Cumu insignà à un zitellu à ghjucà indipendente

In u sviluppu di u zitellu, u ghjocu hè un rolu impurtante. U jocu sviluppa normi di cumpurtamentu, sviluppa e cumpetenze di cumunicazione è fisica, pensendu è parlendu. Ùn hè ghjucatu per ellu stessu, ma solu cù a participazione di l'adulti. I parenti insegenu à i zitelli di ghjucà cù i ghjucassi, è in u ghjocu cù altri figlioli sò insegni à difendà i so interessi, rispettanu l'associu, cambià è accunsente. Sti cumpitenzi non appaghjà immediatamenti. I zitelli per 4 o 5 anni ùn sà sapè cumu per dumandà indipindente. I parechjani amparanu quantu parechji interessanti chì pudete avè da ghjucà un ghjocu. U zitellu a capiscenu. Cume in insignà à un zitellu à ghjucà indipendente, avemu da amparà da sta pubblicazione.

I jocu cumuni sò utili per i zitelli è adulti in u sviluppu, cumunicativu, aspettu emocionale. Per via di i ghjuculi, u rapportu trà i zitelli è di i so genitori. Ma ci sò parechje quandu vulete chì u zitellu ghjocanu nantu à i so propiu è cura di qualcosa stessu.

Per un pezzu, i zitelli play independientemente, ma quandu sta occupazioni si suttantu, cumincianu à chjamà a so mamma. Ùn deve micca abusu stu spessu, ma quarchi una certa indipinnenza ci aiuta per quellu chì avete bisognu à parlà per u telefunu, facenu a limpieza, cogliu a cena. Ci sò i zitelli chì ùn sò micca esse solu ancu un minutu. U più grande chì pò esse fattu hè un ghjovanu novu. Ma quandu ella sarà familiarizata, u zitellu esigene a prisenza di mamma. Prima di tuttu, hè una materia di abitudine, hè ghjustu solu per quellu chì hè in custruzzione. Spessu chì a mamma ùn ghjucule micca, ma solu "manifesta" u ghjocu, è esse sighit cun jucà, u zitellu ùn sanu micca cumu cun elli, cum'è a mo mamma hà fattu tuttu, è tuttu chjamatu da e so mani. L'unicu modu hè di insignà u zitellu per ghjucà à a so propiu.

I zitelli sottu un annu è un annu ùn pò micca ghjucà à i ghjucari nantu à u so propiu, ùn cunniscenu solu e so proprietà, manipulanu l'oggetti. U ziteddu ùn pò micca ghjucà cù dadi, ghjucanu cù colpi, ùn sanu micca cumu si ghjucanu cù l'auto, ma l'adiscenu tuttu luminoso, rustling, rattling. Avà parechji sviluppi di ghjochi sò in vendita, sò assai attrattivi per i zitelli. Se i ghjoculi sò sbagliati, pudete attruisce u zitellu cù qualcosa inusual, nova. I figlioli amanu utensili di cucina, perchè sti cosi chì Mom hè cusì capimamente opera. Vulenu aghjustà in e so mani.

Pudete dà à u zitellu uni pochi cuscini cù tápilli, per quessa ùn sò micca periculosi, pisanti. Hè stata cuntenta di fà questu, chjaltà cù tagliolini, mette à l'altri, è raccumannanu naturalmente, stu rughjonu duverà esse tolleratu. Pudete fà ghjoculi interessanti propriu. Pigliate una buttiglia di plastica è fate mette à a mità cun l'acqua, è in ellu cuntene figuri di l'animali è figuri geomtrici fatti di lamitu multi-culore. U zitellu turnarà a buttiglia, è guardà cumu si i figuri cresciute è scinniu.

Solu d'esse sicurizate chì a tonda hè bè raviata, o avete da fà a pulizia. Un altru jocu tranquillu: in una buttiglia di plastica vacca, pudete mette cullezione di culore, senza vignetti. Sta lezziò serà uttellu utile è interessanti, sviluppeghja e persequità di u mutore, a coordination of movimenti è a percepzioni di u culore. Certu, dopu à u ghjocu duvete aiuterà per tutta l'appartamentu, ma per voi stessu, perchè distribuiate una media ora di tempu libre. Un ghjocu excelente hè a cullezzione di puzziche.

E ancu s'ellu ghjocu hè cunsideratu per i zitelli più di 3 anni, ma per i zitelli pudete puzziche. Per fà questu, avete bisognu di pittà cartichi nantu à u cartulare cù elementi indivìzii, perchè dopu chì tùtu tagliate, serà una figura sana nantu à ogni pezzu, è micca solu per in puzzichele ordinali, solu una parte di ellu. Questa pò esse una stanza induve l'animali petitseddi sò assicurati, a strada cù u carru, un clarificazione cù fiori, tutta di a vostra imaginazione.

U cartulare duverà esse tagliatu in pezzi maiò, anu da esse grandi in grandezza. Ogni puzzicheghju deve esse in 4 parte, ogni parte hè una imagen sana, perchè u zitellu ùn hè micca capaci di perceive à i partiti indiviaria di u mondu, è ùn ùn vi dimustrà interesse. U zitellu deve esse studiatu à ghjucà, perchè ellu capisce, per questu questu questu quì devenu esse ghjucatu è amparà cumu ricuzzà i puzzle. Allora ellu stessu fighjate quessi anzi è pruvate di stallà.

I zitelli chì anu più vechju pò esse studiatu jorna indipendenti. Continuaraghju à ghjucà cun ellu, ma micca cum'è prima tuttu u tempu. Pruvate, chì in i ghjorni cunghjuntivi puderia spettaculu iniziativa. Per esempiu, pudete custruisce una pirámide di cubbi, pusendu 2 cubbi nantu à l'altri è dumandà à u zitellu per fà u listessu. Ogni azzione chì fate, scrive: hè stata a casa, una torre. S'ellu ùn hè micca, pruvalla aiutà, è venerà è ludà u vostru figliolu tuttu u tempu. Attente cù gentilezza, è se qualcosa ùn vole micca fà, ùn insistè micca.

Tuttu ciò chì passa, cummentà. Paralleli acquaintu u zitellu cù e pruprietà di i ghjucarii (quale gustu di pani di pelu hè u pupu, cumu si i roti spine nantu à a machina, quale hè quella rocci persu u cube hè). Tuttu ciò chì era esse dimustratu, lasciate è lasciarà solu per un tempu. Certu, u zitellu trasverà u ghjocu in i so mani, studiu è scopra i so prupitati e qualità novi. Hè megliu altirà ghjucà tranquillu è movimenti. Se ellu hà ricivutu in ballu, cambia à visualizazioni in libri, puzzilotti plegabuli.

Tutti i zitelli piace à sèntenu i fichi di cunti o di i canzoni di i zitelli. U zitellu pudete ghjucà i jugui è sente à questu tempu. Sì avete bisognu di qualcosa per occupà un zitellu, include contu, poema di i zitelli, musica.

Avà sapemu cumu insignà à un zitellu à ghjucà indipendente. Ùn ci hè micca una sola ricetta per cumu insignà i zitelli, è ogni zitellu deve avè avvicinatu indipindente, spiriminteghja è ghjustificà, piglià in contattentia i sperienzi è interessi di u to figliolu. Avete pacienza abbastanza, perch'ellu tranquillu. Pruvate à sviluppà a imaginazione di u to figliolu, aiuta à intervene nant'à u ghjocu è cun un parte. A cosa principale hè d'amà u zitellu è di sapè chì ellu hè u più chjucu, capaci è u megliu. Questa fidanzita pudete darà u zitellu, è avete successu.