Ughjone di uova: cumpusizioni, prestazioni è contraindicazione

Oghje, più è spessu chì, sintemu chì i ova sò un alimentu preghjudiziu, perchè l'uvaghja d'ova cuntene troppu cholesterol. Ùn hè micca cusì chjaru chì u tipu di ova sò significati, perchè ci sò assai variità, è ogni spezia anu e so qualità è e caratteristiche. Intendemu di cunsiderà ova di pollo, chì sò i più populari cun u cunsumu.


Chì hè a cumpusizioni di u Guletulugia di u Gulu?

L'anguilla di pollula cuntene u voluminu di l'ovu sanu trentasi trentu per centu di media. In ghjuvellu, u valore calificariu hè moltu più altu ch'è in a prutetta, circa 60 kcal. Pigliate per a gràzia un ovu di ghiaia di medium size. Quì hà vistu cusì: u colesterolu - 210 g, a proteina - 2.7 g, gras - 4.51 g, carbuidrati - 4.51 g.- U pisu di un ovu d'oleghjule di pezzu mediu hè quasi cinquanta grammi. L'angola cuntene fat-saturatu, monounsaturated e polyunsaturated. Inoltre quì ci hè un grande cuntenutu di l'acidu oliu, circa quaranta siete per centu.

Chì ghjè l'utilizazione di l'andatura di uvuru?

In a ghjuvanza di l'ovu ci sò assai assai vitamini, una pocu impurtante hè a vitamina B12. Questa vitamina porta vitalità è energia, per questu, a persona si face più alerta è più mobile. Hè aghjuntu ancu à a dieta di i zitelli chì pèrdite l'appetite. In a grida, a caratteria di vitamina A hè furmatu, chì si ponu osservà, basatu nantu à u culore di u guttone giallu. Sta vitamina hè un effettu benefizièvule nantu à a visione, è pò ancu impedisce u prucessu di l'anzianu è u sviluppu di i celi di cancer. In quantità menu in l'oletta d'ova sò quessi vitamini cum'è B1, B2, E, D, PP, chì creanu un impattu positivu in u corpu umanu in tuttu. A puntata, in virtù di u cuntenutu di una quantità numerosa di vitamini in questu, hè assai utile per cibo alimentari.

In più di cumpunenti cumpunenti, a gatzera di u fugliu cuntene fòsu, chì in u so tandu retarda denti è gommate in boni cundizione, è fosforu chì include in particulare direttamente in tutti i prucessi fisiulogichi chì si sò in u corpu. Hè necessariu ancu di nutà a presenza di silane in a juliana, chì serve com'è antioxidante. Tali sustanzi ponnu pruteggiri u corpu umanu da l'influenza esterna di l'ambienti: da a radiazione, gassi di ghisa, u fumu di tabacco è d'altri difetti ambjentali curanu. Choline hè una sustanza chì sustene u sistema cardiovascular. Choline hà avè un effettu benèficu nantu à u sistema nervu, e cèl·lula nervosa. Una quantità più numerosa di sta vitamina pò esse osservata in uvrolugiu d'ova crua.

In u rejuvenecimiento di l'organiziu piglia a parti principale di u melatoninu, cù a so aiuta, e ciuciuli novi sò ancu custruiti, chì significanu chì hà un effettu assai favorevule à u capelli è a pelle. Lutein aiuta à migliurà a visione.

Contraindications, riguardu una ova di gaddina

In a maiò parte di u paese, i ova hè stata scunnata, in particulare, a proteina è a griglia in spaziu. Relativu zhezhetka fù revelatu chì in u colesterol sò distendu da 215 à 275 milligrammi. Ci era ancu paraglie paralile cù i prudutti di u fast food. Cusì, svolge chì i rotuli è chuletini, o hamburger cuntenenu quelli da centu cinquanta milligrammi di colesterol. Perchè, se a ghjente si riesce per a malatia di u coru, a ghjuvanza hà deve esse pigliatu cun prudenza straordinaria, chì u ghjornu sò animati à cunsumalli corsi chì cuntenenu più di dui centu milligrami di colesterol. U gruppu di risichu includenu ancu malatie, chì sò pruvucati è aggravati da un altu cuntenutu di colesterol. Senza nisuna restrizioni, l'ova avè cunsumatu solu à i pezzi sani, com'è a maiò parte di i cientiusi. In quantu à i persone di età avanzata è di i zitelli, ponu micca a più di duie o trè pranzu per a simana, se a pudè in una forma coccia.

Oghje, studii simili sò realizati da i scientisti americani chì sustiniennu chì l'ovu di tacchizzanu è impussibili accusatu di pruvucà un risu in u colesterolu in u organismu. Dopu tuttu, truvaru chì un cumpunente cum'è lecitina, impedisce u crescente di colesterol. È a grilla di lecitina cuntene assai. E studienti sperimentali sò ancu realizati da dui gruppi di persone chì eranu in rischi per a malatia di u cori. Un gruppu in un periudu di dui settimane ùn manghianu micca oghji di pollo à tutti, è u sicondu hà cunsumatu 15 vitelli à ghjornu. E à a fine di duie simane, i teste tematichi assunsenu i prucessi è truvaru chì trà u gruppu chì cunsuma u oziu cumpostu di 13 parsoni, u colesterulu criscinu solu in dui è dui - diminuite, è i ripertorii rimanighjate di stu gruppu anu cambiatu. Cusì, pò esse cuncludi chì u colesterol ùn depende di u livellu quantitariu di u cunsumu di u servitore.

Ci hè ancu l'opinione chì u colesterol ùn ne perchè micca dapoi in ellu stessu, solu sustituisci a mancanza di calcium. Dopu tuttu, u nostru corpu hè intelligente è sustituisce altre sustanzi chì ùn sò micca bè. Se una persona manca calcium in u corpu, i muri di i vasos di i vascular s'abbicitavanu, facendu fragili è vulnerable à u stessu tempu. È à questu puntu, u colesterol venga à u salvata, "fustelle" i locu problematici chì i vapuri ponu cumincià à cuddà, ma questu hè solu un indicatore chì ci sò parechje devenza in u corpu, ma ùn ci hè micca un colesterol assolutu.U i corpu umanu hè un sistema intelligente bè capacatu per a recuperazione di ksamo, à l'ultima. Ma a ghjente di ricurdà per quessa assicuratemente strumente fea. E u colesterulu à l'excevule hè furmatu in u sangue in tuttu per culpa di manghjà oghje u oghje. Cumu pò esse per a malnutrition, è micca equilibratu.

Hè assai probabbili, in un futuru vicinu l'attitudine per l'ova hà cambiatu è intrinu in a dieta regular. Avemu da usà moltu più freti di l'ora, cum'è dieticiani recommandé. Eppuru, l'adwaie di i pratiche sane di ei limitazioni ùn sò micca esiste micca à tuttu.