Quandu u vacanze di Uraza Bairam in 2016

A festa principale di i musulmani hè Kurban-Bayram, u sicondu più impurtante hè Uraza-Bairam. Ghjè quì nantu à questu ghjornu, nantu à e so tradizione è rituali, avemu da parlà oghje.

Storia di Uraza Bayram

Uraza-Bairam hè a denominazione turchica di u ghjornu musulmane di dispensazione. U so secondname hè Id al-Fitr. Uraza-bairam se celebra à a fine di u mesi santu di u Ramadan, durante li quali i fideli observe u rigalu di più strette è ancu astruisce da intimità in u ghjornu. U primu ghjornu di u mese dopu à u Ramadan - Shawwalah - i musulmani celebranu, manghianu alimentari è e bevi.

A storia di Uraza-Bairam hè assuciata cù u nomu di u prufamiliatu, perchè era duranti u prugramma Ramadan chì Allah hà cuncessitore u primu filu di u Qur'an.

Preparazione per Uraza Bayram

Uni pochi ghjorni prima di preparazione di vacanze. A casa duverà esse cura di cura benitosa è elegante. Hè necessariu di rializzà l'abuluzione è ancu per lavà l'animali di u vacche è di l'animali domestici. A cura particulare hè pagatu à a preparazione di parechji platti. I cumpagnie si preparanu una table sumptuosa, duverebbe necessariamente prisentà documenti disposti, compoti, pilaf, è ancu carni. Ci sò ancu i platti tradiziunali nazionale: pancakes in Tatarstan, Turchia è l'Arabia Saudita - dati, pappezza, etc. I ospitale trattanu i so vicini, l'aria saturatu cù u sensu di una festa.

Qualessu hè u nùmeru di Uraza Bairam in u 2016?

In u 2016, a festa di Uraza-Bairam à u 11 di lugliu. Ramadan dura da u 18 di ghjugnu à u 11 di lugliu.

A mane di a festa, l'omi andà à a prichera. Eid-Namaz principia una ora prima di alba. In i cità grandi, per esempiu, in Moscu, i siti privati ​​per a preghjustu rituranu sò urganizzati. In u 2016 anu da esse 8. In a via in a mezchettu, i believers salute à l'altri cun una benedizzione: "Id Mubarak!"

Felicità in Uraza Bayram

À a sera di a festa, a famiglia sana hà bisognu à migliurà dopu à una tavula è felicità à l'altri in Uraza Bairam.

U primu ghjornu di u mese di Shaval, àutri saluti, unu devi ancu dumandà u pirdunu di i parenti, è rigalà ancu rigali è fresche. E limità mandatori sò obligatorii. Hè chjamatu ul-fitr. Ogni pianu prende in u so deve di dà quantu pussibule.

Ùn solu i viventi, ma ancu i morti avemu bisognu. A ghjente Ortodoxa visitate u cimiteru è leghje u sacru sacru annantu à i lighjendi. Hè cresce chì i spiriti nantu à questu ghjornu visitate i so parenti.