Cunticà curretta in a società è in i lochi publichi

Correct è un comportamentu decentu in a società hè u principale principale di a vostra educazione, l'educazione è l'essenza interna. Fighjate à u vostru cumpurtamentu, l'abilità di cumpurari, anu educatu per cunducta è di transpondiscia propriu, qualchissia persona hà avè una impressione positiva di voi. Ma, sfurtunatamenti, assai ùn sanu micca ciò chì facenu in u publicu è sò spessu perduti in cunversazioni o ancu più peggiunanti, cumenciu a attu vulgariamenti à u stessu tempu. Per impidiscenu tali errore in l'avvene, avete bisognu di sapè è aderiscenu ancu e règiche fundamentale di l'etiquette.


U primu chì ùn hè micca minatu à amparà, in particulari u populu russu - hè di cuncepimentu currettu i ghjente circundante è esse cunsideratu st'opinione, altru di voi site in cuntrullà tuttu, è in u primu ghjornu stessu. S'è dicerete tuttu ciò chì vene à a vostra mente - rascalà una persona maleducata, mala è ùn ùn mancanu. In una sucità chì deve sempre tenutu a prumuzione, è per questu avete bisognu à un bonu sviluppu generale (per avè un sviluppu cumuni, necessitevi cumunicà più, leghje, visità tiatri, vede pellizzioni cognitivi, etc.). Hà aiutavamu sempre in cima in ogni situazione, per esempiu, truvà un interessante u topic per a discussioni, sustene a conversazione è correzzione risponde nisuna domanda.

Parechje persone anu un usu di scurdà di l'oghje di l'altri o d'averebbe alcunificà quelli chì sò per qualchi raghjone (spessu a causa di l'invidenza), hè spavintosu. È hè assai impurtante per sapè chì ei cunversi in ogni casu ùn si pò micca esse appiecati, ancu se u tema chjamatu hè ancu nenravitiche. Qualchese di a vostra chjagite è di cunversazione pò esse trasferitu immediatamente à a terza persona per questa persona, è à quarchi à ancu in una forma distorsionata è in un sensu diversu. Ma ùn hè micca abbastanza per falla di maladizzione per via di u scantu chì tutti i rumuri righjistrani à u discuttu persona. Hè impurtante per cumprenderà è capisce chì a chiarusa hè una mania. Ùn andate in quellu livellu.

In ogni sociecia li piaciunu a "lumi" è a persona alegre, perchè s'ellu ci vole à pudere, pruvate à fà cun modu cusì cusì chì ùn avete micca orgogliu in l'autoestimu è i sentimenti (micca micca ridicule grossi o persone, ùn rimettenu nomes, surnames, etc.).

In una conversazione, ùn interrompe l'interlocutore, prima di finisce u pensamentu, eseguisce a so frase à a fine è solu da dumandà dumande o qualcosa di risponde. Ma s'ellu succidiau perchè l'interrompenu senza boni ragiò, ùn hè micca ghjallinatu à gridà è à riflettinu salvaticu, listessi in modu silenciosu à critichi è oleghjaghji, sapendu chì site cunduceranu cun una persone brame. Inoltri, quandu pruvate à parlà, pruvate micca di chjamà quelli chì ùn anu vistu "ellu" o "ella", chjamanu cù i so nomi. In a cumunicazione cuntene sempri l'età, a pusizione, l'interessi, i principii di vita è u caratteru di l'interlocutore. Per ogni persona, unu deve sempre trattatu cun rispettu è cunzidimentu.

A persona amata ùn hà micca bisognu di esse u primu à dichjarà oliu, per accumpagnà qualunqui esigenza cù e parolle "per favvi", "sì bonu", etc., grazie per u serviziu, o scuspite per l'inconvénienti di qualcosa.

