Errore cumuni in u trattamentu di i friddi

Ogni noi hà un friddu ogni annu, di mediu, almenu duie o trè volte per stagione. Oghje, pari, avè accumulatu una sperienza impurtante in u so trattamentu. Ma solu sta sperimentazione ùn hè micca sempri pusitiva - spessu facenu i stessi errore chì pò esce anch'ella cumercii serii. Cusì in questu modu, trattu per un friddu, sì sbagliate? Questu averebbe discussione annunziate.


Allibbèrnu finu à u dulore

Vivemu in una prisenza constante, ùn avemu micca tempu di malà. À i primi signali di un friddu, sintèmu (duie volte in lettera) anu pigliatu un mirisu di medicini in a speranza chì qualchissia di i pilloli "magic" ponenu nant'à e so pedi. L'usu cuntrollu di l'antibiotici hè assai perikulu. Uni pochi sapemu chì tutti sò inùtule in u casu di i friddi virali, à quale a nostra ARVI è influenza constante pertenenu. Eccu a nostra microflora utili di l'intestini hè uccisu da l'antibiotici à u mumentu. Hè particulari dannuu à l'organamentu di u zitelli. Nunda in u mondu, solu à i paesi di u CIS, ùn l'antibiotici di vaptekas vende. Puderanu solu da un duttore in un hospitaliu durante u periodu di trattamentu. In u casu estremu - per scrive nantu à a casa, ma solu cù a pruspettazione di visità u duttore tuttu in modu in parechji casi. A noi antibiotici vende ancu pè i zitelli in un annu. Ancu ancu a nostra flora intestinali, chì determina u statu di a salute è a resistenza à i virus.

Tuttu l'altitudine ùn significa micca chì ùn pò micca bevi antibiotici à tuttu. Sottu cirte circustanze, ùn si pò fà senza elli. Ma à u listessu tempu i medichi ci prescribanu a piglià di droghe per impediscenu di dbaerbteisis, per esempiu, linex o altri pruibioti cun bacteria intestinali utili in a cumpusizioni. Ma hè megliu di pensà à a vostra microflora intestinali prima di l'iniziu di a malatia. In fattu, hà ghjucatu un rollu impurtante in l'aumentu di a nostra immunità. Sì, è ùn pudere micca per u travagliu. Ogni friddu hè megliu trattu, curiosamente, tempu. Hè necessariu per u corpu per aiutà à trattà a malatia.

Sposta di a tezza

Cough hè, per suprattuttu, a manifestazione più displetazione di u friddu cumuni. Cusì, unu pò capisce a invasione quant'è prima per quelle di questu. Intantu, a testa ùn hè micca solu periculosa, ma ancu utile - hè una reazzione naturali di u corpu à a inflamazioni cumuni di i tratti respiratorii, chì causò u virus. Inflammazione hè spessu accumpagnata da a furmazione di sputus viscosu, interferendu assai cù respirazione, perchè u corpu si distrugge da a so sola "ferramenta" - una tezza. In uce di lòggica in questu casu, diluting sputum cù mucolitici, principia a piglià medicazione suppressiva di torti. Fate micca impedente in ogni caso! Tali medicazione, cum'è i stessi antibiotici, sò usati solu per un catedrolu di un duttore medico cù una tezza longa, seca è agoffulante. Hè necessariu per andà à un spicializanti si qualchissia ùn si passanu una simana o più. U prucessu pò andà in una tette crònica è cumportanu cumplicati serii.

Trasfurmà a prevenzione

Oghje avè avessi per u fruttu cumuni comu un fenomenu inevitabbile, cum'è a foglia caduta in u vaghjimu è a neve in l'inguernu. Esegucianu a negligenza ancu i più preziunasi preventivi, ma ancu i medichi sò sempre ricurdati da elli. È micca per nunda - a prevenzione aiuta à l'aiutu à riduce u risicu di passà malatu. Eppuru, a megliu scelta hè di mudificà u so stiliu di modu di modu di crescenu: fiscate cù l'acqua fredda, corse annantu à a mane, manghja solu l'alimentu "drittu" è l'acqua, dorme durante almenu ott'anale, ùn anu micca preoccupatu di i populisti. True, deveru chì u prugramma ùn pò esse maestru di tutti: ma pudete principià nanzu.

Allora, vultendu in casa, da quandu duv'è voi, ùn puderebbe micca lavatu i mani, ma rinvinni u nostru bocca cù una labulla. Allora vi scaricate virusi chì sò stati nantu à a mucosa. Pensate di rinfurzà e difesi di u corpu finu à l'iniziu di u vaghjimu - bevi un medicine immunostimulante (preferibile nantu à una basa vegetali), ma micca di scurdà chì hè necessariu di piglià com'è un cursu. À u travagliu, ricordate chì u crescente di virus in l'epiléia hè u teclaticu di l'informatica, i telefoni cumuni è i manichi di porta. Ùn hè micca difficiule, almenu, per asciugare cù e sicchi d'alcoolate di l'alchimia per almenu in tempu.

In a casa, hè ancu pussibule creà un ambiente antivirale. Découvrir l'astaghju di a finestra - saturarà l'aria cù i phytoncides, chì sò fatali per i viruses. O creanu un lumi d'aromu è fate in oliu d'eucalipto, lavanda, basilica, menta è rosariu. Hè queste i piante chì anu pruvatu à esse ligami attivi di i remi. Ùn hè micca male in i matinati è è notte per fretà i pene, u gricchi è e mani - e zoni cù a quantità massima di punti biologichi attivi. Hè utile non solu per a prevenzioni di a gripe, ma per a salute in generale.

Hè assai impurtante, in più di e prevene assai impurtanti, per travaglià ancu nantu à ellu stessu, per elevà l'altru ottimisimu. I scientisti anu pruvenu chì l'optimisti sò assai menu menu pussibuli di avè a gripu è u friddi. Questu hè dovutu à u fattu chì quandu u cambiamentu di u puliticu s'impegna, l'arghjintu di u crescenu di a prutezzione di i virus attivamente accumenza à travaglià. Hè soprasugnatu è ùn pò micca dà un regnu ripigliu di infezzjoni. Cù un clima di bon u bonu, stu situ hè occupatu solu cù a prutezione anti-virus, per quessa accupa à Neochen adattamente.