Mini falda: qualcosa di calzarii per vèstinu

U mutivu principalu per quellu chì avemu usatu mini spunta hè a vulintà di vede a figura in tutta a so gloria. Ma ancu s'elli i pìadi sò stati semplice irresistibili, un pezzu pocu selezziunatu ponu reduciri tutti i sforzi à cero. "Stil Business" dà cunsigliu sensible: quale calzate si deve esse suldatu sottu un vestito frank, è quale - quede di stà nantu à a stantina.

Unu di i più simplicità è pertinenti à l'estate è venutu l'uccidintali. Sò perfetti si trovanu cù una fugliale informale, per esempiu un denim mini. In questu casu, u fondu seranu in armunia cù a cima. Ùn rinunzià a bocca è i fannijiet più ardenti di u glamour, perchè e flip-flops cù lighjite, perdi, perdi, stivaletti è ancu i diamanti sò lucenti asciuti cum'è i scarpi cù tacchi.

Puderete rimpiazzà i flip-flops cù piu di tennis. Hè ancu bè adattatu per oghje ogni ghjornu in mini. In ogni casu, hà bisognu à esse più prezioso: dà preferenza à l'opzioni modernizati chì pareanu miniatura è feminine. Se ti piaci à tè, duvete bisogna à cunnosce a misura: per esempiu, l'amici amori di Converse riportanu solu una nota urbana moltu à l'aspettu.

Nunda ùn schjarà longe bè ghjetti cum'è i scarpi in una falzia. Eccu, a fantasia ùn deve micca avè cunfini, solu per un momentu: deve circumatoghju sandali chì apre a vista di i dete perfetti. Clàssicosi sò cerchi voltu prughjittate per una sera curta. In generale, l'scelta di sandali hè enormu: cù strapelli, strings, foriati cù tela, cuir, modesta o boemanu di luxurii.

In contru à l'opara chì avà chì i scarpi senza tacchi "pisanu" i peri, i appartamenti di ballet seranu belli cù una mini-falda, o, cum'è a gente dice, i cecchi. Se pudete truvà stylish, unfashionable, even modest "slippers" è combine cù una falda informale, da questu un modu eleganti è femine hè furnitu. Fighjula ancu in mudelli made di cuir de oro o prune.

Quelli chì ùn piace à passà senza tacchi, ponu valdi calzini cù tacchi - "occhiali". Sò esse còmusi, sò questi asciuglii è cute. Wicker, lisu, cù straps, brillanti o ancu trasparente - sta staggione ùn sia micca avutu bored.

Eppo è u stampatu prisenti per l'ultima volta hè diventata una minidirtessa in l'empresa cù uceanu. À i tacchi o senza, sopra u ghjinochju o quì sottu, cù una cremella o solu sulidu, sti botti sò megliu cunbinatu cù un mini, in particulare in u tempu di tempesta chiuvule. Ma ancu quì duvete esse pruduttu: sè vo vulete cun un rigalu è u culore chjucu, invece di una donna sexy pudete piglià una zitella di libbrà fora di una strada cunnisciuta in u centru di Mosca.

Cù avà qualchissia u zitellu chì sò i minimi anu bisognu à avè mantenudine. Prima, accumpagnonu. Ci hè dui opulentai: o facenu i vostri pedi troppu grossu o troppu ghjetta. E sti zucchetti, ancu bè bè cù visualmente, facenu volumes è torpes, è i chjavi venerà cum'è un lapis in un vetru.

"Stiletto" cù un nasu oblongu rossu, ùn importa ciò ch'elli avianu giugraficu cù trousers, cun una mini-fogliu mira franchemente pateticu. Eccu a stessa paragione hè nata cum'è cù stivali alta. "Stiletto" fa us più sessuale, è per questa mutivu ùn hè micca necessariu necessariu di portà una fetta super-curta. Hè bellu - questu, cum'è sapete, ùn hè micca bè.

Bonu, finarmenti, un altru avisimentu per i pratiche nantu à a piattaforma. Se vulete usà un mini, poveru quì u calzariu in u più prestu, postu chì u so pesu pesu ùn hà nunda di fà cù a facilità è ingravidà di a maiò mini faldes.