Lu cantellu caduto Ruslana Lyzhichko

Alexandru è u cantante enamoredu Ruslana Lyzhichko accittò cun piacè di a pruposta per star in un casamentu di ritrattu di e casate. "Ùn avete micca una festa vera", u cantante smile. Ma Sasha è aghju intesu: quandu u tempu ghjuntu, andaremu definitu ghjucà un casale.

Ciò chì deve esse hè chì ùn avemu micca dì à nimu, hè u nostru sicrettu. E ora avà da esse un assicuranza di vestite per chì sapemu cusì caputu cumu ". A sola condicioni chì Sasha è Ruslana piglia davanti à noi hè u locu di sparà. "Vulemu tutte sse cose in tutta a casa, cusì invitemu à i visitori", i nostri erimi. E hà cuncipitu in tuttu di seguità u canzonu di a matrimoniu: una raggia di tuxedda negra per u sposu, un vestitu largu biancu per a sposa, un vechju, un bouquet di casando, culori com'è simbulu d'amore è fideltà ...

Hè onesta, avemu un pocu preoccupatu chì i nostri erimi brillanti, chì ùn anu micca ricanusciutu i normi è stereoti, accunsenu nantu à una stampa tradiziunale. Ma Sasha è u cantante namoratu Ruslana Lyzhichko a accusati cun ardente tutti i nostri idee. Sasha sceglie per pruvà à a curaca, è a Ruslana cun piacevule è curiosità pusò nantu à un decocuulu cù crinoline.


Mentre chì u stylist-barber hà evuluratu nantu à u capeddu ughjinante di u lussu di a "sposa", avemu apprufutu di u casu raru quandu l'Amazon ùn si pruteghja nudda parte è ancu si listena in silenziu, è dumandò ciò chì si senti. "Un vestitutu di vestitori hè una cosa magica è sorprendente", Ruslana Lyzhichko hà dettu. Credu in a so magia, in u so putere ... Sapete ciò chì hè assai impurtante? Hè deve esse cusì chì si sentenu micca bella. A bride-girl deve esse libera, stata sicura, tranquilla è orgogliosa. Hè a so festa, ora hè una reina, è a curona chì hà purtatu nantu à u ghjornu di a nòvura, deve brillarà nantu à a testa tuttu a so vita!


cume : dopu avè intesu una manifestazione, avemu maravigliatu assai, perchè a storia di quantu Alexander Ksenofontov è Ruslana Lyzhichko, vistutu di jeans è sweaters, vinianu à l'uffiziu di u registru di Lviv è sigreti separati da i so genitori è l'amichi, hà longu cunnisciutu à tutti. Ma scupriu, ci sò assai prudutti chjamati à u publicu generale! "Jeans è sweaters", dice Ruslana, "avemu appuntu cumpratu per un such case, sò assai brillanti è creativa. È l'arricatu avutu era luxuu: Sasha hà acquistatu tutte e rosi in u mercatu Gallegu. Quelli chì sò stati eranu - Ùn diceraghju micca, sò paura chì ghjiscava, ma pensu chì troppu! Sentemu cum'è i rè di quellu ghjornu, e mi ricordu di ogni minuti! Ci aghju vintu cuminciatu cù parechji misi cù a mamma di Sasha, è eranu constantemente drogati da u cervu: chì vive cum'è questa, quandu signu ... Quì deve decisu di fà stà per queste conversazione. Hà succorsu chì nantu à quellu ghjornu oghje u mo papiu venite à visità. Diceu chì oghje avemu un pittura. Dadu, dumandatu:

