Calzature Suduzzi - Veranu 2012

U calzate di e stagioni di l'annu passatu diferenziu in grisgiu, ancu i cori tinturi. Brightness and variegatedness ùn sò micca e funziunalità di quellu calza. E persone chì sò abituati per questu tempu à a mancanza di colori brillanti, ponu esse cunsiderati so manciari - l'estiu 2012 urricava ancu. Tuttavia, ùn avete micca paura di u culore, è sarete a stella di qualcosa avvenimentu.

Un passageru di i tendenzi è una esposizione in Milano.

In u 2011, in Milano, una mostra di i scarpi, chì mostrà i tendenzi più modesti in a industria di calzature. Calziu Italianu hè cèlebre in u mondu sanu, per quessa chì praticamente tutti i diseggiani di u mondu in u sviluppu di e so cullezzione sò guidati da i vista di l'italiani.
E ora avemu da parlà in più di dettuale chì funzioni sò inorenti in u calzamentu più modisticu 2012.

Style.

L'altru principale di calzature di a primavera è di l'estate hè u minimalismu urbanu, chì difiere primuritariamente in forme cumplessi è l'asimetrià di i linii. Questa linea di scarpi era creata sottu a influenza di i disinni cumplessi di a cità moderna. Per sapiri cusì, i pilone di u pilone finitu ùn sò micca caratteristiche. Eccu, solu un talone chjaru è mediu hè appruvatu. Irnicamenti, a cullabura di calza urbana ùn hè micca assai luminosa. Quì, per contru, pudete nutà pastel, calma colori. Ma parighjinu di u pastusu è u culore biancu sò sempre accumpagnati da furnish fluorescente. Stetiche, avant-garde è funziunalità - queste sò i trè principii chì sò riflettuti è bè cumminati cumminati in a linia urbanistica di calza di a nova stagione.

Calzature 2012 - una mezcheta di stili.

Un'altru principale distintivu di e colture di sapice di a nova stagione hè una misura di sfarenti stili. U disignu di i scarpi cunxiteghja cunducta belli è arti popolari. U calzettu in questu stili sò fimminini è romantichi. I Taliani anu una tale linea di scarpi chjamati Flamboyant. A scala di u colore di sta linea hè assai estensiva. Pudete esse sicuru chì i vostri scarpi di beige, antichi rosa, marini è parechji altri culori seranu modèi muderne è eleganti.
Sì scumpientu tutti i segni di i scarpi italiani, chì ponu esse tracciati in i colutori di calza di diseggituri di altri paesi, hè: cunfortu, praticità, eleganza, restraint.
U principiu basicu di tutti i cullezzione di a nova stagione hè a pratitetita cumminata cù charm, comfort, sofisticazione è utilitarisimu.
U cunfortu hè u criteri principali.
In generale, u criticu principale per sceglie scarpi perchè duvete esse cunsulazione. In a stagione "Summer and Spring", i diseggenti scrivevanu, finarmenti, à e dumande di e donne per u calzate còmode. A cullizzioni di i scarpi di a campa di primavera-stasgius 2012 retechja micca u Pinusimu. A basa di qualse paru di scarpi hè un tufone mediu o taccu. Una altra bona nova per e donne serà un sciccareddu annu sanu. E donne ùn ùn speriennu u maladie dolorosa à u caminu. Un sacrifiziu di i biddizzi di bellezza hè stata obligata di fà solu per un occasione solenni, quandu un altìssimu hè più appruvatu.

Tipu di scarpi.

À l'altri tipi di scarpi, aduvamu sempri in i pusizioni di ghjucatoghji sò i scarpi, cum'è e stufa d'inviculturi, stivali, stivali è i scarpi di una varietà di forme. L'accipiatura di scarpi, l'azzioni sarà assai populari: ora pò esse presente in quasi ogni tipu di sapori, ma pare cusì beni è eleganti nantu à e stivali è stivali. Tandu causate una sensazione veru, perch'ellu hè prisentatu annantu à qualsiasi avvene in i scarpi di Carollina Herrera. Questi piani sò furnuti cun un lasciatu novu in fronte è di ritornu. In tempu settimane, era in moda à trimiglià i scarpi cù u pelle. Ùn si pò dì à a nova tempesta. Oghje i strapi di e pelle seranu pertinenti.

Chì avìanu dissenu i disinfettori preparalli?

Prada in a nova staghjunazione offre à i so aderbuli una novità - una misura di calzini è bagnarole. In i pezzi di stu stile se combina diverse tipi di pelle: matte è brillanti, a pelle sottu u rèttili è liscia.
A robba di a seria di u 2012 hè stata largamente chjesa. Questa tendenza hè riflessa in i colti di sapori, à dì à u disignu di Valentino. Quessi sò mudelli più stravaganti di i scarpi. In ogni modu, in a nova stagione, i tipi di scarpi è di altri prudutti sò populari. Cù i so forze chjaru è i linii diretti, i cullettivi di e donne anu parechji prudutti di l'omi. Questu stili serà parechje diverse racolti da i famusi disinfettori di i scarpi: Chanel, Anna Sui, Derek Lam è altri.

I cullettivi di ghjochi.

I colture di giovani di i calziusi 2012 seranu ancu interessanti: i cinta di entrelongamentu favurizate a bellezza di a femina.
In quantu à i scarpi per l'occasione speciale, quì ci hè un clàssicu: scarpi di scarpi simpatici, à spessu negra (per occasione speciale altri culori sò pussibuli) di a pelle liscia cù tacchi di tacchino. E donne chì sònniu di praticità è cunfortu anu da esse affittu à a vittima in a direzzione di i tacchi alti.
Se parlemu di i materiali di i scarpi di a campa di primavera è stasgiu 2012, cusì, cum'è sempre, u veru pele è suede anu in moda, cum'è prima, a pelle di i rèttili seranu propiu. E a versione più preziosa di a nova stagione hè a pelle di serpente, assicuratu vicinu nantu à a parti suprema di a perra. Stu motiu cuntenente in u talianu. Ogni materiali naturali include Marocco, suoru naturale, tela, latex naturale e altri. In ogni casu, in più di i materiali naturali in a nova stagione sò diventà populari è parechji sintesi. Unu d'elle hè nylon. A Silicone serà ancu populari. Una parte impurtante di l'acurate di sapori hè una corda rigretta in tarrida. Specially fashionable in tissutu da una corda. A sola si sottuponghenu parechji cambiamenti, ora u principale materiali di a sola hè u gomma, l'altri tipi di focu si in u fondu.

A scala di u colore.

Cumu l'anu dettu, a cullizzioni di culore di a coletta primavera-estiu permette di vultà a vostra imaginazione vola libera, ma micca di scurdà chì i culori brillanti è catchy è più appruvati in u periodu di l'estiu. Per a primavera hè megliu esse elettu puru i lattice neutri di u neru, grisgiu è marrone.
Tutti issi tendenzi sò inorenti, primarmenti, i scarpi di donna, ma l'omi in sceglie i scarpi pò esse guvernati parchì sti cunsiglii. E nostre ricunniscenza vi aiutà à sceglie i calzarii più stylish è di moda.