Cumu travagliu a lògica femina?

A lògica femminile hè u sughjettu di belli è di ogni tipu di anecdote cunvecevule è inzimpevule. Sò, per supòttimi, avvicenu cun l'omi, per rinfriscà a vostra masculinità, diretta, cum'è una schernera di ferrovia, pensendu, forza, talentu è intelligenza. Dopu tuttu, un omu sia a so impurtanza quandu chuckle à "cunclusioni" di a so mezza. È per un omu, u più grande cumplettu hè a realizazione di u significatu stessu.

Ma un omu qualcosa ùn cunnosci micca chì questa volte hè ancu un performance dramaticu ben dramatu. Hè quandu a question si sviluppa, chì manipuleu quale.

Allora, cumu si face a lògica femminile è quale ùn possa rapprisentanu? I siciliani pensanu chì questu hè un furmulariu d'adattazione sviluppatu nantu à i seculi da e donne. E, à u risultatu di una evuluzione naturali, ma è suciale, o in paroli sempru, per via di vive cun l'omi in una sucità di l'omi. E grazi a stu mecanismu, una donna ùn pò micca solu per surviglià in u duru munnu di l'omi, ma l'adattanu, è spessu sottumessu. Cumu? Tuttu hè bellu semplice: intruduce, è cusì chì u primu l'urdinate sarà silenciu cù sorpresa, da esse toccu, è poi perdà sse u sensu cumunu. E tuttu, ellu hè prestu, pudete almenu pigliate cù i vostri mani nuvuli! Ancu s'ellu ùn hè micca necessariu di piglià, perchè più tardu o dopu vene ellu stessu, fate tuttu ciò chì necessariu, è fate tuttu ciò chì hè necessariu. Sì, e ringraziarete.

In modu, a lòggica di a donna hè un fattu scientifica longu. In u travagliu di VN Bashkirov, candidatu di scienzi biologichi di l'Istitutu di Biologia Genetica di l'Acadèmia Rchina di Scienze ", nantu à i miccanichi genetica moleculari di a lògica femminile", hè prova l'esistenza di diffirenzii in a logica "in generale". Sicondu ellu, a lògica femina esiste cun un altu gradu di probabilità. Per esempiu, in a lògica femminile, u sìmbulu lògicu "SÍ" cù una probabilitati di 0.5 pò significari "SÍ-1", vale à dì, una dichjarazione, bè, cù a listessa proporzione pò significari "SÍ-2", questu, denial. U stessu pò esse dichjaratu da u simbulu "NO". Sè traduttu in una lingua popular, significa chì si una donna dice chì ùn vole micca di manghjà un pastellu, questa puderia significà chì hà famu per sente u gustu di u magrissimu funnu in a lingua. Ma, solu dopu chì a so nova dieta si trova. E varianti falluti pò esse parechji.

"Lògica femminile," dolce, ingenu, spessu stupidu oculta un calculu cusì delicatu. Dopu tuttu, una donna pò esse dispunibule per averà a situazione vicinu per esse sicura di u 200 percent in un favore favorevule. Eppuru, cumu si dice, ognunu hè tuttu è felice. L'autoestimu di l'omu ùn era micca affettivu, ma, per contru, criscava significativamente, perchè ellu hè un eroi, superman. E a so mòglia hè solu traduttore stupidu è ingenu, infermiera, accountant, etc., (a lista mantene aperta). Cù l'ego tuttu hè tutte bè, hè cumplettu solu. È l'omi è e donne.

Spessu, una donna cun un mudellu maschili di cumpurtamentu (micca cunfidatu cù l'apparenza), pensendu bè cum'è un omu, facendu e so cunluclusioni, ripiglià a so abilità di negoziata, hè simplificatu à fà u massimu di sforzi, in cunfrontu cù un omu in questa situazione, per alcuni u desideriu. Ciò chì pudemu avè dicemu d'una donna cù un modellu femminili tipicu di cumpurtamentu? U feminismu, naturalmente, hè una cosa utili. Ma a donna ùn hè micca bisognu di piglià a rumpia nantu à e so spalle, quandu hè vicinu à ella hè un omu forte in ogni modu, cusì valente è ancu cù i muscoli pompini. E pudete dumandà sempre cunzignatu, chì ghjè u nome di stu musculu? Oh, u "triceps"! Cool? È ancu discretu preguntenle, hè difficiule per ellu. Ùn vi scurdate à u scopu di ringraziari è dite un paru di cumplimenti in spedizione.