«Sò i paisani ùn si puderanu sapè di questu?» U fattu hè chì u mo babbu hè di a regione Ivano-Frankivsk, è quì hè abituale di observà e tradizione. E el, di sicuru, hà sunnatutu chì a so figliola tenia un veru casanu, è aghju impeditu di l'oppurtunità ... Ma hà avutu per ghjucà. Ellu hà vidu è dicenu: "Ùn avete un annu?" Di sicuru, ci anu micca cecoli, perchè per noi chì tuttu era micca impurtante. Allora pigliò à una magazzeria. Avemu pigliatu, quasi i primi agnelli. Sò sempri guardatu, ora vi fighjittà. " A nostra sposa, à l'horrore di u stylistu, salta da u catedra, sparisce in u spinu di a casa, ma prestu prestu cun un box di lignu, a licinzialla è tira cù i dui anchi fissi. "Smirite, anche i tagazzi di prezzu sò stati cunservati: ùn averemu male, eranu troppu grande per mè è Sasha è si sò voltu à i mo ditte. Ma oggi duverebate certamenti certi ... E quellu ghjornu, andemu à l'uffiziu di u registru, è hè assai divertente. Una prucissioni venenu: 50 parenti è invitati, zitelli anlà, scarpi in tacchi tutti presse, vini di a sposa sò fora ... Allora a segonda processione - ancu più, un centu persone. Finalmente, hè u nostru passaghju, è andemu in questa stanza grandi tri anni, perchè ùn ci era solu un tistimunianza cun noi, Misha Dashkovich, Sashkin hè un amicu struitu, ritrattu famoso in Lviv. E a donna chì cumanda à sta prucedura riclamà cù suspiciously: "Quale hè questu? A sposa è u sposu? Quantu sì? "E aghjustò subitu u passaportu. Fighjàimu, cum'è e adolescenti, in queste ghjannelli. Un altru, quandu hà dettu chì sò 15 anni, è ùn avemu micca secondu ciò chì femi. Ellu hà vistu i nostri documenti, capì chì era pussibule di pitture, è u testu hè stata postu per leghje. Ellu lettu è risani, è sìammu ridículu. È Mishka hà fattu ritratti di noi, i fotografici anu spedutu assai di a tola. L'annata, à u nostru anniversariu, a mamma stampate tutti, i coglie è dà un album ... "


Ruslana volta annantu à i scendi è porta l'album. U stylist suspira assai, è guardemu à e stile di biancu è biancu da ellu chì i nostri erimi guardianu, assai grazii è ghjoveni. I so carchi brillanu cù i surrisi felice, radiate l'energia è a ligerezza. Nunda di fà cù i casamenti tradiziunale di casate, in chì a sposa è u sposu pruvate à u megliu per unificà u mumentu, è sughjenu cun un songhjettu toscatu ...

"E dopu avemu alluntanatu in a strada, pigliò ritruvine novu vicinu à l'aghjuntu, pigliò un taxi è si n'andò in una cafe," Ruslana hà dettu. - Allora truvonu i nostri amici è cuntonu a bona nova. Li ghjustu cayru di maravigghiatu, ma i carusi anu orientatu rapidamenti: "Cumu pò esse? Fighjite quì! "E à a sera, andemu da casa à a mamma di Sashka ... Ma a mo mamma era dettu solu u ghjornu dopu. E si sapi cu una concurrenza? Ella s'hè maritata, è hà sappiutu tutta di tuttu in a tavula festiva, per via! A me mamma hà dettu più tardi: "Ùn aghju micca ciò ch'e avissi avutu s'ellu ùn era micca statu per a mo vuta ch'è u ghjornu!" Questu hè cumu tuttu chistu accuminciò ... "

Eccu Rumlana suspira: "Un hè un principiu assai faciule. Prima era quà una aversione evidenti da i genitori. Ùn avete micca capì chì era a mio euforia à l'età di 20, perchè era prontu per qualcosa, è questu scantatu. Pisonanu chì in quessi emozioni ùn avete micca trattatu di sentimenti, è da chì era troppu tardi. E a mamma di Sasha era ancu infuriata. Ma allora tuttu finutu, hè statu agitu ... In ogni casu, - rende Ruslana, - è oghje ùn pò mancatu ancu di Sasha. Tutti i dui babbu è a mamma m'arrispunni: "L'aghju pigliatu, ùn avemu nunda à fà cù questu!" Ma a mo sughjera hè sempre da u me parte. Ciò perchè: "Ruslana, ùn ci hè nunda chì ponce nantu à a cerimonia cù ellu!"

Eppo, cù i genitori, tutti issi prublemi sò stallati, è danu a so benedizzione per u casu prisente. Ma sò i nostri erimi prestu in 15 anni di vita cumuna per utter un juramentu di fidelizazione? Dopu à quandu, sicondu parechji psicologi, ci sò i cicli di settimane speciali in a vita famigliali, è ancu in i sperimenti più pruspironii chì ci hè una crescenu, perchè ... Ruslana ùn ci permettenu micca difinisce u calculu pseudo-scientificu è dice cun u sonreghju: "Tutti i crises depend à noi, cù quali sia hà risitu! Sè si suscitava cun un bon animu, ùn esiste micca una crisa in a famiglia. Per vene Sasha da ellu stessu, hè necessariu di pusà nantu à a so testa, è poi - hè improbabile di travaglià. E dopu, Sasha hà u dirittu di guidà a nostra famiglia, chì aghju dightu. Avemu digià stuffed assai cristiani nantu à sta occasione è sappuntau i pruveni, anu violati, è eranu stupiti. È ghjùnsenu per una cunniscenza schernosa: "Perchè ghjurà, anu da esse riabilitatu!" Tuttu hè digià dinò entretu! E à noi di separà esse u stessu cum'è diventendu, si ponu a dulurosa. Sapete, quandu si pudemu disputa, ci hè un sentu chì ùn ci hè micca una parte grande di voi.


