Bella, chica intelligente, solitaria, psiculugia da a parti

"U nostru Elena hè bella bella, intelligente, tutte e cose ghjornu detti è currianu, ùn ci hè nisun paru per ella ...", a mamma di Lena, un studientu di bellezza di u seculu, admirava. Dui anni passanu, Lena hà digià 27, hè una bellezza, mantendu una pusizione sana in una grande affari finanza, è per ella finu à quì ùn hè statu un paru decentu ... A situazione cù Elena - situazione tipica di a solitude, chì spessu face cun intelligente è attraente donne. "Bella, intelligente, donna solitaria: psiculugia da a parti" - u tema di a discussione di l'oghje.

Cumentu di psicologu

A verità hè dettu chì l'idea hè materiale. A mamma di Elena hà digià in u nivellu di u subconsciousu 10 anni fà pare avè sculacciatu à a so figliola a situazione chì "ùn hà micca avutu pare". Prima, sempre bisognu à esse attentu à i vostri pensi è i desideri, anu una capacità straordinaria per fà realità. Naturmente, a mamma ùn volva chì a so figliola sia lonely o unmindia, ma pareva pensà à u so discorsu chì u cumpagnu ideale in a vita per a so figliola ùn hè micca stata. Siconda, e femici successu è belli in elli sò creanu una imagine di inaccessibilità. Sò boni, successi, scopu, spessu i guirreri, perchè l'omi di questi femini sò o teme è persu, percemu di una "dama di ferro". Un capu masculu ùn permettenu micca di cumanda micca, un omi dependenti ùn hà micca cura suficientemente per avvicinà una "reina di neve". Tercero, una donna intelligente, bella è riescita hè spessu una carrera di vita in a so vita. Prima aprenda, allura circava un travagliu prometitivu, si move à a scola di a carriera, è poveru esce chì "s'hè scurdatu" di marità è à avè i figlioli.

Prima di cunsiglià

In a vita, ùn ci hè nunda manera chì era una volta. Hè necessariu di sceglie. Sì avete amori è i valori di a famiglia in u primu locu, se ti piace i zitelli è vulete alluminà à l'almenu à l'età di trenta, po appostate a vostra carrera in u back burner. Ma questu ùn significa micca chì si deve diventà una donna di casa è un guarantore di a famiglia di a famiglia. Hè abbastanza realista è dritta per riceve tuttu da a vita, per esse rializà micca solu com'è a mamma di a famiglia, ma ancu com'è una persona chì ama u so travagliu. Hè solu chì quandu duvete sceglienu a vita, avete bisognu di scelta bona, perchè ùn ùn mancanu più tardu.

Bé, si hè micca solu - un amare è amatu

Eppuru hè quì nantu à questu quì è ùn ci micca impastatu. Immediatamenti in u mo core annantu à questu quistione hà principiatu a spin la frasa: "Ci hè una felicità - ùn pò esse".

Una persona amatu è amante hè, ellu viaghja nisun locu, è certamenti truvà. A cosa principal hè chì ùn hè micca ghjustu micca. Forsi sì stà un pocu infuriatu si mi dicu chì sta reunione pò esse postu quandu ùn sò micca vint'anni, ma trenta cun una cuda ... Tutti sò i so tempu.

Hè perchè nantu à questu tema Quandu vogliu cumprà a situazione da a vita di u mio vera amicu. Quandu Victoria era vicinu à vint'anni, hà avutu un grande è amatu apparente è eternu. U so nome era Oleg. Vika è Oleg anu vintu in u matrimoniu civile circa cinque anni, è da "amore", questu, Oleg, hè partutu. Appena spuntatu un altru, è per Vicky, pareva, u mondu sanu hà cullassatu. L'estati d'animità, a depressione, u clima di pesu è sintomi di una donna sola è abbandunata, accumpagnata vicinu parechji anni longa in una fila. Quandu era trenta anni, era sempre solu. Ma a nostra vita hè una zebra in raffia bianca è bianca. E ancu se sti munzonii raffiate si alterna indiscriminadamente, tuttu u stessu, prima o doppu, pareva l'Illuminismu in forma di striscia bianca. Cusì accade cù Victoria. Avà hè 32 anni. A l'annu passatu, hà ricevutu tuttu ciò chì hà stimatu di più di deci anni: una carriera cum'è un capu è una persona aspetta longa. Sei mese fa ella hà maritatu. Ora stanu aspittendu à ricustituzione in a so famiglia. Ora Victoria ùn hè micca solu intelligente è bella, ma ancu successu è felice ...

L'amuri amare stupidi è blondes?

Iè, l'omi, cum'è i prugne è i lami, è l'amare assai una sola notte, è sò ghjè prumessu amati per altri omi ... A donna hà da esse intelligente è sàviu in u stessu tempu. È l'omi vole à cunchistatura, o à u pensu chì anu rializatu o quandu si cunquistanu una persona. Ùn ùn coperta nantu à a prima chjamata di l'omu chì ti piace, ma ùn vi mancanu a vostra frigidità assicurante è a so fiducia. Una donna chì cunnosca u sensu di ciò chì vulete voli definisce.

Ci hè micca prumudenti! Destruciamu stereotypes!

U prublema di e donne bellu è intellettuale hè chì da a so bellezza creanu una figura di inaccessibilità, è e so mente ùn dà micca à l'omu u dirittu di fà un error. Questu ùn hè micca succidutu. L'omi sò persone ordinariu, micca ideale. E voi, sè ùn vi vulete esse solu, devu sacrificà l'ideale criatu in a testa. Quandu amate, ùn vedenu micca mancanza, sò più frequentanu in virtù. Sì bella, intelligente è solitaria à u stessu tempu hè solu abbundante. È se ùn pudete micca cambià stessa, cambia a vostra attitudina à a vita, è à l'omi in particulari. Ùn ponite micca u diagnosticamenti in ligna: ùn hè micca u mo tipu. Pruvate cumunicà cù un omu, permettenu di piglià a casa, è se a "bugia" hà incuraghjenu u focu, da chì a rapportu cuntene.

Dopu cuncretevuli

Una bella, intelligente, chica solitaria di a psicologija di u parti avaristi cusì cum'è a sposa più pussibulita. È cusì sarà, se crede in sè stessu, amate à voi è ricurdate e vostre mette vita è i priorità. Avete tuttu à esse amatu è à l'amori, ci hè bisognu di crede in a rialità di i vostri vulete. E sempre ricordu di chì "e cose più belli ghjorni inesperu ..."