ghiaccio. Sì, sì, hè u cube di ghiaccio per a fretta di a strada di a faccia, si facilmente aiuta à svegliate. Crea un vigoru stimulante, è a vostra pelle acquiere un santu naturali rosatu è mantene a so elasticità è u più ghjovri. Questa prucedura rinforza i vini. Eppuru, unu ùn deve esse exedat.

Pudete schisà a to face cù l'acqua urale ordinale, o pò esse fatta da erbe. Hè ricumandatu per a limping facial è collu, è l'affissare. Per Tinturas, hè preferibile d'utilizate acqua minerale di carbone. In regula, a raisonu seguente hè cunsigliatu per u caldu: 1 cullenada di a vostra leghja scelta per 0,5 cups d'acqua fogara. Tuttu questu hè insiste durante 30 minuti, poi vendu in molded ice and frozen in the freezer. Cum'è un bonus à l'effettu esteticu, hè aggradèvule è ancu trattatu, perchè cun l'usciu constantu di u ghjacciu in a mattina, per sempre esse scurdate di ciò chì hè un corpu cù u nasu.

Eccu alcuni sughjetti per i tisori è i calori per friddà:

1. Tè verde.

2. 50/50 latti + acqua.

3. Succu di un pepino grande, matura.

4. Si tenete una pelle grasosa, fate una decuccione da a cortezza di carattere.

5. Si tenete una mugla oliu è oliu, utilice una decucultura di camomile.

6. Fine tonu, è venite à salvà si avete peccatu di dimitenza di mint cù u ziddu di limonu è una decocultura di camomile cù u stessu zucca di limonu.

7. Urani minerali mhux karbonati ordinarji.

8. Infuzione di eucalipto.

9. Toni è regenereghja a pelle cù una decocuore di cafe naturali.

10. U ghjornu.

11. Per a peddi normale, una decocultura di linden hè perfetta.

12. Cut and mash the petals of roses, perchè u ghjucu hè permessu, cun acqua foglia. Utilice l'acqua calde, ùn fate micca acqua.

13. Con l'acne, hè cunsigliatu u sali di mare. Pigliate un vetru di acqua 1 cullarera di salitu.

14. Per a pelle seca hè cunsigliata per fà una decocção di pancetta cù menta.

15 Per a peddi normale utilizate un caldo sagnu.

Ùn vi scurdate micca quandu dopu chì tù avete asciugatu a to fàccia cù u ghjacciu, site di risplendà à a vostra rifarenza in u specchiu è dite à voi stessu: "Bonu ghjornu, caru! Tu vede bella!

Cusì, avemu vistu l'avvanzi di un "salonu di bellezza di casa". Fighemu a ricurdativi di novu:

a) ùn sò micca effetti effetti;

b) avemu un ghjovanu, sanu è di peddi brillanti - sustanzi assicurati sò assurdi più veloci da a pelle è purifie i so pori;

c) Organichi rinfurzanu perfettamenti a pelle, facenu cilivanti, suppli è elàsticu.

In u nostru tempu, l'omu ùn hà scarcatu quellu di u restu, u restu di l'anima è u corpu. Spessu si spende in a mattina, manghja una cosa prumessa, per chì avemu bisognu à travaglià à u tempu. È in a sera, noi devimu casa aghjustata, cù a vuluntà d'andà à pusà u so ghjustu. Ma ubligatoriu chì a bellezza è a salute di a nostra pelle, chì, per voi, ùn sia megliu è più bella nantu à l'anni, depende, prima di tuttu, micca in quantu creme quandu puderete truvà nantu à u to vetru molu. A principal hè u regnu di u ghjornu, in parechji rispetti - torna. Allora, dami, sò dorme abbastanza, usanu i nostri cunsiglii, è sarete a più bella è sana! È questu hè assai impurtante per una donna, à quale hè l'età ch'eddu era. E, quantu per mè, hè megliu utilizà ciò chì si chjamà "rimedii folkiati" chì trà di pezzià cù i maloforte à i pedi cù mezi cosmichi - postu chì a natura sapi per aiutà a nostra pelle!