Artisti Yury Yakovlev, biografia

L'artist Yuri Yakovlev, chì a so biografia nascita in Moscou u 25 d'aprile di u 1928, hè un attore genuinamente brillanti è una persona assai interessante. Hà vicinu à a capitale finu à u tempu chì a Gran Guerra Patriòtica accumincia. Hè da quì chì a famiglia di u Yakovlevi fu à Ufa per surviglià quelli terribili anni. Cù u futuru artista Yakovlev hà travagliatu in u siduale cù a so mamma. In u 1943 a famiglia Yakovlev hà riturnatu à Mosca, induve un adverbe Yura hà partutu per travaglià cum'è auto mechanic. Hà ricuvutu un postu in l'Ambaissada Stati Uniti. Hè nutate chì Yuri era un ghjovanu moi intelligente, per quessa chì, prestu, hà cuminciatu à travaglià indipindente è era cunfidu in questione seriu. A strada, vale nutà chì Yuri ùn avia micca esse riparatu autucutichi tutte a so vita. Vuliu avè una educazione superiore. In ogni casu, u ghjovanu Yakovlev ùn andava in u teatru, ma à l'Istitutu di Relazione Internaziunali. Ma l'artista Yuri Yakovlev hè diffirenti.

Studi e primi successi

À l'appruvazioni d'ingaghjamentu à VGIK, a cumissioni truvò Yakovlev inadegwate per filmi per u so aspettu. Ma Yuri ùn rinunzià è in u 1948 diventa un studiente di u Shchukin Theatre School. In u primu annu, quandu si appareva in a biografia di Yakovlev, era un maestru in a cumpagnia. A secunna - una tècnica. Ma grazi à u travagliu di travagliu è l'autore millenamentu, da u 1952, Yuri Yakovlev hà intrutu in u teatru academicu. Evg. Vakhtangov.

U primu successu successu à u ghjovanu attore Yakovlev in u 1960, dopu à pudè ghjucà brillantamenti ghjucà u rolu di prìncipi in u ghjocu, chì hè stata fatta in secu per u conte di fiancu S. Marshak: "Ùn àbbia paura di teme di felicità". Dopu, in u play "A play senza nome" (scrittu da A.P. Chekhov), Yuri Yakovlev hà elegutu è sottili u rollu di Triletsky. Duranti a 60-80 -s sò a so ora in a biografia di l'artista Yuri Yakovlev.

Nantu à u palcuscenicu di u teatru, l'artista Yury Yakovlev tocò à più di settanta rolli, cum'è Calogero, l'eroi di a cummedia di Eduardo de Filippo La magia grandi, Casanova (Tres Anni di Casanova), u tribunalu diplomaticu, u duca di Bolingbroke (U vetru di l'acqua) Prokofiev trggicu ("Lezioni di maestru").

L'ultimu rolu teatrali di Yuri Yakovlev era in u famusu rappurtu di P. Fomenko intitulatu "Senza culpabili, culpabili". U so caratteru hè un caratteristicu Nobile di Moscou, adore u teatru è l'artisti. In questa interpretazione, u direttore hà fattu a più di a bella, musica di Yakovlev.

Amuri nazziunali

L'attuali predilettu persunalizatu Yuri Yakovlev hè stata grazia à una big screen. U rolu debut in a filma di Yuri Yakovlev - Chakhotkin in a film "In l'u stadiu di u stadiu". Allora u ghjucò u teniente dibich in u filmu "Unusual Summer". Grazzi à un debut successu è u talentu di l'attore anu à u ghjocu, u ghjovanu attore cinematograficu hè stata di esse dumanda.

L'attore Yakovlev hà fattu l'opera in u filmu dipoi u 1956, ma u so veramente successu vinutu à ellu in u 1958, grazi à u rolu brillatu di u Prince Myshkin in a versione di l'idiot, diretta da Ivan Pyryev.

