Fasi di u sindromu menstruali in i donne

Ogni donna sapi chì un "traspurtimentu di fasi" hè quandu de sùbitu ella veramenti vulia lancià un direttu chjucu o una mugsi di cafè in una computadora pendente. È solu un pensamentu puntuale: "Stop, caru, sì, avete u stessu PMS" - pò salvà a tecnica sfamature di u rout.

Dumani è u ghjornu dopu, a calmesa olimpica torna à voi - circa trè simani. E tuttu, perchè avemu vivu in un ciclu biològicu. Hè perchè nosci cambiamenti di l'umorità. Ma esce chì, se appendate à u ritmu femminili mensuale, pudete facilmente purtà a figura è l'apparenza in più per migliurà benessiri. Quante hè necessariu di vive in un ciclu mensuale, è cumu definisce fasi di un sindromu menstruali à a donna?


Figura

Per contà a carica in u gym, avete bisogna à dividisce u vostru ciclu in cinque fassi. A prima fase - 1 - 6 ghjorni da u principiu di a menstruazione.

Duranti a determinazione di fasi di u sindromu menstruali una donna ùn deve esse realizatu poseddi invirtiti quandu si chjapendenu nantu à a so spingizione è i ghjambi sò ghjittati davanti a testa. U fattu hè chì nantu à i ghjorni crìati l'equilibriu d'energia di u corpu hè facilmente disturbatu, perchè l'energia durante a menstruazione passa da cima à u fondu, è vultendu, fate u flussu di l'energia per cambià a so direzione. Avete sacchetti saccheghje, pugnale, forza di eserciziu cù una pesada carica. Pudete fà esse attempu leve, non intensivi è senza esse pulitici nantu à a stampa (ma micca in u fondu). Questu hè un ghjornu interessante per stende (sottu a influenza di l'hormone, i musculi sò assai elasti è suppli). Sè avè bisognu à pruvà l'osse chì manca l'elasticità, ùn mancu micca miss this phase. A seconda chanceu avete solu solu duranti l'ovulation. Alas, in tutti l'altri ghjorni, i musculi pettuurali sò pocu sottumessi à "ordine".


Per fàssinu u cursu dulore da a menstruazione è a fasi di u sindromu menstruali in i donne pò esse da travagliu nantu à u sistema di Joseph Pilates. Esercii regularmenti in generale, inveci di u tipu d'eserciti, "mette in fine" in l'esfera di a donna. Ma pè e donne chì anu da prublemi giniculichi, hè megliu esse mette menestra di l'exercitu. Se veramente ti tira à u ginè, pudete cunsultà u vostru ginecologu. U duttore vi diciarà chì esercizii ùn fate micca dannà, ma contru - aiuta u corpu.

A seconda mità di a fase di u sindromu menstruali in una donna hè 7-12. Ora pudete ottene finisce un furmazione attiva, travagliendu issi spazii problemati - per sguassate pressu à a pressa, cadenti, armi, spalle. E risultati boni boni pò esse prubbabbili da i classi in u cardiunale (in i treadmills, exercise bikes, orbitrekah - simulaturi chì permettenu cumu realizatu eserciti cummincii: running, camminare à schis, bicicletta è passu). Ammoni è i massaggi seranu efficace.


A terza meza di a fase di u sindromu menstruali in una donna hè di 13 à 14 giorni (ovulazione). A stu puntu, e donne anu petite coordinazioni. Per quessa, a cume principalu ùn hè micca di pruvà assicurata parallella à parche l'auto, per ùn participà micca in u campionatu di ballu: ùn hè una pussibule chì u grand prix acculeva à qualcuna persona. Hè megliu per rinunzà l'aerobbici in favore di u ioga, i carichi d 'energia, di natari in a piscina.


A quarta fase hè circa 15 - 25 ghjorni. Questu hè u megliu pezzu per a furmazione per percussion. Ùn sò piatti di forza è energia. Avà hè impurtante - ùn era micca bassine per esse ridere di più.


Quinta fase hè u 26 à u 30 ghjornu. U so signu principali hè un gattivu u lupu, l'animu pò esse deteriorate, a querida ghjuvanu si volte in una furore malviziu.

In una parolla, PMS!

Duranti stu pirìudu di determinà e fasi di u sindromu menstruali a donna hà bisognu di riduce a carica, ùn sponda a parti più nella di a stampa, andate à l'esercitazioni di rinfurzazioni generale. L'esercitu nantu à i cardiusi hè sempre effettue, ma ùn hè micca necessariu involutà in such activities. Inutili, ùn puderebbenu per impotenza duranti i periodi.

