Canzoni nantu à a scola - i zitelli, divertenti, muderni. Parolle, testi è accordi di canzoni di scola à a guitarra

Una volta, mamma e mamma, passendu l'excitazione, purtonu à a 1ra forma. Ddu jornu a ligna paria incredibbilmente solenni, è u nutizie ghjustu era troppu strettu. I corraldi infinitu longu di scole cuntrastatu cù e classi chjuchi è cusitori. In i muli nativu, hà maestru di a grammatica, leghjite u primu, hà pruvatu cuntà decine di stuzzichi brillanti. Era in a scola chì avemu amparatu chì amici hè, primu amuri, devozione, responsabilità è ubbidenza impeccate. Ma l'anni passò è solu l'imprese di i scoli più brillanti fù partutu à a mo memoria: cunnosce cun u prima maestru, studii extra-curriculare, esaminazioni è graduazione. È ancu - canzone di a scola sottu a guitarra. Sò spessu diluvutu attraffu averebbe in u tribunale: "U tempu di l'epoca", "Graduate", "Ah, zitiddina, zitiddina" ... Ùn mai micca scurdate i parole è e testi di canzone di i zitelli gay di a scola!

Canzoni tradiziunali nantu à a scola u 1 di sittemmiru

Cù i canzuni più tradiziunali nantu à a scola, avemu l'u settore 1 settembre. Ancu prima di l'apertura di a soluzione di alta alta alta alta è di l'altaveu, musica alegre con testi di Day of Knowledge, staghjone di u vaghjimu, infanzia, lezioni, vacanze sounded. I canzoni nantu à a scola in u 1 di sittembre hà accumpagnatu à a porta più brava è si parevanu amuse cù trilli belli in ghjornu. L'atmosfera di a musica di i zitelli è di i ghjovani cuntenenu un bon animo, stabilitu per i pruvedimenti cercati, hà apertu u velu nantu à l'avventura di a scola futura. Saria belli ancu oghje per fate di uni pochi di canzoni per rinvià per un momentu à quellu perìculu luminoso è animoso di a vita.

Canali di i zitelli per a scola primaria

I primi trè anni di scola eranu particularmente alegre è luminoso. À e lezziò «fabulosi caratteri» si prisintaru ogni ghjornu, i amici novi cumparanu i sicreti secrezi cù noi, sònnii di grandi successi occupatu tuttu u tempu. Coperta cù una onda di diligenza è ispirazioni, hà studiatu a tabella di multiplicazione è l'alfabetu, drew little men, hà cunnisciutu di a flora è a fauna, s'avvucassi in a classa di musica. Particularmenti divertenti eranu canzuni di i zitelli di a scola primaria. Ogni annunziu ancu in u nostri ricordi oghje. Quandu anu da ricordu bè ricordate i canzoni di i zitelli di a scola primaria cù i so figlioli.

Canti di canzone nantu à a scola - parole è testu

E parolle è e testi di canzoni alegri nantu à a scola sò sempre simile, faciule, intelligibile. In a cumpusizioni musicale di musica, cum'è una regula, scrive solu cumin vitale: situazione graziosa, belli ghjastimuli, i zitelli di ghjochi è i zitelli divertimenti. Music in elli, per regula, rythmique, fervente è incendiariu. Escuchar canzelli di curiosa nantu à a scola cun parenti tipiti è ingiuvuli, immerse si à un momentu in una zitelli in libertà.

I canzoni

Ci hè vint'anni d'avè passatu è avà sò mandate à i nostri figlioli è e fimmini in i braccia di a scola. Forsi i zitelli sò digià sfarenti, i anni di scola sò chjete di altri valuri, a moralità hà sceltu per un pocu novu, è u curriculum s'hè addivintatu diversu. Ma i canzoni di l'urigine muderni ricorderanu à l'anziani, cunnisciutu à ognunu di noi. I cantanu ancu di una zitiddina senza sapè, primu amuri, lezioni diffiuli è un passatu longu. Canali muderni nantu à a scola ùn sò micca assai diffirenti di l'antica, cù musica è accordi eccettu ...