Chì deve fà per fà una bella cintina?

Lena hè u mo anzianu novu, da i mo ghjorni di studianti. A so energia pò esse invidata, ella probabilmente hà qualcosa ancu utile in un sognu. Ma a so simplicità alcuni forsi moltu. Dopu à a nostra amizanza longa, Lena puderebbe ella di parlà i paroli più disaggi, è pocu fà stata annantu à a me "slenderness". Quandu si ncuntrau, una longa conversazione accumincia cù dieti, di fitness, circa simulatori, è ùn aghju micca veramente, sò una persona antica antica. Avà, si manghja una puzziche - è perde un pesu senza straining, l'aghju fattu. - Lenusik, ùn anu micca nantu à quessa, disputa per tuttu, - dumandò a picciutta è incù un cele più grande di coghju à u pastore, mentre chì Lenka hà pigliatu un sorella d'acqua minerale.
Sì - questu hè un piacè chì ùn pò micca esse deprimente di una donna, è cusì abuses - in questu cunvinciu. Ma vogliu esse chjucu. Agree a parolla, senza cura, pò cambià assai. Lenka disse: "U panna hè stava" - è tutta a via da a cafe à a casa a so perspettiva persistente perseguite mi. Quandu l'aghju da casa, aghju intesu immediatamenti à u specchiu. Cù una sguardi critica, hà sappiuta da a punta à i pedi. Eppuru, cum'è, aghju benvutu bè, ancu s'ellu mi stomacu, per suprattuttu, hè bellu di tirà. Eppo si stende à u lugllu è, questu quì, aghju pigliatu u mo stomacu in mè.

Cusì u slavnenko hè stata vintu , sùbitu a cintina hè crisciuta prima. Relaxing the abdominal muscles, hà dettu di novu - un presentu fugliate è veramente un sicale chì sguardu. E se ancu caccià u grassu da a cintina, avete avutu una figura di mudellu. E u mo Igor, sempri di più in visu, si una bella donna hè tutta in TV, ancu avèndulu.
- Yaska, tu, chì fai?
Mi scangiassi in surprisa.
- Oh, Igor, - anu a vargogna, - è quì sò in u specaghju Ask me: "Sò più caru in u mondu?"
- Eppuru, chì risponde? Igor si pusò à l'otomanu uccisu è mi fighjula scherzenu da l'abbandunatu.
"Eccu" ci hè più caru à u mondu, è se ùn vai micca à u gimnastu, serà ancu aghjuntu ".
Iguore hà saltatu è mi pigliò in i mo braccia, aghju tumbatu e mio pierre:
"Fighjate quì."
- U spaziu hè stantatu, YASKA. Sò u megliu,
- Igor hà cunsigliu sguillatu.
Aghjunghjava i mo capelli.
"Igor, sì primu oramai?"
- No, hè YASKA. Avete un viaghju di cummerciale. Dumani, abbandunate à sei o'clock-zero in Kharkov.
Da u soru, mi sentu nantu à u listessu otomanu negru.
"Quantu vulete piglià, Igorek?"
"Dui simani".
- E chì faraghju? Do Alinka anu una mòglia, ma ùn sò solu?
"U restu di noi, avete a forza".
- Iè, ùn volenu restu. Ma era impussibile di ricusà?
"Ùn pudete micca, Yasenka. Eccu un viaghju assai mpurtanti per mè, andaraghju à maestru un novu programa.
Da ogni situazione duvete bisognu di benefiziu, è aghju sullie solu, decide di pruvà di perdiri un paru di kilogrammi, ma di manera chì senza a viulenza più di voi.
U primu chjamaru ch'ella chjamava Lenochka hè chì avarà un cunsigliu di sport diliziu.
"Finalmente hè ghjucatu à voi!" - a sposa avia l 'amata, è hà dichjaratu l'indirizzu.
U ghjornu dopu, à deci anni di a matina, avè avvicinatu à u club. À a porta si chjappia cù una bella chica, vultò è hà vistu a silueta fina. Pudite ancu esse cusì?

Dopu qualchì furmulariu à u deskrue di a spiaggia di nozze, pagamentu di quattru centu cinque chjassi à l'abitazione di u casu, aghju ricivutu una carta cù quale puderebbe andà ad intrudùtu, duv'ellu eranu simulteri di munàstici è un pocu affucatu afflittu di corpi umani. Puderaghju subitu in un bustere. Eppo, cuminciatu cù e so pene, facia un pezzu, dopu à un altru simulatore è dettu cumu è ciò chì faci.
Tutti questi - nantu à u "blocu bassu", "tracciunazione", "pressa" sononu com'è un strangeru, è quandu vinia à a dieta, quasi sarà malatu. Ma una volta decisa - cusì aghju decisu, avè da ottene u risultatu. Per a prima volta ùn aghju micca studiatu assai, ma dopu à e classi ci era un gran sensu di fatigue. Iuju à a tenda per cumprà u tè verde è l'acqua minerale. À a sera ùn aghju micca manghjatu - vi pudete piglià un beie d'acqua minerale è tuttu hè.

