Yulia Vysotskaia cuntò à u statu di a so figliola

Dui anni passanu da u ghjornu fateful, chì dividia a vita di Julia Vysotskaya in "prima" è "dopu". U 12 d'uttuvulu di u 2013 in quale l'attrìghjera era viaghja cù u so maritu è ​​a figlia, hà un accidente. U risultatu di l'accident hè a coma di Maria Konchalovskaya, chì dura finu à quì.
I media per i primi unsi mesi hà pruvatu à intesu l'ultime nutizie nantu à u statu di a chjesa. Ci era assai informazione falsa in i mass media, è i paisani Maria anu preferitu à guardà silenziu, esse saldati solu cù a so dulore.

Per tutti i tempi, a coppiu solu quarchi volta riporta chì a zitella vene da a difficultà, è a famiglia cuntinua a crede è a lotta. Un pocu d'età, Julia Vysotskaya truvò a forza di parlà francu per quandu a so vita hà cambiatu dopu à ottobre, L'attrìzia hà cessatu di cumunicà cù parechje amici cunnuscini chì sò abituati à vedeli cum'è sempre allegra è gioia. Vysotskaya vallata da l'amichi, preferendu per salvà a forza di u nostru forza per più praticà a salute di a so fede. In l'ambienti di Julia, ci era sulu quattru amici carii chì eranu nantu à u so cumpagnu di u lettu di Masha in quelli l'ore chì l'attrenda hè vinuta nantu à u stadiu per ghjucà à a cumeddia.

L'istatu di Masha Konchalovskaya ùn pò micca esse stampatu di manera mudifica - a recuperazione hè assai lenta:
Un medico rispose. U statu di u coma hè ambiguu è varieghja in tuttu. Ci sò parechji volte ch'ella hè cun mè, affacca chì ùn aghju micca capitu. Questu hè stata quarchi cosa chì semu cuntenti. Avemu l'aspittendu a ripetizioni, ma ùn hè micca. Ma qualcosa cosa passa. Tuttu va ... lentamente. Avemu digià dicisu da u principiu chì a recuperazione serà assai, assai longu. E sta st'andatura endless - è Masha, è a nostra ... Tutti à un raghju di cinque chilometri da a Machine room, deve esse cumpletu d 'energia di creazione