Un usu tatticu (sensu di propriu) hè un inherente in una persona cultivata, educata è educata. Questa hè l'abilità di truvà una forma di cumunicazione tra u populu di a terra, per sentenu l'ànima è à cunghjuntà cun elli, piglià in contu di e caratteristiche di i so caratteri.

A capacità di cumportu micca solu in certi cumpagnie, ma in lochi pùblici ùn hè micca menu impurtante di u vostru livellu di crianza, di u sviluppu è di a cultura.

Sè decide di andà à u teatru, duverete amparà unipochi reguli basi di l'etiquette. Impurtante impurtanza hè l'apparenza: e femine sò cunsigliate per vèstinu di ghjornu (per l'omi - tailcoat o esmoquin), troppu francu o robba casuale in questu casu serà ghjucatu contru (questu hè un signu di mal gustu). In l 'invernu, hè cunsigliu per vene cun sapori reemplazables. I sposi passati sò colpi in u vestitore chjappu cù i vistimenti di l'imaghjini. Capucine eliminata sempre, è capelli curvy è prufume perfume fraguali - ingannate. Hè risparmiatu per esse tardi per una performance. U primu per entra in u salottu hè sempre un omu, mostranu i biglietti. Wade à u so locu duverà face per assicurà nantu à a fila. Sì si trovi intornu, ponu in paese è dà un modu à un vicinu in una fila. In u teatru, ùn pò micca esse ruvidi è avete bisognu di tene tutti i celluli. Per fà parlà, fassi soru, murmuriu, manghja duranti a realizazione ùn hè micca di manera possibbili (per queste ci hè un buffet è intermission). Hè u solitu à cunfirmà l'admirazione (senza chianciante e chianciante) in certi mumenti, generalmente dopu à a fine di ogni attu (o à a fine di scèni particulari in successione) è à a fine di u ghjocu sanu.

Sì avete cammellu nantu à a strada o vai in un locu in affari, observe e regule di trafficu di pedestrianu, perchè ùn hè micca solu un signu di cortese, ma ancu una necessità. À a spiaggia, ghjè accustatu à caminari nantu à u dirittu right, senza spinghjarà a strada (se ùn ci hè micca spiaggia, avete da ghjustu versu u trafficu). Crosche a strada, avèndulu una persona anziana o una invàlida, offre u so aiutu. Ùn hè dirittu à colpu u nostru bocu in a strada, starnutate, sceglie u to nasu, bughjone. Ùn ci tocca à scorri spiloso in a strada o pavimentu, per questu ci sò speciali urni.

Prima di introductite à a farmazia o a tenda, prima di passà da ellu, hè particularmente utile à cunnosce cusì à e persone da u nostru paese, postu chì sta regula hè piriculata à ogni ghjornu. Se avete bisognu chì vicinu à una persona anziana, una donna incinta o una persona incapacitata, skip ahead. Pigliate animali cù quelli ùn hè micca cunsigliatu. Cù un cigarette illuminatu o un ingutuatu in a tenda ùn ùn entria micca.

Se utilizate u trasportu pùblicu, pruvate di seguità e seguenti reguli di l'etiquette. A l'intrada à l'autobus (metro, cisterna, tramu, etc.) in u primu ghjornu, dà l'oppurtunità di abbandunà per altri passageri. Ùn pudete micca persone à a porta (hè cunsigliatu per andà à u salonu). Deve sempre bisognu à i vechji, di e donne incinta, i ghjovani oghje è incapacitati. U signu di e modi malu è a mudidità hè ancu una forte conversazione è risati in u trasportu publicu.

Sì stati invitati per visita, ùn hè micca cunsigliatu per esse tardi. Se ùn ci hè micca a pussibilità di arrivà à u tempu, vi assicurà à avvistà à i patroni. Ùn hè apprupriatu cuncepimentu currettamente l'uttellu di l'appartamentu è altri attributi di l'internu, è ancu di dumandà quelli nantu à u so valore, altri, avete dimustratu a vostra ignoranza.