Cumu parlà di u sessu à un ziteddu in l'adulescente?

Prima o tarda, parechji parenti anu da dì à u zitellu annantu à u sessu. Ùn àbbia paura di questu, sentene testa o postpone a conversazione. Hè necessariu, cù l'accusazione tutte e più precisa di u zitellu quale hè u sexu, senza aspettà ch'ellu ùn conta micca a via.

Allora cumu si dici à un adulescente per u sessu senza fà dannu, è dà l'idee propriu di questu affari?

Ùn pudete micca

Ùn pudete micca chjamà à un zitellu per una conversazione cusì dilicata, dicendu chì u tempu hè ghjuntu. A tali dialogu duverà spontaneamente, o si u zitellu stessu ponu accade.

Ùn omitene u tema, dicenu qualcosa cum'è "Crespi, amparate" .... Dopu tuttu, si un zitellu interessa, hè bisognu di spiegà, altri o infurmazione serà cercata in altrò è micca u fattu chì sta informazione serà positiva.

Ùn pudete fà un cultu fora di u sessu, sta attitudina impone infurmazioni nantu à u zitellu, pruvucarà interesse, ma spessu prus penoso, problematicu.

Età

I parechji spessu ùn ponu capessu à quale età di sapè à un zitellu à un zitellu, stanu aspittendu una domanda di un zitellu. Ma, hè ghjustu se l'educazione sessuale di u zitellu saranu da a cunvalenza, quella hè a prima idea di u sessu duveria quandu u zitellu pide da quale hè vinutu da. Di sicuru, quì a storia ci vole à esse ghjustu. Ùn avemu micca parlatu di col, una tenda è una cicogna. Hè megliu dicu chì u babbu piantò una perdita in u ventu di a so mamma è u figliolu o figliola nascita.

Adolescente Infante

Ma passa chì u tempu hè misstu è un zitellu adultu, circa 10-13 anni, dumandò i paisani nantu à u sessu. Chì deve fà? Cumu parlà di u sessu à un ziteddu in l'adulescente? Dopu tuttu, u zitellu pide, perchè ellu averà interessatu da a relazione di i sessi. I ragazzi è i zitelli sò discibitate cù l'altri, cumminciate à esse amici, per cumunicà.

Se parla cù u vostru zitellu annantu à u sessu direttamente, senza evitari tutti i più "sullivi temàti" in una conversazione, chì hè, cumu si pò dì di u sessu orale, di e malati di trasmissione sessuale, tandu ti evitari assai momenti displegianti.

Hè mpurtanti ricunnosce chì a sexualità ùn hè micca mala, ma assai bona. In l'eventu chì dichjarete chì u sessu ùn hè micca bè, u zitellu ùn basta solu parse chì i vostri parole, ignore.

A zitella, per parlà di sessu, hè assai faciule cum'è u zitellu. Per i raggioli, u principiu per parlarà hè u tempu di l'iniziu di a menstruazione. Cù u zitellu, hè più difficult to talk about sex. Forsi si deve esse fatte da u papa, o un qualchì tipu omu cercanu.

Dduttu chì u sessu duve esse accuminciate cù e boi è acchèghjinu à pocu pressu a più impurtante, cù l'aiutu di sta lentitudine, ci hè u tempu di firmà. Dìghji chì u sessu deve esse cumpletu di romanza.

A zitella deve esse insignata per dì "no" fermu. Dopu tuttu, un silenziu modestu, avvisatu da i picciotti, cum'è un culore verde è si cumincianu à attu. I picciotti, si devenu esse sicuru chì a zitella vole sessu. È i picciotti avè bisognu di insignà. Hanu bisognu di parlà di a respunsabilità per u raportu è à l'assetimentu sessuale.

Avà, molti pirsuni pensanu chì l'usu di u sessu orale ùn pò micca avè da malatie trasmissione sessualmente, ma hè micca cusì. Dunque, a vostra tarea hè di spiegà cusì à u vostru figliolu o figliola.

Dìmmuli chì ùn deve micca bisognu perchè "tuttu hè digià, ma ùn sò micca". Hè impurtante amanterà un cumpagnu, è u sessu serà più divertente. Diciunate di u fattu chì u sexu fermu ligame à e persone è da questu hè più difficiule di parte è e piacè di ciò chì anu fattu. Dite chì trà u sessu ùn hè gravidenza è micca sempre gustu.

I dui parenti participanu à a cunversazione. Mamma si parlarà di a parte femina di u prublemu, u papetu da u partitu di l'omu.

Pudete aduprà a letteratura pertinenti, per spiegà u ghjocu à u to figliolu.