Elena Vorobei

A zitiddina di a futura attrista passava vicinu à a Fortezza di Brest (per quessa Elena Vorobey, Elena Elena Lebenbaum, chjosa in belli cù un "servu hooligan"). E certamenti, ghjorni di patienti, alberti, fistini sò i so ricordi principali. E i maestri di scoli facenu i primi caratteri di i so parodies. E cumpagnie di i classi anu glubamente chì Lena praticà u viaghju è e voce di i duttori.

A zitella hè sunnatella di esse un piacè: a so famiglia senti constantemente chì chjelli, anecdotes, i manifistazioni sò stati cumandanti. Questu locu, qualunque situazione u Sparrow pruvenda à risolve cù l'aiutu di una besta (sicondu l'attrenda, hà heredatu un sensu d'umore di u so babbu).

Eppuru, i paisani di Lena ùn hà micca pigliatu l'interessu di a ghjovana in pappagallo seriu. Vulianu a zitella di diventà un maestru di musica, è trasfiriu a una scola di musica. Allora Elena primu visitò Leningrad è hà decisu d'entra à l'urganisimu di u teatru lucale.

In ogni modu, à l'esame di ingaghjamenti, a cumanda unanimamente dichjarò: "Ùn cumincia è ùn canterà più!" Dopu d'sti paroli, Lena hà sviluppatu seriu à cantà, è avà u paisanu sanu sanu cum'è actress cantante di un geniu parodianu. Elena jispara a so passioni per cantà solu: "Sempre aspittà diventenu un attore dramaticale seriu, è i duttori dettu chì u megliu hè di riri di numeri di comic. Ma ancu se una persona hè datu qualcosa di quì sopra, hè bisognu à trimiglià u vostru donu! Dopu tuttu, siddu ùn avisse micca esse attrice, ùn aghju avutu esse infelicatu!

A strada, a carriera di Lena hà cuntribuitu à fà persistenza. Quandu hà pruvatu à calculà, dopu quantu anni pudete diventà populari. Sete sò accaduti. Era dopu à sette anni di longu aranciu è travagliatu nantu à un pappulatu chì finiscintò u ritornu.

Vita nantu à u stadiu

Speeches oblige l'attrice per vigilà a figura. Da a parti, pare chì Elena hà un corpu chì ùn hà micca bisognu dieti. Ma sicondu un admission in unequivocale, Sparrow si pruteghja cù l'inzuccaratu in tuttu a so vita. Prima, quandu mi visitavviu i me genitori in Brest, l'aghju dumandatu: "Perduva pesu?" Dad dissi rispunnì: "No", è Lena ùn mancava nunda. E a mo mamma insinuau u so babbu in secre: "Perchè ùn pudete micca dì chì Lenka hà perditu pene? Alloghju, u zitellu hè ghjuntu di fami.

À u tempu, Lena hà dettu à capu chì, per guardà a so volta, ùn hà micca bisognu di ghjochi di ghjochi o aderisce à dieti exclusivi. Tuttu hè simplificatu: menu grassu è senza fast food! Avà l'attrìccia prova di fà senza zuccaru, solu cun u salinu ùn pò micca parti ancu, anche si allora u so propiu un bellu pezzu.

Unloading

Lena spessu circunscite unloading days. Per esempiu, in u vaghjimu manghjonu issi suttimi all day long. "U sentini sò solu un magazzinu di sustanzabile," l'artista spiega u so scelta. - Contenenu u glucose, fructose, saccharose - zuccheri faciule digeribile, è ancu vitamine pectin: l'acidu follicu è ascòrbicu, carotene. Ci sò molti minerali here: potassium, magnesium, iron, manganese. Tutti issi sustanzi chì sò necessarii per l'omu. Hè impurtante di cumincià à cumprà sardini micca prima d'Augustu. È da a strada, hè megliu cumprà cumprà un metru di nitru per a misura di u livellu di sustanzi perciuti in u bacca. Sì i nitrati sò normi, pudete cumprà una suttugalla cun pace di mente è manghja cù a vostra famiglia, senza teme di cunsiquenzi ".

Allora l'aiutu principale in a cura di sè stà per Elena - sta scena. "Avete un abbunamentu à u ginè", dice Sparrow. "In ssu locu ..."

