Modi chì aiutanu à fughje facilmente

Qualchese smoker à ogni mumentu pò esce cun l'idea chì u fumu hè preghjudiziu è avete bisognu di abbandunà immediatamente di stu vituitu disgustante. Ma quellu di fumarii ùn hè micca cusì faciule cum'è quantu pari di prima visu, è avete bisognu di pensà quantu di ridivà di u tabacco per chì l'organizmu pò trasferiri tutte e cose facilmente - cù l'abitudine più abbia à un sè stessu.

In pratica, ci sò assai uni pochi casi induve ancu u fumu più ingeratu hà riesciutu à superà din dipendenza. In questu ùn ci hè nunda terrible è difficiule: tutta di tuttu ciò chì ci hè micca smarintatu micca tantu tempu, ùn ti ùn sequita micca a lotta cù questa dependenza, ma si ùn pò micca mantene da fume, ancu par parechji minuti, vi serà più notu difficili . Induvularmente, a vostra situazione serà affettata da a situazione à u travagliu, in casa, è e vostre rilazioni cù a ghjente.

Ci sò viaghji chì aiutanu à fughje facilmente. Veju qualcunu. Qual è fumà? U fumu ùn hè micca solu un habitu, hè a dependenza psicologica è fisiològica di una persona in ogni tipu di tabacco. A voti, per falla di fumà, una persona hà bisognu d'un incitantu chì ùn pò micca sempre truvà. A persona ùn hè micca solu bisognu di rializà i danni di u fume, avissi bisogna à fughje. A persunale ùn dete mai di fumà, se sinceramente ùn vole micca fà. In ogni casu, induve hè a guarantiscia chì un cigarette offrittu una volta ùn sarà micca ancu più un stimulu per una persona da un incitantu per a fuma.

I scienti sustinendu chì, dopu à 20 minuti da l'ultimi cigarette affumicate, a presenza di sangue hè normalizatu, u travagliu di u cori pulite, a circulazione di u sangue in i palme è i pedi hè restituita. E qual'ede avà? Aiuttu, dopu à 8 ore, u sensu di l'ossigeni in u sangue. Se una persona ùn fuma più di dui ghjorni, l'oluvatoriu è a capacità di gustu hà perfezzione notevuli. Una settimana dopu à u rifughju à u cigarette, a pianta hà megliu, un odore sfavore da a bocca, u capellu è a pelle scorri. E dopu à un mesi, u restu di i sintomi pò vede, per esempiu, e da u mastru di a testa è di a testa di a mattina, vi sentiate assai megliu, puderete diventà sempri più faciule di respira.

Per a prima volta, a chiesa si organizzò una campana micca di fumà in u XVIe seculu. Da quellu momentu un gran numaru di mètudi per parè à fumà sò diventati cunnisciutu. A più simplice hè simplice di fà di compra di i cigarettes. Ma ùn tutti ùn hè prestu psicologicu.
Sì avete preferitu i rimedii tradiziunali, pudete aiutà à fughje, per esempiu, una tintura di l'arrutula di una bobina o eucalyptus cù l'addimperamentu di u melu è a glicerina. Pudete tagliate u furmagliu cù tezza, secca è brusgiate quandu tira un lume. Aiutà à tàvule à affissà aiutà a dieta di pumu cun u pane di centole è infusions a base d'arba. Una dieta sguassate di u corpu à tutti i toxini di u fume di tabacco. Per un casu particularmente problemàticu, pudete pruvà di sguassà un cigarette in u latte è u fume, dopu a siccà. Eppuru, quelli chì anu avutu pruvatu questu praticulu dicenu chì pò causà vomiting, è dunqua esse megliu pruvene à a casa. Ci hè una parolla chì un bellu costume pò esse influenzatu da una cuspirazione. Per fà questu, avete bisognu à piglià una casetta vacca, mette u cigarette chì accustava cù u vostru cigarette è sfilata stu casu in a intersezione per ch'ellu hè nantu à l'ochju chì a màquina hè stata mossa. Tali mètudi sò assai efficace per i persone chì sò suggeribiliti. In quantu stu mètudu hè efficace, per ghjudicate solu à voi. Sì tutti i mètge più avanzati ùn vi cunvene, pudete pruvà, per esempiu, l'ipnosi o l'acupuncture. U specialistu aiutà à u paci di rinunzà à i cigarettes è à cumportà una sessione di scrittura, ma stu metudu ùn aiuta micca à tutti - per questa ci hè bisognu di crede in u putere di l'ipnosi. U risultatu di sta prucedura pò durà duranti un paru anni. L'efficacezza di stu metu hè circa 80%.
A scienza ùn si pò passà da a ricerca per suluzione per questa problema. Ci hè parechje plasters, gomes di masticari, inalatori, tabbili di u fumettu è assai più. Ma tutti l'aiutanu solu i fumatori debbitori. A più famosa di sta lista hè, forsi, nicchia di i parches chì furnenu nicotina à traversu a pelle à u sangue. Ma se u corpu ferma riceve a nicotina, chì cumu pò esse tedescenu? U fattu chì u gesso calcieghja a sola dependenza fìsica, ma ùn psicologica di u fumu. In ogni casu, pudete pudè tà smintu cù parighji. Per fà quessa, simpricimenti solu aumentanu l'oghje trà i cambiassi di pezzi, o pochicate cambià à parches cù un cuntenutu di nicotine più basso. Pudete pruvà micca solu gesso, ma ancu spezii di gula, chì sò ancu dispunibuli è dispunibili.
Sè vo site per surtite o oghje digià duvitu à fumà, avete bisognu di parechje reguli di u vostru "cumpurtamentu", cù quale pudete acquistà un risultatu ripetutivu.
Prima, pruvate di fumà cum'è raramenti possibbili, ùn vi mannanu purtati cù colpi è ùn anu micca un cigarette in pauses entre elle.
Siconda, ùn fuma micca u cigarette à a fine è u ghjallu. Prima per un terzu, da a meza, è dopu un pocu pudendu ancu micca piglià un cigarette in manu. In terzu, in ogni casu, ùn luce micca un cigarette digià in extinzione. U danni di un cigarette tali è assai più grande ca da un cigarette di "prima frescura".
Quarta, elettu cigarettes cun filtru.
Quintu, fate chì u fumu nantu à u stomacu voscuru hè preghjudiziu, perchè a nicotina è a soffra, imbulighjendu cù saliva, affettanu a membrana mucosa di u stomacu, è da l'intestinu hè assudatu immediata in u sangue, per a stessa ragiunita chì ùn pò micca fumà quandu manghja o bevi. Pruvate puru micca di fuma durmenno rapidu, sopratuttu sopra à l'altura, perchè in questu casu, i sustanzi maiuronii sò più faciuli di penetraru in u vostru corpu per u largu, respirazione profunda.
Ùn hè micca superfluitu chjaru di ricurdà chì u danu da "fumare passive" hè assai più ca d'un attivu, cusì pruvate micca à a cumpagnia di i fumatori. Dopu o fume, ventate sempre l'area à appaghjà.
È, finarmenti, ùn fuma micca quandu ùn vulete micca fumà!
In seguitu sti règuli simplici, pudete sfurtunatamenti fà di fumà sempre.