Chì ci hè u bon nomu per u festa in u 23 di ferraghju?

Ogni annu, i rappresentanti di u sessu più forti in a Federazione Russa, Bielorussia è Ucrania celebranu u ghjornu di u 23 di frivaru. U felicitatu tradiziunali sò tenuti in u spiritu di l'esercitu, è l'urigginali di a celebrazione sò presentati cun rigali "rigali di l'omi". Eppuru, pochi pezzi numeri di sicuru d'induve hè questu vacanze, quandu era chjamatu prima è chì era veramente glurificatu annantu à quellu ghjornu. Parmetteremu di tutte sotiltà in questu articulu.

A storia di a data memorable

In u iniziu, u festa in u 23 di frivaru era solu una festa militari è fù chjamatu u ghjornu di l'Armata Roja è a Marina. Perchè i servizii di servitore hà assai benevolenza, u serviziu in l'Armata Roja era prestige, è ogni suldatu hà orgogliu da a so scopu. Ci hè da nutà chì mette in i filieri di l'esercitu in quelli ghjorni ùn era micca cusì simplice. A selezzione era tenuta da i zitelli ghjovani cù una salute d'alta, chì appartine à certi gruppi soziale. A maiò spessu, l'esercitu cariu cum'è in i carusi di famiglie campagnoli, ma i discendenti di a nubbirtà aristocratica ùn hà micca sanu per ella.

À quellu tempu, u 23 ferraghju ùn hè micca cunsideratu un ghjornu off, ma hè statu listatu cum'è una festa prufessiunale di guerrieri è suldati militari. À u listessu tempu, ùn era micca accettatu per affucà bundanza. Dopu à a fini di a Gran Guerra Patriòtica, l'esercitu fù rinuminatu l'Armata Soviètica, chì hà purtatu à u cambiamentu in u nome di a festa. Finu à l'annata sittanta, questu ghjornu hè stata cunsiderata cum'è una vacanze militare, in quale non solu l'omi chì servenu, uffiuti militari, ma ancu e donne chì anu apprezzatu à i suldati di prima suldati, fù felicitatu. À quellu tempu i cuncerti pubblichi foru celebrati, riunioni solenni, è pirotichi ci sò stati in grande settuli.

A tradizione muderna di felicità di u 23 di frivaru s'hè furmatu in tuttu u seculu in u 60. A ragiuni era l'indignazione generale chì era statu un Dia di Donna di a Nazione Internaziunale, ma ùn era micca un ghjornu in male. Dunque, i studienti di l'istituzioni educattivi, i travagliadori di fabbrichi è combina, i collegiani cuminciaru à prisentallu rigali è felicità à i cumpagni di i culleghi, i culleghi è l'amichi. Questa attitudine era corretta è devi esse piaciuta da tutti i rappresentanti di u sessu maschile.

Holiday nome

L'occasione festiva in i tempi diffirenti avianu parechji nomi. U primu nomu era u ghjornu di l'Armata Roja, ma dopu à u 1946 sta data fù chjamatu u ghjornu di u Soviet Army è l'Armata. È solu à pocu tempu, in u 1995, i corpi di guvernu di a Duma Estata proposamenu u telefuni di u 23 di fiordu u ghjornu di u Difunoru di a Patria. Dopu questu tempu, stu termini ùn hà micca cambiatu.

Cum'è sapete, sottu u regimi suvièticu u 23 di frivaru era un ghjornu off solamente per u persunale militari, è ancu per quelli chì travagliavanu in diversi organizazioni militari. Invece, dapoi u 2002, u Difunoru di a Patria hà statu ricanusciutu com'è vacanze in u territoriu tutale di a Federazione Russa. Oghje nantu à queste festa hè persunale di felicitarà micca solu l'esercitu, ma ancu tutti i rappresentanti di u sessu maschile, i mariti, mariti, fratelli, culleghi, amichi o figlioli. Perchè tutti d'elli sò un prutittore prutittore di a Patria. Ogni serve di u travagliu per u bonu di a Patria, perchè un ghjornu speciali per a celebrazione hè stata determinata.

Oghje hè abituatu di celebrà u 23 di frivaru cun un grandu valutariu è valore. À l'imprese l'impiegati trattanu un buffet o una dolce piazzetta per i so culleghi, assai affari prefettenu urganizà viaghji di a natura o esercitu per pruvucari a forza di l'spiritu di l'omu è di riunquà u cullettivu. In l'atmosfera di casa hè ancu spessu celebrà a festa dopu à a tavula. Ogni reunioni amiche venenu disposti.

Cusì, truvamu l'induve u nome di a festa da u 23 di frivaru, chì avvenimenti stòrici precedenu l'apparenza è cumu hè cumune di celebrà stu ghjornu oghje.

Vede ancu: Festa di i Forzi Airborne