Bagni di frutta fresca

Ogni vera donna soi di esse bellu, ma solu uni pochi di e donne di un milla pò figu di vaghjimu di i so prupietà da a natura, u restu fai assai sforzu di sentu attrattiva. Circa una di e manere di fà chì a pelle viscosa, moisturized, elastica è ripusizione, avemu da esse digià ora.

L'ecologia corsa, i cambiamenti di a pelle à età, i tempi estensivi di l'estate estendu l'aziende di a pelle è facenu pensà à otteneità addistanti è nutrittu di a pelle. Per quelli chì visitanu salassi di bellezza perpettativi, uttene un abundimentu vastu di servizii spa, cum'è massaggi è frutti. Ma quelli chì sò adatti per fà fà in casa, avemu da cunsiglii ricette simuli di bagnati di frutta.

I bagni di i frutti freschi sò offriti in u spiaggiu, cum'è di fangu, salinu è minerali. Benefitu di un bagnu dopu à a prima sessione. Evidenza, u primu hè chjarattu, perchè questa hè l'absenza di preservatori è perfume fragrances. A to pelle aghjunghje sguassà, è tornerà a ghjovacciaghju è a bellezza, facistendu l'animale. Sicondu i medichi è i cosmetologi, cusì un bagnu chì travaglia meraviglie, alimenti l'estresse è e prumissioni depressivi moderate, migliurà a circulazioni sangue, aumenta l'immunità è a più importantissima nutrizie a pelle.

Regoli per a reception di bagni di frutta

A riceve di i bagnu da u fruttu darà un veru piacè, piacè è pace internu. L'ultimu mangiu duverà 2 ore prima di u prucedimentu. Riceva à piglià un bagnu lavatu bè cù a scatula per lavà a terra è e pori aperti. A temperatura di l'acqua hè 36-37 gradi, a durazione hè di 30-40 minuti.

Dopu à u prucedimentu, prufittà di a pelle sicundata cù una spugna, pusò nantu à un mantellu calvicu è rilassate in un locu cusitottu. A pelle ùn hè micca necessariu di lubrizzà nunda, chì faciarà l'oliu fragranti cù a natura.

Contraindicazioni: ogni aumentu di a temperatura di corpu, disturbi circulatori, malati cardiuti, allergii à i cumpunenti di u bagnu di frutta, ghjorni crìati.

A varietà di ricette di banchi farà piacevule cù l'abbundanza. Qualchese fruttu di a to scelta pò esse chjapputu in una macchina è u verdu in acqua cale d'acqua. Sì i frutti sò solidi, anch'elli in pezzi, pour u latti è l'oliu d'oliu.

Ricette di bagni di frutta

Una di e ricetti più cumuni, a più cumuna in u spa - un bancu di frutta basatu à u puree da fruttu è soda. Per fà questu, fricciate 4-5 tipi di fruttu à purcidallu, mischjà cun 4-5 tablespoons di soda è pour u mistu resultante in u bagnu. I frutti cù soda tenenu un bonu efectu anticelulite. Per esse espertevuli, u cursu deve esse di 7-10 prucessi è esse ripetitu in dui simani.

A ricetta di questu bagnu piacè fate l'amatori di l'aromi cítricos. Zedra, trè oranges chì grind in a coffee grinder, combina cù dui vetri di u zuccherinu frescu è cunglite. Prima di aghjunghje à u bagnu, u mistu resultanti hè cumminatu cù 2 cullizzioni di l'oliu d'oliva, in u spiaggiu utilizà un pocu di lignu, à a vostra discrezione.

È avà hè necessariu fà una festa per l'ànima. Pienu i petali di rosi freschi in u bagnu, fate l'arghjintinu i candele, accendenu a musica tranquilla, immerse in u bagnu è rilassate. Un bagnu di frutta ùn aiutà micca solu per rilassate dopu à un travagliu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu di bonu,

U bagnu di bagnu basatu nantu à i frutti è l'aghju di pinu avontu aiutà e so arrughjanu, rigiunate a pelle è rilassate tuttu u corpu. Ma hè cunsigliu per piglià una volta per a simana, per 20-25 minuti. Squeeze 1 litru di zucca o zuccaru di u liceu, combina cù 200 millilitru di l'articulu (preferibile in un state caldo) è ½ litru di latti. A mistura hè speduta in u bagnu. Dopu un bagnu di frutti cuniferi, a pelle sarva bellissite è bruttura.

U bagnu di banana hè cunsigliatu per fà dopu a pelle di a pelle, per ottene u massimu effettu. Un kilogramu di banana si scurza è sbattì in un purche di fruttu. Per a dulcezza di a pelle, aghjunghjenu in u puree di banana da dui cullizzioni di l'oliu d'oliva o l'oliu di u tè, o di u girasole, secondu u vostru vulete. Cuntene u mistu resultanti cù acqua calda in u bagnu. Dopu l'amparate, i puteri s'aprìbbenu è fate a polpa di purée di banana.

In l'invernu, quandu u ribellucci è u sistema genitourinariu hè di travagliu à tuttu u putere, per via di a crescita di carica, hè cunsigliu per fà e coniferi. L'aghja di cuniferi, u prugne picurinu è i prugni rastrezzi (circa 1 kilogram) sò cumminati cù 8 litri d'acqua è fremaindu 30-40 minuti. U caldu hè permessu di stallà di 12 ore, è poi hà versatu in u bagnu dispostu. Un ciule di bagnu simili hè ricumandatu per esse spentu circa un mesi.

È per i pratiche recommandenu boni di frutta di pompelmo. Aggiuncinu un parechje crusts di pompelmo à u bagnu petite. Rasparate e so gemme in circa 25-30 minuti. Adupratu di u bagnu di pompelmo, a pelle nantu à i suttuli si sordi, chì aiutanu à rinfurzà i calli più veloce nantu à i pedi. È cusì chì sta prucedura ùn hà micca sbagliata, pudete averia, sughjendu in una sita còmidda davanti à a TV. Dopu un pocu chì i vostri zuttati pò esse invitati, a pelle riceve un apparenza bella è piazzata.

I banyi di frutti aiutanu à rilassate, rilassate, limpi è moisturise a pelle è susciteghja u tonu di u corpu tutale. Be healthy and cheerful, regardless of weather and humor!