U mo novu ùn ci piace à tutti i mo amici, perchè?

L'amici sò quantu una parte di a vita di tutti comu a famiglia è l'amore. Ma se l'amare hè ostili a tutti i vostri amichi, cumu fà esse attu di una situazione tali è ciò chì puderia esse u mutivu di tali rilazioni?


Un vali hè un nemicu

Prima di tuttu, valuta a cunzidirazione di a situazione, quandu u cumpurtamentu di u vostru carusu hè una conseqüència di inferenzi logichi è analizazione di l'eventi. Hè per voi, per dì di manera semplice, ellu vende è capisce chì a vostra cumpagnia hè veramente mala per voi o si cumportanu quà ùn hè u megliu modu. Per esempiu, forsi i vostri amichi ùn anu micca disprezzu i ragiuni intimi cun parechji omi, è i amichi sò spessu l'alcohol, è da qualchissia più pegdi. S'ellu hè u casu, u cumpurtamentu di u novu cumprenziu è lògicu. Iddu voli per prutezzione di l'influenza di i poviri ghjente. Pò dassi chì tù stessu sò incunsciuti di questu, ma a vostra cumpagnia ti tirava finu à u fondu. S'ellu hè u casu, ùn hè micca offrittu da u ghjovanu è pruvate a resistenza. Hè megliu d'analizà u modu l'analisi indipindente u cumpurtamentu di i vostri amichi, cum'è a so rilazioni à l'altri populi. Senza ùn pruvà à justificà a vostra cumpresa. Cerene a virità in i vostri ochji. Allora puderà capisce quale hè esattamente è perchè u mo novu resisteghja tali rilazioni. Probabili forse chì tù stessu serà nantu à u so nomu è fughje prestu da una cumpagnia mala.

Jalousie

In ogni casu, ùn sò micca sempre l'omi si cumpurtavenamente simile da e boni auguri. Ci hè parechje situazioni chì a coppiu disputa li fimmineddi cù l'amici è di stallettini contra l'azienda solu per a scusa mercenaria. Una ragiunazione cumuni di stu cumpurtamentu hè ghjilosu. Un omu simplicemente ùn vole micca fà sparte a so amata cù l'altri populi. In vparnih elli vede nuciutu pussibuli per a so sposa, è i so amichi chjamanu constantemente gallese stupidi chì ùn deverà micca nunda bona. À u listessu tempu u praticatu ùn ponu argudiatu u so puntu di vista, ma sempre oghje d'insistia chì a zitella ùn deve micca cumunicà cù questi persone. In fatti, chjos sò questi sò pruprietori. Hè scantatu di fessi è di fà penseranu à i pienze cun i so motini, cumunicà cù l'altri è spressione e so opinioni. Tali omi sò assai cumplessi, ma ùn averanu micca. Sò ghjilosi di tutti i pilastri, perchè in a prufundità, si cunsiderenu micca indelicati di sta ragazza è teme chì ella saldarà. Un tali omu hè in constantemente preoccupatu chì l'amichi parranu cose sbargate nantu à ellu, affirmate e so difetti, teme chì l'altri ragioni chì circundanu di sta picciutta saranu megliu. Guided solu da un sensu di ghjilosu, i ghjovani parranu spianamente di l'amichi di a zitella cun un negativu, anche à a rigalu di pensà chì anu più intelligente, bella, talentu è cusì.

Fear cuntrolla a perdita

Un dislike fermu per l'amichi hè ghjuntu entre i disposti tirani. Sta categuria di persone vole di cuntinuà à seguità u mondu. Per elli, una donna hè una pruprietà privata, chì ùn hà micca dirittu di spressione a so opinion è agisce cumu si dice. U picciottu hè sempre cusì cunfidendu chì ellu hà fattu ciò chì hè ghjustu è a zitella farà e cose cum'è ciò chì tocca à u so cuntrollu. Ma si ella cumunicava cù e so amici, da queste sia hà da u puderebbe da a via di u veru, o da elli stabilisceranu u cuntrariu. A strada, i so pinsamenti sò assulutamente chjucu, cum'è l'cumpagnia, videndu chì u so amicu soffre in manu di u despottu, certamenti certi certi spiegà à schjarà è salvà di sta vita. Ma i sughjetti di i amichi ùn viaghjanu micca, perchè i dèsmanu sapanu cumu "lavare di bugie" perfetta. Ci voli necessarià truvà in ogni amicu qualche disunori è u takumelo, sarà datu, chì a zitella se cumpararà cum'è se cumunicava cù a povira ghjente. Ddicoti ùn mai permettenu micca e so vittimi à fà parechje persone. Sì ùn avete micca a cambià l'opinioni di l'amici, accuminciaru a sprimmintava è vittò à a zitella, siddu solu ùn ella micca cumunicà cù a so cumpagnia. Per i dèspetti, ùn ci hè nunda cosa strana o terribili in ciò chì facenu. Questi parsoni sò sempre sicuru di a nicessità di u cuntrollu, chì guverna annantu à a vittima. Un ghjuvanottu pò esse mettefichi in l'amici di a so a mezza parte di i bassini negattivi è li dicenu ogni ghjornu per ellu. U divotu più cleverer è più divendidu, u più difficiulmente hè di avvintà chì ellu hà scappatu à a so vittima in contru l'amici.

Belayavarona in a cumpagnia

Un altru raggiuni perchè u vostru novu ùn piace micca i amichi hè assai banale - ùn hè micca solu accettatu in a so sucità. Hà sèntelu cum'è vulete l'amiche sferibbe, sèntinu ch'ellu hè un "corvine biancu" è questu u règhjie l'ughjettu, perchè un ghjovanu principiatu à criticà tuttu in i vostri amici. Ùn piace micca i so belli, u so stile di vestitu, u so cumpurtamentu. Qualcosa chì vi dite à i vostri amichi, l'omu hà bisogna chì ùn hè stupidu, sinscenu, micca divertitu è ​​sbagliatu. In fatti, hè ghjustu in còllera, è forsi anchi cun ghjilosu di voi, perchè erate riaccettate, ma ellu ùn hè micca. In particulare, questi sensi apparentanu in quelli casi chì u mo amicu ci hè pocu amici, è avete assai, a maiò parte di l'omi. U zitellu ùn ùn sperienze micca u riffizzioni di a sucità di a femina cusì in seriu, perchè ellu hà una mozambica. Inoltre, e donne spessu pruvate à cumportanu oghje è ùn vi mancanu a so rilazioni verita, per ùn offend à a nuvella. E quì, i svantaghju pò sculacciate è ghjucate un tentativu contru, è sprimenu a so propria opinione nantu à u cumpurtamentu di u vostri ghjovanu chì anu da offentà .

Se vi vede chì a situazione si sviluppa predefinita, avete bisognu di parlà cù u vostru sposu è l'amichi. Spiegà chì l'aghju avutu u cuntestu. Cusì, unu deve circate di truvà a cunciliatori è interessi cumuni, perchè ùn site micca dispostu di sacrificà micca un o l'altru. Nisunu vi forza di fraternizzate è ghjurà per l'amici eterna. Ma ùn hè micca minatu per vede ancu una pocu cumprinzioni è a tolerenza à un amicu. Dopu tuttu, cum'è un fattu di fattu, nè i vostri amichi nè u vostru sposu ùn sò micca bè ghjusti. Sò parechji ghjente sò assai distinti è voi, cum'è una persona chì sapi tutti perfettu, avete bisognu d'avè bisognu à voi per aiutà à i ghjattimi aghjustanu u cunflittu.