Cunsiglii di u populu per u trattamentu di eczema

Eczema hè un prublema chì molti assai persone. Prucessu inflamatoriu nantu à a pelle, e cose ch'elli ponu esse assai: da a vita stressful è finisci cù reazzione allergii. A cosa più spavintusa di eczema ùn hè micca solu a so aspettu. Prima di tuttu, una persona hè irritata da prucia in una zona di a pelle influenza per eczema. Vogliu cuddà da ellu, feste; ma, cum'è sapete, ùn hè micca pussibule. Ci hè chì ùn ci hè nudosu modu per andà à u duttore. Dunque, portanu à a vostra attenzione i cunsiglii folklori nantu à u trattamentu di eczema.

Prima di tuttu, quandu si cumincià à trattà l'eczema, avete bisognu di eliminà itching. Questa pò esse fatta cù l'aiutu di l'oxidu di zinc o l'acitu di sidru di pumutu, in u lubricating the green ear channel da l'auricula. Quandu accumincia u prucessu di trattamentu, hè assai impurtante per evitari u cuntattu cù l'acqua in ogni modu pussibuli, cum'è quandu aghjustassi sola a malatia. L'eczema mgerra hè aggradèvule da un dosificu per centu perdu di u nitru di silver. Hè necessariu di lubricate u focu di l'excitazioni di a malatia. In i cunsiglii di u populu per u trattamentu di eczema, truvate assai di novu è utili a ridiri di sta pratica summamente impatente.

Se a forma di a malatia hè complicata, hè necessariu di ricordu di metudi più radichi. In quessi casei UHF-terapia o lampara di quartzu darà un bonu risultatu di u trattamentu.

Dopu, è avemu cun voi passà cunsiglii folklori chì aiutanu à ridivà un eczema:

Ricetta # 1

- Foglie di bursata secca - 20-30 grammi

- farmazia di camomile farfassera - 20-30 grammi

- radica di u ferinu - 20-30 grammi

- "Ivan-tea" o grass-grass - 20-30 grammi

Per cumincià, debite tostà tutti i ingredienti è, per allughjemu in una puchina, pour 1 litru di l'acqua, è dopu permette sta colti per fassi. Add 1 tablespoon d'oliu di vacca è 2 cups di caldu fattu di fìanu. Dopu avè cuminciamu a cocurinu di novu, è u portanu à u statu di gruffa crema agria. I passi avanti seranu percolazione è accurata push-up, dopu à quale, l'ungene preparatu hà da esse mischieru in parzi cun i glicerina. Appliunzendu l'ingudu vi farà escevvi risultati bisogni. Ma un effetti ancu più maiò si vede si durante u trattamentu cù un ingfy beviarà una decocção da a razzi d'una brigata. Preparate hè assicurativu simplice: aghjustate solu 15-20 grammi d'attraversu è pour un vetro di acqua fogera in frettu, dopu chì u calchinu hè datu 2 ore. Dopu questu, u caldu hè filtatu è pigliatu una cucinara prima di manghjà.

Ricetta # 2

- Calendula fiorite

- U folla

- campu di cavalla

- cunfittura di rosi

- Abbaghja di u Capiccio

- scorcia verbena

Pigliate una colazione di ogni componente è fate un vetru di acqua fogghi, ma solu fridda, poi pustate nantu à u focu è porte à fure, fassi fighja circa 15 minuti. Una decucchera prima per adugarà a lana di cottura o vendi è compressione. Questu calde ùn aiuta micca solu di eczema, pudete ancu liberà di liquidi avanti è fungi.

Ricetta # 3

Pigliate una colazione di u raposu di bernie è u dente di leone è fate mette litre di l'acqua furiada, fate per infundate per a notte. In a mattina, fervente nantu à 10-15 minuti. Pigliate 100 grammi 3 volte di ghjornu.

Se tenete eczema seborreica, serà aiutatu da a buccia d'a laranja. Peel hè appiicatu à e lassà in notte.

Inoltre, eczema in i primi tempi pò esse trattati cù l'olii, utilizendu l'ovu, u cane rose, l'aranciu marinu, u peach. In modu, dannu un bonu effettu di u trattamentu.

Ùn pudemu micca crede, ma ùn pudere micca micca di pittura cù henna, ma ancu tratta l'eczema, sì, sì, ùn hè micca un sbagliatu! Per appruntà un inguinu da Henna, necessite duminiu primu, à dì, e foglie pate e fiori di sta misteriosa pianta azzurusa. Pigliemu u pentu è l'impiaraghju cù l'acqua furiosa, perchè avè avè un pocu gruel, è da adupicammenu cù bile in proporzione unu à unu.

Per e persone chì soffrenu di malati crunni di a pelle, pudemu cunsiglià per pudè aduvà nettuli, rimudi di spine o dianele. Preparà u caldu hè assai simplice. Piglianu ogni pezziu nantu à una colpoone è fate mette u litru di acqua fogera. Questa hè a dosa di ghjornu, chì deve esse cunsumata quattru volte.

I fragole e frutte ùn sò micca solu bè dilizii, sò ancu curati. Suppress the berries and apply, after colouring the mass under the bandage with a thick layer, to the eczema-stricken places.

Eccu un altru cunsigliu folklore geniculatu: si secca l'erba erba pulenda è pezza nantu à u pane, è poi cunglite cun mantra, preferibbilmente micca salitu, a proporzioni d'esse unu à cinque.

