Mantene a testa in u friddu è i vostri pìadi calda

Autore oghjincu o invernu primu hè sempre friddu è friddu. Se passate un ghjornu sanu à i vostri pedi, è anu riittitu à spedinu à a strada, è da ritornu à un quartu caldu in calzati primi, i vostri ponti sò sughjetti à prucessi seri.


Per i pedi chì ùn viaghjanu micca limousine in u carpete in fronte di a porta di a porta, ùn puderebbe micca cumune è prupietari di pilami. I materiali sintesi sò e so minus: ùn anu micca trasmissu à l'aria, a vina ùn "ùn respira". Allora, in i pedi di strada, congelate, è in luntane - sudatu. I prublemi sò cù pezzi i pellatiu. I soli preferiti di u poliuretinu poroso, plastica, i termoelastoplastichi sò necessariamente sòlidi.


Avà, quandu i puzzate psevdoofirm di Chinese prugrammi cù i prudutti copiati copiati di mudelli impurtanti anu inundatu i nostri mercati, solu per i punks "hit-and-miss", ghjè chì i normi europei è asiatichi per a misurazione di a dimensione di a tempesta d'oghje è invernu sò micca persistenti. L'ideale di una bella lega in i paesi di l'Asia di l'Asia sudorientale (Giappone, Chine, Corea) durante seculi hà stata mantinuta per una strappatura stretta di ghjovani ghjente. I peri di e donne di queste paese in u periu sò più brevi chì quelli di i cuntimpuraniu europeu è americanu. È chì u vinditore ghjurà chì i so scarpi sò "assai Salamander", ma si i so scarpi di u vostru rughjonu tamantu sò largate, tenete u dirittu di dubbità l'autenticità di a marca da impone. Hè necessariu di piglià un nosochek cálido, è persone dopu l'asciuvamentu di i pratite umdi. Eccu alcuni consigli:



Eppuru, è, sicuru, duvete bisognu di i scarpi. Sì i calzieri d'estivi sò purtati à 2-3 staggione, aduvate l'umidità, di slush, è ancu rame, u salinu, i reagenti per fridhe neve è u ghjacciu per una sesta annunzanu "mutu" stivali o stivali. Ùn ùn murmute à "cattivu u tempu dolore" (ricurdativi: "A natura ùn hà piacè di u clima dolore ..."), ma hè megliu l'usu di l'implementazione di e regule simplici chì permettenu à prolongà a vita di i vostri scarpi. Avemu turnatu in casa - cun un pinzellone specie, una sponta o una spina, ne staghjene a zuppa di e stivali o scarpi. Sbullighjate i pezzi bianchi à a temperatura di l'ambienti, micca micca a freccia di a bateria. Nabeyte stivelle ineditu cù u ghjurnale - rábechamente assume l'umidità. U paper dampened, remplievule seccu. Quandu ciucciate i scarpi, ùn pruvate micca ripiglià cù i vostri puntelli. Inoltre u cantellu sera u ...


Dopu un seccudu cumplessu, trattate i scarpi cun credi speciali. Means for the care of shoes: assai impregnatu, è l'aghjurnamentu di u culore, è a rimorca di tacca, ragli, anticata. I so specialisti cridinu chì ci tocca 24 ore à i zucchii secchi. Dunque, ricumandemu duie pariglii di scarpi: un paru righjunghjenu a cundizione, l'altru - avete naga. Per via di questu, ùn deve micca cumprà un paru caru di coghju, ma megliu cumprà dui in un prezzu raghjone. Cumu di cumentu nantu à questu cunsigliu, un omu chì hà scraped cù un paru di soldi per un paru - pudete crede.


Duranti a pesada u chjucu, hè megliu aduprà stizzi di gomma? Ùn sò micca soffre di puduli è di terra, i so mudelli fermanu assai originali è sutili per ogni gustu. È in i scarpi di u clima fretu sò, ovvi, stivali.