Mi sentu piace quantu aghju curvariti i me pugnalati, ma mi curaghju subduppu, per u cuncepimentu d'un stomacu chjucu, aghju avutu per sopra tutta l'adversità ferma. Igorek vene - ùn ùn m'accundarà micca.
A prossima settima cresce a carica in u gimnastru e hà ridutta a quantità di alimentu - pocu, ma sistematicamenti. Ùn mai avè mai avutu a forza di refuse dolci è pasticci. E dopu, dopu a furmazione, cumu per sguassà l'amore di dolce. Ci hè caputu chì per esse quarchi cosa, ùn aghju bisognu di disperse u mo propiu casa è cuncintràrisi nantu à mè stessu. U sabatu, avemu assicatu cun Lenochka tutte e in u listessu cafe è, sgruppendu un acqua minerale, hà cattivatu dolci:
- Cu quantu hà pigliatu in una simana? dumandò a picciuttedda.
"Sulu dui kilografici". Dientra passava l'energia nemereno.
"Eppuru hè bonu, Yasya". Quandu si perde u prugamentu rapidamente, i stretch marks è sagging skin aparicenu. È per voi - solu da pocu tempu. E cumu hè u craving for food?
"À u primu momentu era prontu à escalari u muru, è avà hè un pocu megliu" dissi di dissi.
- Fate bè. Mantene u toccu - è in trè mesi ùn avete micca cunnisciutu sè stessu!
- À quantu? - Aghju indignatu.
"In trè o quattru misi" Lena rirennusi.
- Sì, sì bellu. Ùn pudere micca stà più longu.
- E avete bisognu di stà a vita!
"A me vita senza savore?" Preguia in orrurale.
- Curnutu. Se scaffè tutti questu, aghjunghje à più u pesu di ciò chì avete avutu.
- Iè, i perspettivi ùn sò micca u megliu. Hè necessariu per pensà - avete bisognu à questu?
"Piacè, amicu, sentenu chì elli mirani bè, è micca per chì ghjucanu u panicu.

Sò una donna!
A seconda settimana di a mo furmazioni emu accuminzatu cù una stravaganza di fami intensificata è aumenta l'attività fisica. U mo maritu ghjè d'arrivà, è u mo pianu di perdiri pienu degnu degne. Sulu dui kilogrami à simana! A siconda simana era a decisiva. In mè, l'excitazione chì deve espertu i mo sforzi era stuvigliatu - più per train, menu di manghjà.
I primi trè ghjorni di formazione intensiva è i straventi di famu eranu un grandi successu, avè perditu assai pisu, mi crisciu. Ma u coach, miranu à mè, mossi a so testa:
- Qualcosa hè sbagliata cù voi, Yana. Pensu chì hè bisognu di reduce a carica.
"No, sentu piacevule", rispunnì amparatu.
Ma u ghjovi Ghjè turnatu in casa dopu esse entrenatu è sintì una strana di nausea in u corpu è un ligne di sguardi in i mo ore. Iu a la fria, pigliò una buttiglia d'acqua minerale senza gasu è u splurchi in un vetru. Dopu dui sacchetti, mi sentu più sivertu. Aghju decisu di ghjustificà per un momentu, cusì débilu chì ùn pudia fà riparà e mo armie. Ellu vagava à u sufettu è si stalla agituata. Doppu avutu mentu quasi un ore, aghju tentativu di risparmià - era dura per mè, a mio cundanna. Ella hà torna torna versu a frigoristica: chì fate aghju per lunch? Iogurt di grassu. Riluttante si manghjò una parte di iogurt. Piglia appena appena, diventò un pocu megliu. Ma a febbrizza restu, tornu torna à pona nantu à u lettu. Ùn aghju micca vulsutu - ùn aghju micca vugliutu per vede a TV, leghjite u libru, o ancu fà facultà. Aviu scantatu - qualcosa era sbagliatu cun mè, ma decisu chì a matina era più prudente da a matina, è ancu s'ellu ùn era micca cusì bellu in a mattina, puderia mustrà affissà à u duttore. À a matina, mi sentu megliu è hà cuminciatu à preparalli per un club di fitness.

In vista di u specchiu - è hà scantatu : sottu l'ochji di i cilibri blu, a cuttivazione - untuosamente palla. Forsi si scheru sick? E pirchì? Sè sicuru chì a fami mannuli ùn deve micca guvernatu cusì finu à stu risultatu. Forsi, ùn avete micca fà passà a furmazione ora? - Pensu, è puderebbenu allughjatu, ùn hè tantu tempu andà, è oltre? L'ambulanza hà pigliatu da u locu di fitness. Quasi immediata, durante a furmazione, u mio capu accuminciau a girari, è in i mio ochji scuri, è da quì aghju sull'insegna in u fretu negru. M'arrippò in u spitali.
"Chì site accadissi? - Avete dumandatu un vicinu à a sala, una ghjovana chì era chjinata sottu un becariu.
Ùn sapete micca. Ma chì sì in a cardiulugia, significa chì qualcosa hè cun u vostru core.
A mezzo l'un'ura dopu, aghju nutatu ch'elli aviani purtatu in una pressione di 200/120. Mamma è Alinka vènenu andà in coru, è fussed about me. Allora Lenochka hè ghjuntu:
"Yasya, sì un stupidu", u mo amicu m'hà dettu prima cosa. "Quale hè chì quellu chì? Overtraining hè cum'è una sobredose, si stalla malatu.
È à a sera, Igor era ghjuntu.
- Yasenka, stupidu, a mo fica, chì deve a vostra furmazione? Di sicuru, ellu hà cunnisciutu tuttu, una mamma caringina li dettu tuttu.
"Aghju pruvatu per voi", disse in una voce debbuli.
- Perchè I love you, u cunnoscile, è ùn vogliu micca di cambià.
"Perdà, ma vuleva per megliu".
"Ùn hè micca avellu messu". Tuttu hè beni, - Igor strapped a mo manu, è mi calmosu megliu cà qualsiasi medicazione.
In l'uspidale, ùn aghju micca tantu, averia chì nunda seriu, u overtraining combinatu cù una dieta stretta sminuzzia u corpu. Avà ch'e continuu per andà in u club di fitness. Trè volte à settimana aghju tumbatu i mio musculi, è ùn avè nunda in più vicine chì dicenu chì u mo stomacu fala. E cù i dieti, aghju finutu una volta per tuttu, ùn avete micca bisognu.