Ci hè una leghja assai bona, chjamata chistets, cusì, questa grassuna pò esse presu sia fora è internu. Per usu esternu, hè necessariu di cutà l 'erba finamente per quandu deixa u zucchero, è aduprà à i feriti, è u calchinu hè prestu cum'è tè: piglià e l'arbe è u pinguinu nantu à l'ochju è fate l'acqua furiosa è u calchinu hè prestu.

Cù ogni malatia eczema in i sfarenti stadiu, hè assai bè à u usu d'eucalyptus. Hè utilita in forma di cumpressi. Un vetru di foglie finamente chopped d'eucalyptus hè prudutti cun una vittura d'acqua furiu è insistemu à una ora. Azione - solu esterna è interna.

In Asia Centrale, una di e variità di u ginseng creci, sta pianta hè chjamata "ferula". Vecu solu, tutta cun secca è eccema umida. In preparazione di l'infuzione, ùn ci hè nunda di difficultà: una culloca di sta pianta hè stata presa per un litru di acqua fogera. Infuse 4 ore. Hè ancu possibbili di lubricate ferite cù u ghjacciu frescu di ferula.

Per preparà u caldu necessitimu:

- castagna verdu di nurnu è e so foglie;

- Abruzza;

- Foglie u beddu;

- Melissa.

Pigliate ogni una di a cucima di tè è fretta cù l'acqua furiosa. Dopu chì stanu, pudete fà compressione da u pastellu. Stu risicu hè un bonu aiutu, no solu da eczema, ma ancu da altre malatie di a pelle.

Pudete fà un ingfru rinforzu da a cortezza di u foglie d'elmo. Finisci l 'azurna è mesturisce a vasellina di petroleum in i proporzioni d'una à cinque. Ellu cura l'eccema è aiuta à stretchè e ferite chì guarì un longu tempu.

E quandu solu ùn ùn hè micca applicà à aiutà! Sta pianica aiutà cù eczema. Pudete applicà l'aloe à a ferita, o preparanu un ingufu. Pasimu l'aloe à traversu a macinatura di carne è aghjunghje u cunsigliu di cunsultazione cù a butta senza salti. Proportioni - 1 cullera di aloe per 4 cullen di tazze d'oliu. Lubricate lesions almenu 2 volte per ghjornu.

À u primu preghjudiziu, un dente leone hè una fiore tinta è gialla urientale ughjocatu, chì avemu vulutu indirgia di u zitellu. Ma questu ùn hè micca solu l'alegria di u zitellu è i coralli in i capi di e picciutteddi, hè ancu un rimediu assai bonu per eczema. U ghjacciu di u dente di leva à una ricuperazione veloce da una terrible disease.

Decozione di capii d'u beduce. Una cullizzioni di riti nantu à una vittura d'acqua fussina. Poggiè dui cullarone 3 volte di ghjornu.

Una cullizzioni di rinfurzata di a frasa per duie tazzi d'acqua fogera è cocilu 5 minuti. Pigliate una decucuzione di 50 grammi 2 volte à u ghjornu è u listessu caldo pò esse chjappu ferite.

U foglie bianchialu ùn hè micca solu sapienti è dolci, cum'è melatu, hè ancu utile cum'è un mètu duttore. Seccu i frutti di u foglie bianchinu è e molre nantu à a poudrie - più chjuca, u megliu. Aduprate cù eczema insula, spucchendu ferite duie volte à ghjornu durante 10-15 ghjorni. Pudete fà una decucuzione di mulberry, pudete applicà cum'è lavare per ferite.

Paslyon hè una bassa strana cù un dulce arghjentu, è ancu un gustu amara, chì in a zitella, sicura, tutti si pruvò almenu una volta: o à u giardinu di l'avanna o à a dacha. Ma in fattu, ùn avemu micca bisognu di un bacca - avemu usatu a punta di u troncu. Cusì ci hè bisognu di 100 grammi di fiocchi secchi, pour un litru di acqua fervente è insistendu 6 ore. Per vìviri u caldu ùn hè micca necessariu, sò lavati da i feriti è di cumpressione.

Eccu una ricetta simplici. Ci hè bisognu di 2 cuppa d'alcaccia d'ole chaffi è a mità di un litru d'acqua. Tuttu chistu coccu cocchi per 15-20 minuti, da piacè è filtrà. Utilizà u caldo solu per compressioni è preparanu una nova infuzione ogni ghjornu.

Deaf nettle - questa arbetta ancu aiutavviu in u trattamentu di eczema, mentre chì furnisce quarchi cosa cum'è una produzzione libbula. Da i nettli pudete fà un dicottu per ingestiu, cumpressione è un mezzu per lavà i focu di a malatia. Hè moltu simplici: duvete bisognu à piglià 1 nettulu spinafu durante 1 tazza di acqua fernu, insistia 2 ori, è patece è piglià 2 coperto 3 volte à u ghjornu.

Ci hè un altru rimediu cù l'usu di calendula, ma solu solu ùn hè micca una decocuura è micca una tintura, ma un inguientu. Avemu bisognu di vaselina è fiori raffinati di calde. Mettite in una proporzione di cinque à un - è l'inguitate hè prestu.

L'assemblei di u populu ci anu aghjustatu à parechji seculi per ridivà parechji malati in casa senza recite à l'aiutu di i medichi. Eczema ùn s'hè micca diventatu una eccezzioni - ella, puru, hè spavintata di rattura, solu per vede cumu si preparanu un altru, mortali per eczema, una decocultura o pompi!

Sempre salutati è fiore, fate tutti i malati è i malatii.