Chì invece di Samoylova anu da a Eurovision 2017 da Russia, l'ultime nutizie

Dopu a vittoria di Jamala in Stoccu, era chjaru à parechji chì "l'Eurovisión 2017" puderia diventà u più scandaluoso in a storia di questu concorsu. E successu. Prima chì l'avvenimentu principia un altru mese è un mezu, è e passione è intrigue chì circundanu a "Eurovisione 2017" di Kiev sò digià stintatu versu u limitu.

Aieri, i media infurmati l'ultimi infurmazioni nantu à a pruvenzione di u SBU à l'Ucraina à u duminiu rumanò Yulia Samoilova. Sicondu sta decisione, u cantante ùn hà micca pussutu entra à l'istatu vicinu per trè anni.

L'ultime nutizie ùn hè micca stata sorpresa. L'ucraini cuntribbuiu à stu modu di l'evuluzione di l'avvenimenti immediata, cum'è a Russia avè annuncia u nome di u participant chì vi farà à Kiev. Invece, ci stava a speranza chì u partitu ucrainuu ùn pulitizza micca u concorsu musicali.

Celebrities ponu esse boicotterie «Eurovision 2017» di Russia

Tutti i anni più è più diventate quelli chì sò sbiguttati da a Eurovision d'oghje. Da un bellu spectacle luminoso, a cumpetizione turnò in una manifestazione di toleranza imaginaria è di e preferenzi politichi.

A vittoria strana di l'"omu a donna" barbata, a medagazioni attraversivi dimostrativi in ​​Stoccu, pruvucavanu numerosi chjamati di i Russi in a sesta di u Festival d'Eurovisione.

Avà, quandu u paese di ucitanu ùn si rinvene à permettà à u participatore di russu participà à u cuncorsu, e discussioni di u pachisteria fughjule cù u vigoru novu. Parechji politici è artisti famusi prupusenu di ricusà à participà à u prughjettu scandalu.

Dià chì Philip Kirkorov hà sempre un fanàticu devottu di Eurovision, ma crede ancu chì dopu à a speranza à annunziu per Yulia Samoilova, hè necessariu di boicottà u cuncorsu. U cantante hà dettu in u so instagram:
Pensu chì a russa ùn rinfuccà di participà à u cuncorsu finu à chì tutti i persone respunsabile di sta decisione annunziendu a so propie incapacità prufessiunale, ùn anu micca rinunziatu, è l'Festival d'Eurovisione ùn cumince micca à seguità l'ugettu per quale hè statu creatu.

Qual'hè invece di Julia Samoilova rializaranu in Kiev à a Eurovisión 2017?

L'urganizatori russi di u cuncorsu face una scelta difficultu: u boicotterie u canzoni di l'Eurovisione in 2017 in Kiev, o per offre un novu participante chì anu uttene à l'autorità ucraina è chì andarè in Eurovision 2017 in uitu di Yuliya Samoilova.

U segnu di presse di Vladimir Putin Dmitry Peskov hà parlatu annantu à a pussibilità di sustituzione di Yulia Samoilova:
Ùn sapete micca di a decisione di i nostri urganizatori, ma, finu à quantu capitu, ùn ci hè micca una tale l'usanza cum'è un sostitu

Ùn sò cambiamenti sò pianificate da u partitu russu - Julia Samoilova hè sempre pronta per fà rializà in Eurovision 2017 in Kiev. A strada, u cumandante di u Primu Canali informava chì, si Kiev ùn cambia a so decisione, Samoilova andaraghju fora di u cuncorsu per rapprisintari Russia à u Canali d'Eurovision Song Contest 2018.

Hè devi esse nutatu chì senza participazione in u cuncorsu di Julia Samoilova, i canali di TV russa ùn difundiscenu "Eurovisione 2017".

L'Unione Europea di Scienze invitatu à Julia Samoilova per parlà à a Eurovision in Kiev remotamente: a reaczione da a parti russa

L'urganizatori di u Festival d'Eurovision avianu a truvari un modu da a situazione currente. L'Unione Europea di Broadcasting (UER) publicò a so decisione nantu à a pagina ufficiale di a cuncorsu. Per a prima volta in 60 anni da a fundazioni di "Eurovision", i so urganizatori prupusissi di rinvigurà a regula è di trasmissione u discorsu di Yulia Samoilova per satellita. Cusì, Julia Samoilova pò parte in a "Eurovision-2017". Ùn aspetta micca a dicisioni di u Primu Canale, chì era dumandatu à furnisce questu broadcast, i rapprisintanti di Kiev hà prestu à dichjarà a so disconformità. In Twitter, Vicinieru Premier d'Ucraina Vyacheslav Kirilenko, l'appressu siguenti apparse:
A traduzzione di u parramentu di Samoilova da i canali di u televillu ucrainu è una violazione di e lege ucraina, in quantu a so ingaghja per u Ucrania. [Unione Europea di Broadcasting] L'EBU hà da piglià à questu
In ogni casu, u Primu Canale anu ufficialmenti annunziatu chì refusa a propositu di l'EBU, chì suggerenu chì l'urganizatori accetta solu in i reguli stabiliti da a cumpetizione:
... A rifiutu di Yulia Samoilova per entra in u territoriu di l'Ucrazia viola i reguli di a cuncurrenza. Pensemu l'offerta di participazione distanza rara è si ricusanu, cumu si contradicassi u stessu significatu di l'evenimentu, a regula rigreta chì hè a splutazioni diretta in u stadiu di Eurovision. Criemu chì a Sindicazione Broadcasting Europea ùn deve invintà novi règule di u participatore russa in u 2017 è hè capaci di mantene a cumpetizione in cunfuranza cù e so reguli.