Cume diventate è esse u più happi?

"Fora a finestra hè grisgiu. L'umore hè à u cero. A aggravazione di u invierno, è ancu di travaglià ùn vene ... Quandu vendite a bandata bianca? Quandu saraghju cuntentu? Cumu sempre esse u più happi? "- sicuru, una gran nùmmuru di e femini sò dorme o svegliate in a matina cù pensi simili.

E assai piacerebbe bisognu, pari, pocu à sente a felicità sana: ricunniscenza per i culleghi di travagliu, una certa quantità di risorsi finanziarii, bona nova, emozioni pusitivi, attenti di l'omi ...

Ma prima di perdiri u cori, hè megliu à vedene u circondu, ochji ochji, hè veramente quellu mali? E forsi sìammu demande à l'altri è vulemu assai per noi? Qualcuno chì era, una cosa hè veramente veru - ùn ci hè micca una tale persona chì ùn vole micca diventà u più happi. Allora quantu esse diventate è esse u più happi?

Tutti sapemu l'espressione di Kozma Prutkov: "Se vulete esse felice, sia!" E veramente, l'idea hè materiale. U clima principali! È ùn sò micca stati vòglie, perchè ùn solu a psiculugia, ma ancu chì i fisici sò ghjustificatu chì sta furtuna hè vera. Avete bisognu di crede in sè stessu, a vostra forza, crede chì avete diventatu è esse u più happi. Imagine chì sì un magnetu, un magnetu per tuttu bè, luminoso, megliu. Tutti i pinsamenti negattivi è ancu dubbii dubbiadi deve esse guidati da tù stessu (altri l'effettu di l'imanate si lampassi). Hè chjaru chì a vita hè una cosa cumplicata, è sempre chì tuttu ùn pò micca esse bonu. Ma ancu in casu di falli, pruvate di fighjà quellu nantu à elli è si alluntanate di tuttu a frustrazione è a negatività. Avete verificate chì tuttu ùn hè micca cusì bellu cumu pareva. Perchè avete a forza di trasfurmà (perchè ùn hai micca spurtatu di l'experienti significati). Felicità - in fatti si senti è ghjucate per i persone felice (ùn importa micca quella paradossale pò esse). Allora, prima di tuttu, agitu si mette è i vostri pensati per a felicità. Tuttu ognunu hà a so felicità: un appartamentu, un caru, un altu salario. A più chjucu, à u più chjaru dittu, hè di pinsà a vostra felicità à ogni dettu: u carru, bè, quale, u culore, a marca, a quantità di cavalli, etc. tuttu, tuttu ciò chì a vostra felicità sapi chì quì tuttu hè prestu per ellu. Cumplementu, cumu altru per diventà è esse u più happi?

In più di penseri di ottene a felicità, un bon esempiu favurizeghja, o solu un "modellu visuale di felicità" - una chì pò vede, toccu. Per esempiu, sognu di perde u pesu. Piglià azione! Cumincià almenu cù u fattu chì truvà una figura (in ghjurnali, riviste) à quale aspate è tagliate, è fate una foto nantu à a vostra riti. Hè veru, in questa situazione, hè bonu per colpighjanu qualcosa nantu à u frettu in u spiritu di "ùn ci hè nunda di felicità", invece, in più di u vostru umore, possu assistà in a vostra aspirazione è in quelli cunsiglii sensittivi.

Iè, forse ùn tuttu ùn saria di travaglià a prima volta, sì, pò esse dubbi è momenti di incredulite. Ma avete bisogna sapienti. Dopu à quessa, ùn sò micca i primi è micca l'ultimi prublemi in a vostra vita - tuttu hè solu! Avete bisognu à veramente sicuru chì tuttu u so travagliu per voi è chì nunda ùn vi sfalla. Avemu bisognu à crede Ricurdativi di manera chì, in unu di i filmi (a film hè statu filmatu cù basatu nantu à i veri avvenimenti), u ghjovanu petite, avendu acquistatu in un accidentu, era limità à lettu. La so figliola benfatta ci hà suvitatu nantu à un "rimediu rivoluzioni giudiziu", chì una volta di ghjornu bè, ripigliava è ne necessarily going. È andò U mezzu era acqua urientale cù u zuccheru è ... a fede, a bona fede.

Per fà u più happi hè micca cusì difficili. A cosa principal hè di crede in sè stessu, per amà. Questu serà abbastanza per a felicità. Dunque, ùn deveremu micca scurdatu chì a felicità ùn hè micca solu valutate materiale. Per fà u bè è u ricivete in ritornu hè ancu una grande felicità, in particulare in u cruel munnu. "Se vulete esse felice, sia!"