Cumu sceglie i scarpi adatti per un vestitu

Qualessu tipu di vestitu di una donna ùn sceglie micca, i scarpi sò u link finale in l'imaghjina ch'ella vulete mostra. U calzate ùn sò micca accessori, ponu cumplementari, decorate un vistitu, è ponu sprotoffjà u so apughjatu. Ci hè parechje regule chì avete bisognu di sapè quandu elli per u vestitu. Allora, u tema di u nostru articulu di l'oghje hè "Cumu si scelta i vostri ponti per un vestitu".

Per elli scelta pè i scarpi, avete bisognu di decisu ciò chì necessitevite di scarpi per: calzarii informalise, calzature per l'identità. Quandu sceglie i scarpi di u vistitu di ognunu, avete abbandunatu un gran numaru di stingiali, certi elementi di dicorritori volumi. Cù un vistitu di corta classica, i scarpi cun un puntu di u taccu, finu à 5 centimetri, seranu boni, ancu i scarpi cun suli chjuche. Cù vistiti di jeans o stili di sport, vistenu u calzari chì pareanu sporti sportivi, ma sò micca stati disignati per sportivi. Sottu vestiti chjare brevi sò sandali o sandali. I pagliaghji informati sò cusì cumu cusì possibili, postu chì site in più di u tempu. Per i vistimenti di ghjornu, i scarpi cun tacchino di 8 centimetri in altu, è i sapori di pienza sò ancu adattati. A più ligera a tela da quale u vestitu hè cusitu, u più facilice u materiale da quale u fugliale sò fattu.

Calzature per u vestitu di ghjornu diventanu di i scarpi di ogni ghjornu, prima, l'altura di u ghjuvellu è, in segundu, a sola è a cima di i so scarpi sò di materiale fine. À un vestitu longu di sira cù certi pezzi cù u sole, u pughjale ùn deve esse in grossu. Inoltre à questu vestitu pudete piglià sandali, ma nantu à un petit talellu. Se u to vestitu, in quale pudete in una sera festa, corta o aperta, avete bisognu di sandali, puderete à l'imbiancatura, o scarpi cun un capu apertu. Sì si ponu meneille, allura i scarpi sò dettu chjusu.

I calzetti sottu u vestitu d'esse di u stessu tonu. U cuntrastu di i scarpi cun u vestitu hè permessu si i piu di i culori sò cumminati cù accessori à u vestitu. Li scarpi o sandali nantu à a piattaforma ùn sò micca purtati cù vistiti di vaghjime, sò permessi solu s'ellu si cumprianu perfetta à l'armata, per esempiu, ripetì u vestitu di u discu. I so scarpi deve esse sceglie chjamata dopu avè dicisu à l'scelta di vestitu di ghjornu. Inoltre, quandu compru u calzarii, hè preferibile piglià u vestitore cun voi, è micca di confià à a vostra memoria visuale, sceglie u culore di i scarpi. Elli fermamenti seleziatti cumpletant superiore cù u vestitu è ​​cumplene a vostra imagina, è se i scarpi o sandali sò scelte male, anu da fà spoof l'ochju sanu, ùn importa ciò ch'ella era elegante è modica a vostra indipendente. Per via, i scarpi o sandali per un casu speciale deve esse acquistatu in anticipu per purtalli. Per pudè sienti còmpiu in i novi piuci, avete prima d'annunzià pè a festa di parechje ghjorni, almenu trè ghjorni, per ùn esse mandibule è per trè ore per portà i scarpi compri.

Per cumprà u bagnu sottu u vestitu hè megliu in a tarda, ma micca in a sera, perchè a sera, u pede hà infintatu un pocu. In a matina, pudete sentinu ghjustu in i scarpi, è in a sera poveru parechje chjuve.
Quandu sceglie u calzariu per vestiti, se vulete enfatizà a figura, sùnistevule è l'oliu ùn deve esse luminoso, per ùn cridarle. È se vulete i vostri pedi à prestu attinzioni, tandu avete decide esse chjappi qualchì lacate lacatu. Bellini accentuati i ghinchi slender sandali cù i filetti alta.

Se ùn avete micca purtatu ponti altri, ancu sottu à vestiti di sera, ùn avete micca cumprà cusì per un stud. In questu casu, puderete appretene u ligame eleganti nantu à u taccu. Dopu tuttu, u regula principale à scelta di i scarpi, cusì era cusetu. E li scarpi cun un taccu di u pianu di u pianu pò purtà à u dolore à i musculi d'ankle è cimbanu, è pò ancu guidà à ferite.

Quandu sceglie i scarpi, avete bisognu di sapè: sè se sente chì u calzate ùn si pò accade à u to pede, è pusà à pusà fora, ancu s'elli gustanu assai. Ùn ùn cuddemu à u fattu chì i purtasti - queste sapori ùn sò micca per i vostri pedi. Quandu sceglie i scarpe cù una capa aperta, fate cura à u cutout. Un grandu cutout in i scarpi sò micca difficili per i dete. Un sciccareddu tantu chjucu fa la cassa maiurona. Paga è attentu à u calcariu, hè impurtante chì currisponde à e proporzioni di u vostru corpu. Ùn ponu calzate calzariu cù una punta longa à e donne di statura chjuca. Cumu fà cumpagnie, pigliate u vostru tempu, vai shopping in elli, à guardà in u spechju, cumu si vede in elli, si senti còmico.

Un altru tipu - in u vestitore di ogni donna hà da esse un parighjate di scarpi neri - barche. Sò universali, adattati per parechji vestiti è serà appruvatu in quasi ogni situazione. Questi piani cun u puntu classicu è u pedro 5-8 centimetri sianu assai eleganti è sfasciate l'eleganza di a figura. E calzarii di sera cù un toe chjusu fattu di satin nìvuru, aiutavà à creà una bella imagine cun un vestitore di caldera negra. Esperemu chì i nostri cunsiglii di a selezzione curretta di i scarpi sottu u vestiti aiutanu à aiutà una stampa armoniosa, aiutanu à esse a reina di u vacanze.