Hè interessante chì se à sta fasi di u sindromu menstruali una donna hà una restrizzione di nutrimentu o almenu ùn manghja più di l'usu, pò esse facilmente perde u pesu. Tuttavia, u risultatu avete bisognu solu dopu à a menstruazione - com'è regula, u corpu prima di l'iniziu di u ciclu pò assicurà l'acqua, è u corpu otiu un pochu. Ma quandu u cavallu chì passa, spera chì cù a so splutava è un kilogramtu extra.

A seconda è terza fasi di u sindromu menstruali in i donne è u ciculu - u tempu di u metabolismu aumentatu. Tutti i organi è i sistemi funziona assai attivamente, per quessa chì i preziosi sò ricunniscenu fà esaminà diverse prucessi di pulizia, e dieti sò utili.


Face

I cosmetologi dividanu u mese di a donna in trè piriodi - u cambiamentu trimestrale propiu, u mumentu immediatu dopu a fine di a menstruazione è u pronominu pre-menstruali.


A prima fase - u principiu di a menstruazione. U periudu più periculatu per a manipulazione cosmética. Hè ricivutu à questu tempu per ùn fà nisuna prucessu attivu. Specially invasive. Hè per quessa, jabs, puliti, tatuaggi e altre cose. In i siti di l'injectazione, l'hematomi pò formate, è e ferite minti di l'agulla si saranu morbidi.

À questu tempu, pudete fà un pezzu superficial. Da a miticulu deve esse abbannunata: hè megliu di cumportale quandu i tessuti principiani per ricuperà intensamente. Questu hè, per queste procezione, u tempu megliu hè solu a fine di u mesi. In listessu modu chì per lavà a vista. Hè impussibile di rializà i prucessi invasori è di purificatu chì affettanu i capelli di a pelle, più fondu chì l'epidermisa. Inoltre, a sensibilita hè crescitata. U rimesse di sti prucessi serà più altu. Per i stessi motivi, ci vole à prustà tutti i laser, i prucessi di onda di radiu, a depilazione.

Durante a fase di u sindromu menstruali una donna pò esse facilitata cum'è una droga antinflamatoriali darsonval, è cum'è decongestanti - microcurrenti, masci è masciali di u bacinu di limping.


A seconda fase - immediatamente dopu a fine di a menstruazione. I tessuti sò ritagliati intensamente. À questu ora hè ora di fà prucessu invasivu, laser, radio wave, tuttu ciò chì era prublemi prublemi. Ancu cirurgia plastica, se alcune auditu. Duranti stu piriu, u traumàticu è di a morbidità diminuite. Pudete principià massaggi. Aduprate ancu u mumentu di l'ovulation. À questu tempu, certi donne anu aumentatu a sensibilità. Ma ùn ci sarà micca traumatisme. Dunque, per fà ogni tipu d'injezzioni, per esempiu, ùn hè micca periculoso, ma solu - unpleasantu.


A terza fasa hè premenstruali. Prima di u messaghju du diverse prucessi calmanti, maskeri anti-inflammatorii. Peeling hè solu lume, superficial. Perchè in questu tempu i tessuti sò fatta traumatizati cum'è in a menstruazione. Per a stessa raggiuni, hè megliu per rinuncà l'ingezioni di mesoterapia sottu l'ochji - anu seranu puntelli rossi. Uni pochi ghjorni nanzu à l'iniziu di a menstruazione, i procedimi anti-edematous - maschiline di limpieza di faccia è corpu, pressoterapia, microcurrenti - seranu utile.


Statu di salute

Ma hè u nostru schedariu biològicu compatible cù u nostru ritmu di u travagliu, u scalu di i vacanze è l'altri clima è e cundizioni climatichi? Stress, soprapiù fisica, freti mancanza di u sonnu, cambiamentu climaticu, esse prolongatu à u sole - tuttu ciò ponu disturbà u ciclu menstruali. U sistema nervoso s'adattie à l'irritanti, l'hormone chì aiutanu à u corpu à copre with stress start to be produced. Quì sò spessu causanu un fallimentu in cicli.

Normalmente, i primi 14 ghjorni di u ciculu da l'iniziu di a menstruazione in u corpu di a donna produci l'estrogens, hormone di giovani è bellezza, prolactin. Alas, l'influenza eccessiva di l'estrogenu nantu à u teatru pruvendu diverse malatie - quisti in i ovari, mastopathia, u dolore di pettu.

Dunque, in a seconda mità di e fasi di u sindromu menstruali in e donne è u ciculu, u corpu di l'omu principia a produzzione di progesterona per equilibri u so travagliu. Stu "difendenti" sustene l'inturnianza à un nivellu stabilitu è ​​altu. Ma cù una carenza di progesterona o una sensibulita di tissutu riduzzione, una donna principia a sperienze tutte e "delights" di PMS. E, chì hè inghjulazione, u più viejo diventenu, a "prettier" nostra sensazioni. U malgradu hè aggravatu, u clima si pulisce.

