Cumu per evitari violcà?


Spessu, i donne, i zitelli, e zitelli sò suggetti da u trattamentu brutali da u male. Pò esse cum'è un miglu insultu à una persona, cusì a peor cosa hè a viulenza. L'omi sò essencialmente masciali chì cercanu un sacrifìziu per sudisfà a so vulche. È spessu ùn importa di quale, quandu, è induve. Eppuru, micca tutti questi, ma ci sò tipi immurali chì stranguli à a nuzione d'unori è dignità.

Cumu per evitari violcà? E se si tutta a stessa viulenza passò, cumu per esse da questa situazione? Prima hè bisognu à vede cumu si a picciutta pò esse in a soziunità, se ella vede vulgari è si porta un modu simili, ella hè unu di i primi pò caghjà in manu di un rapist. A maiò parte di spessu, questi omini sò scelte per atteglie sessuale. Ci sò parechze regule simplici per evitari di sta situazione:

  1. Vestito modestamente, sopratuttu se passassi in a notte;

  2. In una cumpagnia rara ùn porta un modu modestu;

  3. Se ritene à a casa à a notte o a ghjornu à a notte, hè cunsigliatu chì alcuni meet in a bus stop. Ùn piglià un taxi o una scorta;

  4. Ùn avete micca cunnosciutu cù personalità sospettiche in a strada, in u trasportu, in un cafe;

  5. In a vostra sacchetta, avete sempre tenutu un ughjettu per a vostra salvezza, o una buttiglia di gasu o solu perfume o un desodorante, per quandu quandu attache u vostru pudete ne neutralizà l'attaccuradore; (hè in u sacchetti chì l'uggettu vi mene, perchè mentre ti cercanu in a vostra borsa, pudete esse statu violatu);

  6. Ùn andate micca primu à l'intrata, se vulete andà cun un omu stranu, piacere skip u pianu di prima, questu vi prutegevi d'un attaccu da a mozza. Quandu u rapide hè davanti, serà più faciule per voi per urdinà sè cumu cumportanu più;

  7. Ùn ùn si ponu solu in l'ascultu cun un omu sospettatu.

      Eccu li reguli banali per assicurà l'unicu unicu è a vita, anu osservatu avè avè l'upertu di sorte di a situazione, o di ùn mette in tuttu.

      Sì avete cuntu in questa situazione povira, ùn pò ùn panico immediatamenti. I nostri nervi di u rapist à u limitu, ellu teme di voi, questu hè u so è si susciteghja, u vostru medcinu è a so cumminzioni dà l'adrenaline. Quì ci sò ancu quì cunsiglii.

      1. Sì vo avete nervi forti, pudete aghjustà a pressione verbalista di u rapist, più spessu ch'è micca, scappau dopu;

      2. Sì avete pigliatu un rapist in l'entrata, da vo avete a gridà tutta a via, i vicini sò sempre sorte. Eppuru chì molti argumenu chì i veci sò scantati di lascià, ma ùn avete micca altri scelte. À novu, pudete scantari u rapistu, pò ancu esse scappatu.

      3. Se u rapistte un cutidianu in a so manu, tenite cura, qualsiasi di u vostru trafficu eccessu pò ghjucà contru à voi. A cosa più chjude ùn panni. Di solitu l'attaccoli à u scalu, è si mette u cultillu à u so gula, sùbitu ricordate ciò chì in u saccu, ciò chì pò esse fattu per neutralizà u rapist. Sì avete nantu à tacchi, pudete culpisce assai nantu à a perna di u rapide cù un talone.

      4. Sì avete firmatu davanti à ellu, è u puderebbe manghjà cun un puderiu, pudete chjudarà entre i so gammi è corse à a strada, sottu u pianu è scapigliate nantu à ogni porta. Mai spentu esce, quì puderia acquistà cun voi.

      5. Ci hè una altra manera di sorte di a situazione, ma ùn hè micca raramente. Pudete cuntà à questu direttamente in l'ochji chì l'omi ùn anu micca averanzu è chì site una donna lesbica o frigida.

          È se sè ancu violatu, ùn esse micca tombu. A lot of people suicide, si sò fatte annantu à questu incidente. Ùn avete micca, hè solu un episodiu in a vostra vita, di quale avere da scurdà è più prima u megliu. In a vita, ci sò assai incidenti, ma ancu avemu a campà una vita sana standard. E in nisun locu ùn avete vultà in u vostru viulente, hà sempre truvatu è imprighjunatu, è sarani vungiati per voi digià allora, induve hè chì deve esse.