Praise and compliments for u so maritu

E rigioni harmoniiali in a famiglia, basatu principalamenti in gratitù. Inoltre, a gratitude hè un segretu impurtante di benessiri famigliali. Ora pregiunate a nostra gratitudi à Diu per tuttu ciò chì hà fattu è per noi, è spessu scurdate di a gratitudine à una persona amata chì ci dà amore è cura. È in a maiò parte di i casi, ùn sapemu ancu cumu espresà.


Prima, vegemu cose gratitù. Dice u gratinu significa "bonu per dà", altri fariamu daveru à una persona, qualcosa chì hè bona per ellu.

Ogni donna, senza dubbitu, cura di u sposu, cum'ellu sapi quantu. Hè pussibule in questu casu per cunzidirari lu so 'care grateful? Forsi, à qualchì parte, pudete. Eccu avà hè un "but", postu chì u maritu, per a so parte, curcene a so mòglia. Hè assai probabbili, in a famiglia hè una distribuzione di e funziunalità, perchè l'omu pigghia un cura di a materia, per esempiu, u sposu dà a so sposa un salari.

Per quessa, per una famiglia per sviluppà relazioni armonii trà a donna è u maritu, deve esse una cosa distinta, solu di cura di l'altri.

Eccu a question si sviluppa: ciò chì hè impurtante per qualsiasi persona, àutru à satisfacenu e so necessità vitale?

U primu, hè sensu una dimostrazione d'amore. In ogni casu, ci hè un prublema quì. U numaru di cunfessi per ogni persona hè stata scelta indipindente. Certi parsoni perceive l'assistenza cum'è di una manifestazione suffirenziu di l'amore è ùn ne necessite micca parole supplementu. Dunque, avete bisognu di spirimintassi cù u vostru maritu, per sapè cumu quantu volte à ghjornu (perchè una settimana o un mesi) avete bisognu di ricanuscià in ellu, perchè si senti cumplicatu.

U sicondu, questu hè lode. Ùn basta solu à risponde à i cura di u so maritu cù i so care. Puderete prestu l'ellu, permettenu ch'ellu li piace ciò chì faci. Hè assai impurtante per esse riprisentatu in e parolle si avete interessatu à avè u vostru maritu sentenu sentimenti cale cumparèvule à quelli chì eranu in u principiu di a strada di a vostra vita, finu à u longu.

Quale persona li piace à glurificà, è per un omu per accettà a so dignità o elogia, hè quasi un urgente bisognu. À u principiu, quandu era ghjudicante, u vostru favore era per ellu una confessione. Allora, u fattu chì avete accunsentitu à casallu, era un ricunniscenza di a so dignità. Per esse sicura ch'eddu hè l'unu è u megliu per voi, ellu, dopu à tuttu questu, necessita un reconeixement constantu di a so vita.

Quandu, per qualchì motu, ùn briunemendu i nostri mariti, cumenciani à spusà, cum'è un arbre senza acqua. Qualessu chì duverà parechje per u fattu chì i mariti inghjiani à vede quandu sò stati elogati, per ellu si sentenu "u megliu".

In seguita una pregunta, cumu si deve faraghju ellu u mo maritu? Mentre un psicologu dissi, chì per un omu assai lode ùn vene micca. Per noi e donne questu puderebbe abbastante ridermu, ma per un omu chì hè cusì impurtante chì ùn pò micca sempre distinguish un fiancu di l'apparenza brutale.

A lude hè, per suprattuttu, u più optimu di ricanuscià a dignità di u so maritu, cusì cù a so aiuta pò esse u valore di e so azzioni. Eppuru, micca sempre i nostri mariti facenu ciò chì ci vole, è in ricunniscenza a cundanna solu, in questu casu, pudete aduprà un cumplimente invece di eloggiu, per esempiu, per causà in un sensu d'orgogliu per qualunque qualità naturali. Per esempiu: "Eppuru l'ochji bè" o "avete e manu forte forte".

U cumplettu di lamentu hè un altru in quellu chì a facemu cun sincerità, admirendu e qualità di una persona à u stessu tempu, è l'appiccicà hè principalmente usata quandu vulimu una cosa per noi in a so volta per l'admirazione. Per esempiu, "Queritù, avemu spartutu u socket, vulia chjamà electricista, ma pensavvi chì pudete fà megliu megliu ca ellu. Haiu such mansi d 'oru!

Semu summatu. Admite u vostru maritu in amore, lode ellu di ogni ghjornu, è ellu serà moltu attenti per u vostru maritu, è da quandu avà da pruvà à fà per fà chì ellu si lagnà.

Se a rilazioni in a famiglia hè sustinuta da gratitenza è custruita nantu à l'amore mutu, u matrimoniu serà persone, è a vita di famiglia hè più cuntenta.