Biografia Audrey Hepburn

U nome di a grandi attore Audrey Hepburn hè cunnisciutu à i milioni di persone in tuttu u stilu. Idolo di i 50, resta un veru iconu di stile finu à quì. Da i numerosi ritratti, assai di quelli chì sò sempre adduzzati nantu à e cose di magazines cun più famusi, una donna impussiabilmente bella chì ci vole à circà. U so faccia brilla da l'internu cù buntà, a feminità è a forza chì, in ogni ghjornu, ùn pò micca vede micca à vista. Hè dinò Audrey Hepburn durante a so vita, questu in a memoria di tutti i sappi, hà travagliatu cù ella o almenu una volta in a so vita videndu una film cù a so participazione.

Audrey hè u nome shortu di l'attrice. U so nomu veru cum'è hè Audrey Kathleen van Heemstra Hepburn. Stu nomu longu eleganti hè vinutu da a so mamma-barone. L'impresa futura hè stata natu u 4 di maiu 1929 in Belgio. U matrimoniu di una aristucratica neerlandesa è un impiegante bancariu simplice hè difficiule di chjamà successu. In a famiglia ci eranu culleghji, scandali, ùn era micca una goccia d'accordu mutuale trà i paisani di Audrey. In ogni casu, hè stata educata in li reguli rigulari di tutti e famiglie aristucratici di quelli anni. I accenti principali in a criazione di i zitelli in questa famiglia eranu - travagliu, l'honesty, l'autodisciplina, a religiosità è a vuluntà d'aiutanu à l'altri. Forsi, era questu modu chì hà influinzatu a capacità d'Audrey per aduttà l'imaghjini di i so caratteri.

Però, u calore è l'amore sinceru di Audrey ùn era micca solu da a so zitiddina. A so mamma era ristretta in i so sentimenti, è u so babbu era troppu preoccupatu di prublemi à u travagliu è à a famiglia per prumettì assai attente à i zitelli. À un certu puntu, u matrimoniu di i genitori scorri, chì causò un traumu mentale seriu per Audrey.

Dopu u divorziu di i so genitori, Audrey trasfirìu cù i fratelli è a mamma per vive in Arnhem, a famiglia di a famiglia chì era di a mamma d'Audrey. A guerra accumincia quandu a famiglia era stallata. Unwillingly, Audrey hà da cultivà prima di u longu bloccu. Hà distribuitu folletici anti-fascisti, cuntinuavanu a ballet di pratiche professale, dete lezioni di ballu à i zitelli. À a sera, Audrey hà ballatu per una ricumpensa modesta davanti à un cìtulu chjucu di i telespettuli regularmente.

L'anni di a guerra, cù i so priva, u soffrenu è u stress, ùn sò micca in elli per a ghjovana. A Audrey, l'anemia anch'ellu, è poi cuntraia a ictericia. Ci sò e malatie cù a so pratica nantu à a linea trà a vita è morte, ma a zitella miraculously surviu. À l'età di 16, Audrey trasfirìu cù a so mamma à Amsterdam, induve a zucchera iaiu sùbitu immediatamenti à l'uspidale è era trattatu cù l'sforzi di a so mamma è l' amici di a famiglia .

Dopu ricuperà, accede à a classa di ballu di u famusu maestru Sonya Gaskell, è à l'età di 18 anni hà iniziatu à studià in Londra à l'escola Marie Rambert. Per sopravientu, Audrey era furzatu à travaglià à u mumentu, filmatu in publicità, ballò in discutteti è musicals. Allora i so sònni sò assuciati solu cù u ballu è u teatru.

Ma u distinu ghjochi diffirenti. Un ghjornu, Audrey avessi u famusu famosu in questu tempu u direttore Mario Jumpy, chì offri a ghjovana un rolu in a film "Rienti in Paradisu". Stu rolu ùn porta micca l'attrice novice senza fama, nè ricunniscenza, micca soldi. Dui più anni hà fattu esse attuutu solu in rolpidamenti, finu à chì finalmente hà avutu un rolu in a film "Vacanze Romani", dopu a premiere di quale hà hà espertu cun una stella. Allora u so musical "Sabrina" hè stata screened, u vestitu per quale hà fattu cusì ZHivanshi. Dopu ddi tempi trà Audrey è u famusu disinatori di moda, una stonda amica per parechje anni aviani cuminciatu.

Ci era ancu altri culte di culte chì purtonu a fama di u Audrey è più di un Oscar. U stilu di sta donna sorpresa fu copiata in parechji paesi, diventò un ìduli, imitatu in tuttu. Ci hè dichjaratu chì a corporazione Tiffany è K hà diventatu solu perchè era statu cita da l'heroina di a pelle "Desayuno à Tiffany".

Malgradu u successu sordi, di soldi è di fama, Audrey era assai resistente à a malatia stella. Ma u caratteru angèlicu, l'abitudine di travaglià dura è dura, u desideriu di amà è di l'amori ùn guidanu l'attrice à a felicità desitchata. Era duie volte di casu, ma queste anu ponu esse chjamati successi. L'unicu significatu di i so sposi era in u largu aspittatu è amatu, chì hè natu da u direttore è u producteur Mel Ferrer. U secondu figliolu di uccisu da u so secunimu matrimoniu, Audrey, hè statu cunnannatu ancu di divorzià i so genitori, ancu s'ellu u secondu matrimoniu di l'attrìzia prumittia à esse felice.

U veru amare venenu à Audrey solu cinquanta anni, quandu ella si ncontra l'attore holandesu Robert Waldes. U matrimoniu ufficiali tra tutti ùn mai accadini, chì, secondu a Audrey, ùn anu micca squadra a felicità.

Filmografia Audrey Hepburn comprende casi 20 film, assai di quali anu aghjustatu u premiu mundiale più significativu. In l'ultimi anni di a so vita, Audrey hà fattu assai travagliu di carità, particularmente aiutendu i zitelli famigliali ghjuvani, per quale ella hè stata premiata a Medaglia di Gloria da u presidente di i Stati Uniti. Ella murìu in 1993 in 64 anni di vita. A causa hè u cancer, chì era incurable.

Dopu da quessa, a so imaghja, l'imaghjini di una dama veru, hè diventata simbulu d'una era passana, simbulu di veru bellezza, generosità è talentu.