A biografia di Yuri Yakovlev va à una nova etapa cù u principiu di a cooperazione cù u direttore Eldar Ryazanov. Per a prima volta l'actor Ryazanov starrò in "L'omu fora di nurmandia", ma l'simpatizzia spettativa di tutti Yuri Yakovlev rescindia i roles di u teniente Rzhevsky in "The Hussar Ballad" è Hippolyte in "L'Ironia di u destinu, o cù Easy Steam!".

Trà i pelle di Yakovlev, i roli di Stiva Oblonsky in a versione di film di Anna Karenina, u dirittore Alexander Zarkhi è a Bryukhanov à i "Dialoghi di l'Amore di a Terra" è di "Fate", diretti da Matveyev, sò dinò notabili.

Unu di i roles cinquantaine più amate, cum'è l'artist Yuri Yakovlev - dui roles - Punch è Ivan the Terrible in a comedia di Leonid Gaidai "Ivan Vasilievich cambiassi professione". U travagliu di l'artista in a fantàstica cinta di George Danelia "Kin-dza-dza", in u quali Yakovlev hà longu cù Eugene Leonov è Stanislav Lyubshin, divinni unu di l'udzione più memorable.

Yakovlev - un attore improvisu, sughjettu à l'impulsi emuzionale. U tonu emocionale sorge naturale, è ùn sò micca inventati da l'imaginazione; U caratteru di u caratteru hè ghjuntu da a produzzione currettamente perciata di u travagliu dramaticu è l'idee di u diritturu. Julia Borisova hà paragunatu à un pezzu volanti, chì ùn pensa micca à u mekanismu di u volu, ma simpricimenti solu naturali, dà gioia pè e persone.

A vita persunale

In a so ghjuventù, Yury Yakovlev hà acquistatu una reputazione cum'è un omu di cullezione. Cum'è a so nota di a so biografia, a so prima moglie, un studiente di l'istitutu meditare Kira Machulskaya, hà pigliatu à a so ghjera, praticamenti, u so maritu. Yakovlev è Machulskaya, spusatu in u 1961, anu avutu una figliola, Alena. Ma di sposta, Yuri diventò chì ellu hà avutu subitu un figghiu illeggittimu. A mamma di stu zitellu era una attrenda, figlia di u famusu artistu Raikin - Catherine, chì era, in u so tempu, casatu cù Mikhail Derzhavin. Yuri è Catherine tocca junci in a produczione di "Damiani è Hussardi". Aprèntu nantu à i risultati di sta scrittura, Yakovlev pidìu per u divorziu cù Machulskaya è si maritò Raikina.

Ci hè cunsideratu chì stu matrimoniu era fugace. Dopu à a nascita di u so figliolu Alexei, a coppula parted. Dopu, Yuri Yakovlev cuminciò parechji novi romane viulenti è, eventualmente, si stabiliscenu.

A terza donna di u artistu Yakovlev era u direttore di u museu in u Teatru Vakhtangov - Irina Leonidovna Sergeeva. In u 1969, ella nascita à u figliolu di Anton. Yuri è Irina anu stati vicinu à un felice felice durante quaranta anni.

A so figliola maiò, Alena, hà travagliatu cù produtivu in u Teatro Satire per un longu tempu, induve hè l'attrìzia principali. Ci hè cunoscenza chì hè una sulicia. Intenta toccu à l'aletta in parechji pruduzzioni, per esse filmi o realizazione.

Figghiu di l'artista - Anton inizio a so crunzioni cum'è direttore di u teatru. I so prudotti sò un bellu successu in Mosca è San Pietroburgo.

Da i hobbies di l'artista ponnu esserà una littura distinta, spicialmente u travagliu di Chekhov. Inoltre, Yuri Yakovlev prefiere a musica classica è li amassi à passi à u vellinu Moscou. S'ellu si ripondenu a natura, ùn devi micca missu l'uccisione di cullà i fungi. Furtunatimi sporti di Yakovlev: hockey, football, gimnastica è patina di figura.

In u 1997, l'articulu di Yuri Yakovlev "Àlbum di u mo destinatu" hè publicatu.