Iè, è di sicuru moddu di aspittà, in fattu, se a faccia in i rashes, sottu l'ochji, pari, accumulò tutta u liquidu, dopu avutu drunido un mesi, u cochju duci per ch'ellu hè difficiule di dorme nantu à l'stomacu, mentri a glandula di mammiferi ola e "protesta" ancu u bra! Se a prolactin hè più altu di u normale (è si produci in quantità eccessivi durante u stress), ci hè pocu liquidu. Dopu tuttu, prolactin hè rispunsevule per u funziunamentu standard di u pettu.


Sicondu a ginnastica medica , u numaru di i casi di mastopathie hè assuciatu cù un sbilancimentu hormonal, chì hè pruvucatu per i stresses, ritmu di vita too intense è a vuluntà di fà tuttu solu "perfettamenti".

Tuttu hè assai logicu in u nostru corpu. È per ùn viulà l'equilibriu hormonal, avete a cura di sè stessu: dorme, ùn esse nervu, ùn vi manca in viaghju di affari, ùn voite micca in l'aria più d'una volta cada tres o quattru misi. In i donne chì facenu frequenti e voce, per regula, u ciclu menstruali hè interruzzione. Questu indica chì e capacità adaptativa di u sistema nervu hè statu aghjettatu.

In particulare in l'ughjettu femminile, e duie fasi sò influinti - in attu, u mese è a settimana di prima, quandu u manifestazione di u sindromu pre-menstruali. U restu di u tempu sò assai prudutti. Allora, mensili. Questu, per via, hè ancu un stress per u corpu. Ma puderebbe facilmente, si prima di l'iniziu di u ciculu a donna hà purtata "corremente": ùn soprava micca u so corpu, ùn era micca in un statu stressful permanente è cusì.


In a fase di u sindrome menstruali una donna hà da minimisà l'attività fisica, evite u travagliu. Per riduce a sensazione dolorosa durante u periodu, aiutà à u yoga è a natazioni. Solu, per suprattuttu, avete bisognu di cumincià à studià prima di l'iniziu di a menstruazione. È in i primi ghjorni di sagnu, ricumandemu dà un pezzu.

U Natale in piscine è embiu in i ghjorni crìtichi ùn seguita micca - l'immunità à questu tempu hè ridutta. Cusì pudete facilmente facilmente o caccia una infestazione urogenital. Ùn pigliate micca droghe chì dilute u sangue, è sunbathe: u mensuale serà più abundante è più longu.


PMS
A fasi più tristi di u sindromu menstruali in una donna, chì spessu spende i cose fraghje in qualchi cosa a contrario. Hè dipende di e caractere genetica di a donna, a cundizione fegate, cundiziunità di stress, e malatie cronica, u voluminu di tissutu grassu è assai più. Sti fattori sò assai tanti chì (pensanu sulu) u sindromu pre-menstruali in una forma o d'altri afflicazione di u 90% di e donne. A ricetta per a manera di fà a vita più faciuli duranti stu pirìudu è fà micca u PMS micca troppu male hè uguali: per evità l'estress. Alas, ùn hè micca sempre bisognu. Cusì avete bisognu à voi stessu. Per 10 à 14 giorni prima di a menstruazione, cumincianu à piglià complexi multivitamini, in particulari u gruppu B, magnesiu, calziu, agenti calmaginari di valerian, melissa, motherwort è e medicina medicinali. Eccu, pruvate d'aumentà a capacità adaptativa di u vostru sistema nervu, in questu modu. Ci hè bisognu è assicuratu di vitamini.

U fattu chì u sistema nervuu hà fallutu, evidenza è rashes nantu à a pelle prima di a menstruazione. L'acne, u grassu di grassu di a pelle - tuttu questu hè a risposta di u corpu à u stress. Defensivamente, pruvucava pruduce l'hormone sessu masculinu. Per via, se u so livellu hè risuscitatu, a ghjente hè a tendenza à l'acne, u capelli grassu, a seborrhea hè più grande.


Se vi preoccupatu di puffiness, pescezza in u cunchju prima di a menstruazione, puderanu battistà cù inchizazione in dui maneri: prima ùn sò micca bè dopu à settembre di a sera (ancu se duvete bevi dui litri di liquidu prima di sta volta). Siconda, pigliate diuretei. Ma avete bisognu à seguità a cura. Hè u normale sì u pesu dura dui o trè ghjorni. Sì l'inflamazioni hè forte, dulce, dura per più di una settimana - hè signalatu una influenza eccessiva di u sbilanzia hormonal à i glàndali mamarii. Dunque, avete da cunsultà un duttore.

Eppuru, u cunsigliu più impurtanti ùn hè micca di scurdà. Si trattate cun amore, ancu a fasgassore più chjachjata serà fàcili per surviglià.