Ùn aventhalla capiscenu à u tempore ardente di u nostru interlucutore, dì noi chì ùn anu micca scena abbastanti è scandali cù u so maritu. Ruslana smile è confessa: "Tutti i mo attempzi di lascià avè firmatu cun làcrime, abbruciante è tempore amori. Ùn importa micca quantu iiu, ùn hè mai messu perch'elli aghjunghje per piacè à piglià cun mè, ma sempre mi spaccò com'è questu! Mi trovi assai scusi, cum'è qualsiasi donna. Mi paria ancu chì era ingiustu, perchè era tuttu in male. Aghju realizatu solu ch'eddu ùn pudia micca firmà solu u tempu, ma solu m'hà amatu è hà fattu cun sapienti: ùn ùn mostra micca e so emozioni, ma hà da per ch'e tornu. Quand'arpu avè caputu chì questu, ùn pare erettu in la so porta. Sapete, pò vede chì, chì ùn ci hè micca una espansione ràpida di a relazione, significa chì hè abbrattivu. Ma questu hè micca cusì! Vogliu dì chì u più veloce u par passanu tutte issi teste, u più di ritruvete saranu tempu per l'amore veru. Quandu puderete diventerà vita, amore è dà stu sensu in ritornu! E quì detalli più impurtanti, i picculi, sorpresa piacè! Ùn mi ricurdate di un invernu chì Sasha ùn m'hà micca datu me fiori fiori. Ricertamenti, ci foru ghjalate di 20 gradi, è vene in casa cù un ramellu di bucaneve. Cumu truvò? Ùn sapete micca. E questu hè sempre senza raggiuni, sempre inesperatu. Venga in casa è mi cede a primavera!

U cantante di u cantu di Ruslana Lyzhichko cambia l'amore, l'espressione annantu à a fàccia ... Avà hè un'altra diversa di l'Amazonia, chinu d'energia è passione, chì ghjera utilizata per vede u audju. Prima hè davanti à noi hè una donna assai pruduttiva, cù un quale incridibile, dicendu à u so amatu l'omu: "A festa più grande per noi è Sasha hè u primu ghjornu di primavera. Sasha è mi dice: "Sceglite ghjente in a primavera, micca un veru torrenti, micca un inguernu locu, micca cambiante di vaghjimu". Hè un romantico, li piaci à i midgeti, ellu avvisti assai nuce!


Ma tutti i Ruslana è l'Alexander ùn sò micca solu un coppiu maritatu, questu hè un tandem creativo con gran éxito. U cantante spessu parra di questu, ma ella ripeti puru cun piacè: "Sasha hà dedicatu a so vita à u mo travagliu. Puderia rializà: è scrive musica, è cantà ... Ma ùn hà micca. E se prima cuminciamu à a so creatività, da quell'ora annunzià i nostri disputi. Sasha hà avutu l'idea di un novu prughjettu, assicurativu brillanti, è avà sò in unanimità chjamata nantu à questu.

Avemu in modu bellu, invicchiu u cantante namore Ruslana Lyzhichko. È sempre, hè ghjustu quandu a ghjente hè cunnisciutu micca solu cù senteri, ma cù u travagliu ... Ma chì seria cù a so relazione s'ellu ùn hè per a musica? Pudete Sasha è Ruslana fècenu? Dopu tuttu, sò cusì sfarenti ... Ruslana ghjudicò assai: "Questu hè micca cusì! Avemu a stessa vista nantu à e cose principale in a vita, u listessu modu. Una filusufia di vita. Per esempiu, se a dumanda hè quella chì deve deve tutti i vostri soldi per aiutà à qualchissia, ùn anu micca discussà à u cunsigliu di a famiglia. Avemu l'aiutu solu - è questu hè normale. Ci hè parechje parechji mumentu, aghju purtatu cusì esempiu. L'unicu chì ùn anu da accordu cù - Sò assai amici sportivi estremi! Ma Sasha, avemu una stima calmata versu questi cosi. Ma hà accustatu à duvè per parechji anni è si cambia un ochju cecu chì pruvatu quarchi cosa crazy. Cuntenedu chì l'aghju bisognu.


