Bright TOP-5: eleganti ferries per l'inviu 2016-2017

Down with monotony and boredom - una vestita di moda savore sorpresa cù culori, textures è decorazioni. Mast-hev of the cold season - faldes con 3D-effect. Sta cullezione hè realizatu da stampati complexi, picculi fogli in cola, fracciatura è gradienti-ombre. U risultu hè stimatu di esse eccezziunale - Elementi 3D ùn sò micca solu cumplementari l'armata, ma ancu visualmente curretta a figura.

"Magic" di Anna Sui, Alice + Olivia è Sally LaPointe

Color blocking - altru truccu stylicu in l'arsenale di designatori. I raghjone di Patchwork sò particularmente boni per i prudutti di u pelle, "blocchi" geomtrigii per a chiffon è di serra, è disinni di sienziali per jacquard, velvet e tweed.

Contrast inserts - a scelta di Desigual, Kristina Ti è Emilio Pucci

Cordi di diversi formi è taglia sò orgugliosi in addezi di vestiti di moda 2016-2017. Questa staggione di sti finta diventenu prestu in a vigilia di l'iceberg invernale. A causa di i densi tessili, a corrugation looks more elegant è restrittu.

Piacatu faldes - a tendenza attuale di l'inviu 2017: Lukebook Sonia Rykiel, Cristiano Burani è Loewe

"Case" classico hè sicuru tenenu entre l'invernu "successi". Hè veru, ùn anu micca forse in permanece negra - in favore di e combinazioni di culori brillanti, inseriti fiurali è accessori metallichi.

Casi di schirt-sexy di Alexis Mabille, Leonard Parigi è Thierry Mugler

Una alternativa femminile à una silicuta stretta hè una "foglia" frivola. A caricatura liggenia di l'stile si sorda u detagliu di u cut: longa media, cintura alta è drape brutta.

Fausto Puglisi è Georges Hobeika jirrakkomandandulavanu accessori attraversi per faldes fucili