Ma mentri la forma si appughjatu da i performance. Iu calivu à cun cuncerta diretta è canti da quaranta minuti, hè impurtante per i ligamenti. Dopu ci hè u cuncertu. Total 2 hours 40 minutes of pure sport! E certi volte aghjuntevi in ​​una cinta di nutizie per u tempu di a rapprisintazioni, è esce da esse un prucessu casi-salsa. Ma a principale per a figura hè di mantene da ellu à u restu dopu à u cuncertu ".

Elena hà longa di esse l'esse, dopu à 18:00, quandu limità un liggeru à manghjà. Quandu l'attrìgiu oghje annantu à i sodidi: si manghjò sola manzila è carotta - è quasi persi i denti per via di a mancanza di una dieta di vitamini è traccia elementi.

L'unicu ciò chì u Sparrow ùn pò micca rimpiazzà a scena, hè a famiglia. "Mentre ùn sò micca in casa, Sonya, a mo figliola, hè sedente cù a me nanna è u missiavu", Elena dice. - Crede ch'è nimu ùn sarà più vicinu à u zitellu, ca u populu naturali. Nanny in stu casu ùn hè micca un scelte. Avemu avutu un momentu difficiu, mancanza d'intelligenza è ghjilosu di a parte di a nostra figliola, ma dopu chì criscinu, Sonya vide chì a mamma ùn furnisce micca solu a famiglia sana, ma ancu u gruppu creativu, è hà avvistatu chì questu hè difficiule. Avà hà cambiatu u puntu di vista è permette per esame un viaghju.

"Pruvate chì sò un gattu!"

"Quandu Boris Moiseyev hà patitu un accidente vascular cerebral, parechji artisti pensanu di a necessità di ritruvà u tempu per u restu. Per appughjà nantu à calmà è recuperate, parechji, cumprate ancu sè stessu, andemu à a chjesa. Avà, quandu parechji ghjorni off falls, aprili à restu, aprende à apaglie u telefunu. Questu hè questu u passu più difficultu per l'artistu, perchè avemu cù u telefuni, dorme cù u telefuni ... "

Post di paese fugliali di Elena - Montenegro. È in una tempi qualità, u Sparrow li piace à pisci. Quandu l'attrìccia hà pigliatu 25 chilò di carp è ùn sapianu cumu à pusà. Comu u risultatu, l'aghju datu tutti i me amichi. Dicia: se qualcosa, chjama naukha. Ùn hè micca maravigghiusu chì u pianu preferitu di a stella hè piscu, in particulari pienu. "Avia avia una longa gira", ricorda Lena. - E in un paru di simani in una di e cità eru di dumannarla un simpaticu piaciu. L'urganizatori cuntrarru troppu trota è salmone, chì ùn puderebbenu micca fà vede! È aghju dumandatu una lettera. L'urganizatori anu scunvuratu: "Questu hè un pezzu per i misgi!" A quale aghju rispostu: "Pruvate chì sò un gattu!" Li dumandenu si era un broma, è da aspargiu un pesciu cù zappanu è cipudine. Quand'avìa cuminciatu à assigurà questu, unipochi cottu è vistu in l'amazement chì a stella pope ristorante affumicatu.

In più di a pesca, in a vita di Elena, ci hè un altru passatempu - in l'ultimi anni hà cullizatu i figuri di i parduneti è i cani: "Ùn aghju micca cunti, sò tuttu cum'è parenti. Ma crede chì i figuri sò digià intornu à trenta. U primu prigugliu apparse per un longu tempu, ma aghjunghje à tempu chì i statuette cun l'abbiati - una cosa rara. È avà durante un giru di l'Ucraina in una buttiglia hà truvatu un platu di porcellana cù l'imaghjini di una famiglia di sparrows. Dighjà cumprati per cumprà, quandu de sglogà un'opianu caderu in un cane charming - a bellezza straordinariu di un spaniel di porcellana. U pruprietariu di u salonu avete ricunnisciutu è hè avà avvicinatu avertitu cù a question: "Lenochka, ti piace i cani? Pigliate questa scola! "Amassi i cani, ma iu coglie solu i pardun", - i respunnì, cuminciannu a daretu à u pianu. U poveru m'hà offrittu un fantasticu operatu, in my opinion: se ne pigghiò un spaniel, me dona rigali! È aghju avutu chì: bisogna d'accordu. Dopu quì aghju sculacciatu i figuri per i cani. "

Ma a ricetta principale per u restu emutivu di Elena ùn hè micca per pattene nantu à u falle. Ùn avete dumandatu u cherish u vostru mood status. Hè megliu finta di chì nunda hà succorsu, è cuntinuà cù a testa in alta!