Ma in modu di veru gioiellu di l'estremu, devenu mantene una bella forma fisica. E sta dumanda un grande quantità di tempu. A Ruslana cunforme: "A mezza ghjurnata andò à u sforzu fisicu: massaggi, strisches, swinging la pressa, saltando cordi, stuoie, simulati. Aghju digià addivintatu un costume. Allora pudete, per esempiu, cullà nantu à a matina è ùn puderebbe sfacciate i vostri denti? "Tutti aghjunghjevanu i nostri capi, persone civile persone. Ruslana smiles: "Ùn puderebbe fà senza furmazione. E Sasha sapi chì questu hè u mo tempu è u mo spaziu. È in a listessa manera rispettu i so cresceti è e passioni. Avemu vinutu à u fattu chì ci hà bisognu à un'altra liberta! "Quì Ruslana omucciate e so spalle è cuntenenu sempre in emozioni:" Hè terribili chì a ghjente persone durante un bellu pezzu, è à st'ultimu tempu dite à l'altri chì è cumu fà. A strada, aghju avutu chì un omu spessu s'annuva ca una donna, una donna solu perde. Allora ella in orrurale dichjarà ch'ella hà u raggiu in a so casa. Ùn sò micca cunnisciutu cumu u so pudutu cusì.

Ci hè un puntu più impurtante chì vulemu esse chjarificatu. A famiglia ùn hè micca solu l'emozioni, l'interessi cumuni, hè ancu una vita di a vita, una vita chì ùn hè micca sempre piacevule è interessante. Avemu i nostri erimi passavanu sta prova? A Ruslana rici: "U peppu di tutti, quandu avemu principiatu à vive per noi, solu cù i nostri penseri è i prublemi, ùn anu bisognu nunda, appena allughjàimu. Aghju pigliatu in questu, sopratuttu dopu Eurovisione, quandu u successu internaziunale hè successu, gloria. Ma sapete, in certu ch'e aghju dumandatu u tempu dirittu: "Perchè u mio prughjettu di musica più impurtante per mè cà i prublemi di i mo amori?" Hà minatu quandu averei realizatu chì quantu pocu tempu fate cù a me famiglia è u maritu chì ùn ricurdate , ch'ellu manghja, chì vene ... Issa mi piace à Sasha, fate tuttu ciò chì era cun mè. Cogliu tuttu, cumu l'amori, spoiling my favourite juice di tomate, brusgiate u pumadoru nantu à u mo nessu, rizzu tutte e mo mani! "Smiles Ruslana. "Ma Sasha ancu mi cunstabulu. Sapemu chì hè prestu per qualcosa per mè. In l'annu, aghju avutu sapè una cosa impurtante: a famiglia hè prima è primurosa l'autore. E si ùn avete micca prontu à vive per una altra persona, ùn sia micca a bisognu di piglià a cura di qualcunu, ùn voi micca volse una altra persona per esse prudutti, di bon amurnu, sughjettu - ùn create micca una famiglia.

Dopu tuttu, ci sarà l'euforia, u sessu hà abbandunatu, è u vulete più à novu, solu cù una gravità più grande. Hè un cìrculu chjucu, chì pudete esse coperto tutte e tò vita, è pienu chiancile: "Oh, ùn aghju micca truvatu u mo amicu!" E quantu pudete truvà quellu si ùn pudete scappassi di sè stessu ...? "


Mentre pudemu parlà , u stylistu finita u so travagliu è u so vistitu per Ruslana Lyzhichko, in amore ... Hè cume, u risultatu hà sguassatu tutte aspettazioni: davanti à noi hè una sposa ideale, modesta è bella! E quandu Sasha, eleganti, slender, cun un surrisu radiante, intrì in l'abitazione induve avemu avutu una cunversione cù u cantante namoratu Ruslana Lyzhichko, è silenziu, pigliò a so mòglia da a manu - avemu statu cunvinta solu chì a nostra idea cun una photoessa di u casu in u classicu era assicurata! E ora avemu bisognu di a festa di Sasha è di Ruslana, chì l'assaiguru era cusì successu!