Biografia di Vasily Makakovich Shukshin

Quellu chì ùn cunnosci Vasily Makarovich? Verità, hè una pregunta stupidu, chì Basil Shukshin hè cunnisciutu da tutti in u nostru paese. Questu ùn hè micca surprisante, perchè a biografia di Shukshin hè a storia d'un attore talentu, direttore è scrittori. A biografia di Vasily Makarovich Shukshin comprende parechji fatti surprisivi. In a biografia di Vasily Makarovitch Shukshin ci era parechje parechji interessanti è insolitichi. Ma, ciò chì hè strana quì, dopu allu, ellu stessu era una persona interessanti è insoliticu. Vasily Makarovich hà un talentu per parlà di a nostra vita. Shukshin era bellu boni cù roli chì revelonu l'essenza di u nostru populu. A biografia di questu omu includenu assai filmi fini è opere literarie. Per Vasily sempre a so cumpagnia hè di trasmetta à u lettore u mondu internu di i caratteri. Ciò chì hè stata ottinutu per Shukshin, hè di revelà a storia interno di u paese. Per Vasily Makarovich, ùn era micca un segretu chì u regimenu agisce in male è destrande e persone. Questu hè propiu chì es dete in parechji di l'opari di Vasily. È, per questa ragiuni, a so biografia hè complicada, è a morte - in più misteriosa. Finu à quì, assai ùn criunu micca chì ellu hè mortu di fallimentu corpusivu.

Invece, per una banda, tutti quelli chì èranu cun ellu à bordu di a barca visti chì ùn era micca unwell, chì bevira à validà. Ma, à l'altra banda, chì hè puntuale hè a ragiunata chì Shukshin lanti cusì cori. Perchè andava da esse riittatu da un omu ghjovanu è sanu? Forsi u raggiuni per questa è l'assai sforzi è l'esperimenti chì Shukshin hà suffertu perchè sempre hà vulutu dì à a verità, è ùn pudete scrive ciò chì era urdinatu da quì sopra.

Stu sorpucenti era natu in u paese di Srostki, chì era in u Territori d'Altai. Hà cresciutu in a famiglia di i campagnari tipichi-campagnari medievu, chì si sò stati guveri di a so vita, a crescita è a casa. Probabilmente u primu negativu à u putere Sovièticu Shukshin hà saputu quandu u babbu s'hè ubbligatu à undughjinu à a spluta agricula. Tuttavia, vi vale à nutà chì Makar Shukshin ùn hè micca riffesi a cullivisazione è andò per travaglià cum'è mecànicu. Era un excelente specialistu, un maestru di a so craft. Tutti i paisani amaru è u rispettu. Ma, l'autorità ùn avianu micca piace qualcosa. Dunque, in u 1933, Shukshin senior era arristatu è riprimutu.

A mamma di Shukshin fù stata sola. Hà avè duie picculi picculi, agricultori, travagliendu in una spluta cullettiva. A donna ùn hè micca avutu u tempu di fà tuttu. Avia bisognu di un assistente. Tutti i parenti ani avutu famigliate numeriche è agricultures, per quessa, ùn era micca aiutu di nimu. A mamma di Shukshin avia solu per truvà un maritu novu chì puderia aiutà. A fine, hà fattu cusì. U so patronu era una persona assai amica chì hà amatu assai a so mamma. Sembe chì quì tuttu sera in u locu è si stanu vicinu felice. Inoltre, quì tornu torna u dulore - a Second World War. U travagliu chì Basile havi passatu à u fronte, è un annu dopu avè un funeral. A famiglia di novu fù stata senza un omu è un sustegnu. À quellu tempu, Vasya era già tredeci anni. Cusì, era obligatu di piglià tuttu nantu à sè stessu. Hà cresce in una persone curiosa è chjesa. Parechji parenti ùn l'hà micca capitu. Per esempiu, ùn hà micca gustu di esse chjamatu Vasya, solu Vasily. Per questu, è per parechje altre cose, era spessu ridiculu. È ùn spiega micca nunda à nimu. Invece, si n'andò in u fiume è andava in l 'isuli. Averia accade chì Vasily puderia stà persu per parechji ghjorni. In ogni casu, quand'ellu si ne turnò, assicurò subitu a cultivazione è sempre aiutava a famiglia.

Vasily era un omu ghjustu rispunsevule. Pundu a famiglia à u capu di tuttu. Per esempiu, un omu studiatu in una scola tecnicu di l'automobilista è pudete spedizione. Ma, s'hè rializatu chì, se ellu studia, ùn hà mai alimentà a so famiglia in a vita. Perchè, Vasily Shukshin cedeu u so furmazione è andò per circà un travagliu adattatu per ellu stessu.

Hà travagliatu com'è un soldatore, fitter, constructeur, in generale, hà sceltu qualsiasi postu chì adattava à u pagamentu. Allora Vasily Shukshin finisci a furmazione per u operatore di radiu è andò per sirvutu à a Flota di u Mar Negro. A strada, vale nutà chì Vasily avia una zitella amata à l'età di quindicina. U so nomu era Masha. Dopu ella, Shukshin hà scontru in u so paesi nativu. Quand'ellu sirvìa, Masha hà scrittu alcolese ogni ghjornu. È quandu Vasily era statu demobilizatu per una làscita, hà tornatu à Masha, ghjucanu un casu è cuminciaru a campà allora. Quelli sò i tempi boni. Basilu finarmenti, esterni a scola finale è diventenu un maestru in a scola di giovani rurale. Allora pruvò à studià in una scola tecnicu di l'automobilista, ma, à a fine, hà pigliatu una decisione micca cusì imprudata è si n'andò à Mosca. Annunziu à tutti chì volenu esse gutturale, perchè ellu definiscemente à VGIK. E hà fattu, cun facultu di u direttore. In generale, ùn hè micca stata accettata, se Mikhail Romm ùn era micca un omu saggiu. U fattu hè chì Shukshin era un omu simplici, si pò dì, in u so modu, senza cura. Questu hà vultatu per esse geniu da un populu chì ùn si alluntanò da e so radiche.

Mentre Vasily hà studiatu a VGIK, Masha hà studiatu in Novosibirsk. E, cum'è cunnoscu, i relazioni à una distanza ùn dura mai. Perchè Basil hè amparatu cù l'altru, è Masha l'hà capì. Ma sempre hà ricurdatu di st'omu è u ricurdò cun un sonne è calore.

U debutu di Shukshin in u cinema era brillanti. U ghjucò in a film "Quiet Flows the Don", è questu hè u principiu di u so percorsu creatore. Dopu ci era a film "Dui Fyodor", chì hà ancu pigliatu parechji è parechji spettaculari. Ma vale nutà chì Shukshin fighjà micca solu in i filmi. Hà studiatu a littiratura, e resultò assai bè per ellu. Ddu terzu annu Shukshin mandò i so storii à e case di publicazioni. Allora cunsigliera à Romm. E micca in ellu. Dopu à a fiada sixties, i cullettivi di i stori brevi di Shukshin hà digià publicatu.

Shukshin hà criatu assai travaglii maravigliosu, funziona roulette cum'è stuposa, scrivite scritte. Di sicuru, in quelli anni hè difficiuli di èssiri comu ellu. Vasily, in una mozza, bevirava assai, ma poi l'attaccò. Perchè era assai piazzu da a so famiglia, a so figliola. Sempre hà sempre una persona assai sincera, brillanti è reale.