Se un omu hè una donna offentera, chì deve esse a prima di tollerà?

Alas, a rilazioni spessu ci presenta micca notte solu belli ricordi, ma ancu tene ogni tipu di prublemi. A disputa in u pianu iniziale di a relazione, è in i parenti. A ragiuni di chistu è solitu riluttante di un o i dui ganghi à cumprumegà, per cuncludendu l'opinioni di a secunna mità, per risolviri pacificu. Ma, cumu dicenu, i viviri sò ripetati - solu sò divertuti, perchè in u risultatu avemu accuminciamu a sèntelu à l'altri è in ogni modu pussibule pruvate emozioni negativi. In u mondu oghje, secondu l'statistiche, e donne sò u pruvucatori di disputimenti più frequenti, perchè simu criaturi chì sò contradictori è inclinati à esagera, pensendu cusì dopu avè travagliatu quarchi cosa. E donne, in a maiò parte di i casi, sò cuntrullati da l'emozioni, è micca a causa, è per quessa chì l'omi sò assai più probabili di avemu a pinsà per perdone, di riferimentu à u fattu chì "donni" sò da natura, è nunda pò esse fattu nantu à ellu, ùn resta più d'accetta. Ma se un omu hè una donna offentera, chì deve esse a prima di tollerà? Dopu à quessa, i campagnari, da quella natura, sò difendenti è breadwinners, chì significa, lògica, avemu a prutezzione è l'alimenta, ancu s'ellu hè offended. Bonu, pruvemu di scopra.

Prima, vale a pena comprende a causa di a disputa. Dopu tuttu, si un omu hè una donna offentera, perchè questa ci hè certi prerequisite. Situazioni in quale pudete esse un favuritu favuritu, assai. Eppuru vi sicuru chì ùn ùn pruvucò à l'offenderu? Fà chì era paciistu, mentre chì curria cù l'histericu, hà purtatu cù l'esplicazioni è l'affirmazioni, in un certu puntu scorchude, gridò: "Dura!" E abbandunò a stanza? Por desgraza, e, felice, vivemu in un momentu quandu e donne ùn anu più trattatu cum'è essere chì pò esse pardunati, è noi avemu a culpa per questa. Cridite à mè, sè seu u primu à offentà un omu, è un omu hà intesu in ritornu, ùn ùn serà micca u primu à esse ribilitatu, è ùn ùn sera micca culpabili ancu se u mutivu di a vostra histeria hè a cosa stessa. Pruvate capisce micca quellu chì ùn hè micca cunvene per voi, è parranu cù u vostru primu omu, scuscia, è pruvate à calma è senza esse spieghendu ciò chì in u so cumpurtamentu ùn vi cunvene, dumandate d'avà, per evitari di cunflitti, ùn fate micca. Se ellu risolviu in modu violitamenti à i vostri diritti è cumincià a risurarià a so voce, quì hè quì tene trè opulentai: u primu - lasciate tuttu ciò chì hè, è pruvate à esse menu esigenti; U sicondu hà da esse risuscitatu, postu chì avete u sughjettu di discussione hè impurtante, ma u vostru MCH ùn vole micca cambià a situazione; a terza - per cuncorda cù un omu chì, per esempiu, fate cusì è questu, è ùn ùn hà micca fà, o viceversa. Ricurdativi chì un omu hè un capu, è una donna hè un cùaddu, cusì parechje hè megliu di fà prima cuncessione è di scuschizà cà à tortu stessu è eseguite u vostru nostru nervu.

Sì un omu offisa una donna - chì deve esse u primu a tolerà? Ci hè una parolla chì, si un omu oculta una donna, ùn deve esse u primu à ricuncilià, perchè cum'è camandati o ellu stessu pudete cunterà un rag è henpecked. Vogliu nutitu immediatamenti chì questa alive hè stata entre e famigli conservatori di i paesi estremu orientu è terzu paese, o trà l'omu inseguratu è cumplessu di a scola superiore è di l'adulescenza. Oghji, omini conscienti è cunfidenti cun una bona persunità in a soziunità anu sempre rispettu è rispettatu e so donne. Perchè e sti donne sò a so musa, per quale anu, questu, omi, avè qualcosa à u mumentu. È se l'omu in quarchi cosa era tortu, uffrìu a so passioni è a rende, allura ci vole perdiguvia. Se u vostru ghjovanu hà paura di parirà débilu, affinchendu rispettu per una donna, andavanu avete bisognu di dettu di priorità in a materia di ciò chì hè più impurtante - l'opinione di l'altri populi, o a rilazioni cù voi. Sì ellu sceglie u primu, pudete bisognu di pensà seriu nantu à l'amori. Dopu tuttu, e rilazioni sò custruiti, prima di tutti, cù rispettu mutuale, ma in questu casu ùn averghjenu micca. Se a tua seconda mezzo opete a seconda opzione, dopu parlà cun ellu di cumu si senti, fate cù voi. Pruvate per spiegà à Ghjesù chì avete a rispettari l'altri è sia capace per ricanuscivarli i sbagghi è cumponenu. Inoltre, siddu si scusanna à voi quandu hè veramente necessariu, da primu di tuttu, u vostru rispettu è a fiducia in ellu ci meritunu, è questu hè spessu u più impurtante per l'omi. Ma, cum'è sapete, in questa situazione, per parlarle di questu, avarete bisognu di risaltà u bandiera bianca.

S'è un omu hà smurzatu una donna, è una donna hè un omu, è ùn sia micca chjaru chì deve esse u primu a tollerà, aghju cunsigliatu per cumprà à capisce ciò chì u risultatu hè chì i partiti volenu acquistà. Dopu tuttu, di qualunqui disputa arristava arcuni ligioni è cuncludi. PERO A donna in tuttu era hà rispunsabili da a pace è a cunfortione di a casa. Se vulete educà u vostru omu, fate u vostru "genie", realizendu qualsiasi vulìni, dunque ùn avete micca furtuna per dui motivi: prima - a ghjente ùn si pò mudificà, u vostru omu hà ancu fattu u persone, è pudete, sicuru , per correggiri quarchi pocu di e so qualità à u vostru vantaghju, ma micca per metudi tali generali, è micca sempre i vostri travagliati purtate u risultatu; U secondu - avemu postu chì tutti l'amare u populu ùn sò micca solu per i so qualità pusitivi, ma ancu per i so difetti, è ancu se, suppone chì avete riformulatu un omu, è vi porta i patevole è u caffè in u lettu di u matinà, quantu duvete piglia piacè? Probabilmente, un "fugliale" muzhchinka hè simplicemente simpatulatu, ùn deve micca da e so propiu decisi, è da u vostru "muru di petra" diventerà in una criatura à bisognu di a vostra prutezzione, è l'abbandunarà in cerca di un "omu veru". Ma questu hè solu in teoria. Ricordate chì più dipende da voi di ciò chì pensanu. Pruvate a mantene u equilibriu in un paru, è per questu ci hè bisognu di passà per ellu stessu, perchè e rilazioni ùn sò micca custruiti nantu à l'egoistu. Tutte e ricadie di e femicili accertanu chì in un certu puntu di a vita i so rilazioni persunali anu aghjustatu, avianu a dari, per a priservà ciò chì anu. Sì prudenti è tuttu fate fine.

E siccomu ci era sta situazioni, se un omu hè una donna offentera, a questa pregunta: "Quellu chì deve esse a prima di tollerà" ùn deve esse posti, si ci hè un affettu tentativu è l'amori entre elli - anu da toccu à fà rende à teme tutti i so cunflitti, quale era u so culprit .