Pèrdita di l'appetite pò esse chjamata anorexia?

Appetite, u sensu di fami hè spessu associatu cù l'attività di un centru alimentariu situatu in u curu (l'hipotalamo). Dui zoni di u centru alimentariu sò sappiutu: u centru di famu (l'animali sò sempre anu manghjendu in l'estimulazione di stu centru) è u centru di saturamentu (quandu stimulatesu, l'animali si ricusate di manghja è esse cumpleti). Trà u centru di u famu è u centru di saturazione ci sò parechje ricitarii: se u centru di famu hè eccitatu, allura u centru di saturamentu hè impeditu è, in cunversione, se u centru di saturamentu hè animatu, u centru di famu hè impeditu. In una persona sana, l'influenza di i dui centri hè equilibratu, ma i devvi di a norma sò pussibuli. Una di i devjazzjonijiet missiunanti in a sfera di depressione o ancu a suppressione di l'appetite hè l'anorexia. Cusì avemu da discutà u nostru tema "Pèrdita di l'appetite pò esse chjamatu anorexia? "

Se traduzimammu literalmente a parola "anorexia", avemu ottinutu paroli comu "negazione" è "fami", vale à dì, u termini parla per ellu stessu. Ma a perdita di l'appetite pò esse chjamata anorexia, o sò cunnessi diffirenti?

U cuncettu di l'anoreksia in a medicina si usa una malatìa separata o cum'è un sintimu di parechji malatii. Anorexia, sicuru, hè una malatìa in a perda di l'appetite si trova, ma ancu ùn si micca scurdatu chì a perdita di l'appetite pò causà depressione, espansione psico-emotiva negativa, fobbi diffirenti, malatie somatica, avvilinamentu, prenu medicazione, gravidenza. Comu simpaticu, serve com'è a definizione di assai e malatie somaticità cunnessione à una disturbazione di u viaghju gastrointestinali o d'altri malatii.

Se trattate l'anorexia cum'è una malatìa, pò esse divisa in l'anorexia nervosa è psiculoghjile. Anoreksia nervosa - disordini di l'alimentariu, carattarizata da una perdita di pesu speciale, causata da u desideriu propiu di u paciistu, per a perdita di pezzu deliberatu o di disprezzione per acquistà un pesu eccessivu. Statisticamente, hè spessu trova in i zitelli. Cu tali l'anoreksia, ci hè un desertu patologicu per perdiri pesu, chì hè accumpagnatu da una forte fobia prima l'obesità. U pacienza hà una distorsioni percepzioni di a so figura, è a pacienza mostra un preoccupe maiò annantu à l'averaggiu di pisu, anche si u pesu di u corpu à u mumentu di a vista di u paci ùn hè micca aumentatu o ancu sottu u normale. Por desgravate, in u nostru tempu stu tipu d'anoreksia è a perdita di l'appetite stessu ùn hè pocu cumunitariu, è ancu un spese ancu in a norma. Circa u 75-80% di i pazjenti sò nêmpati di età 14 à 25 anni. I razzii per una stazione perchè perchè persone per l'appetite sò diventati in psiculoghjche, per quessa, l'influenza di e persone vicinu è i parenti nantu à a pacienza, a predisposizione genetica è ragiò sociale, chì si trova l'erecció di a figura di qualcosa in u rangu d'un ideale o l'idolu, a manera d'imitazioni. Sta forma di a maladie hè cunsiderata chì hè anorexia femminile.

Di diagnosticà l'anorexia è facilissimu è moltu reali. I primi signali d'anorexia chì pò esse identificati indipindente è senza recurane à un duttore hè a incapacità di pisci in una età prepubertante, per esempiu, durante un periodu di l'altitudine di una persona, u pesu hè micca guadagnatu. Inoltre, a perdita di tali pesu pò esse pruvucatu da u paci, questu, u paciveru prova d'estrattà cum'è l'alimentu cumu possibili, discendu chì hè incredibbilmente cumpletu, ma a l'ora di l'esame u pesu pò esse normale o ancu sottu u normale. Inoltre, u paciente prova à scumpressà l'alimentu, hè chjaru pruvucà i vucchendu à i làgbiuti, iperattività di i musculi, chì hè, u muvimentu eccessivu, u pazientu pò piglià l'appetite suppressant (desopimon, mazindol) o l'usu di diuriti. Aktar, a simpatomatica di u paci era attribuita à u fattu chì hà una persone distortu di u so corpu, l'idea di distruzzione di u pesu resta in a so forma di paranoia è a pazienti crede chì u pocu pisu per ellu hè a norma. Inoltre, unu di i sintomi di diagnostichi ùn hè micca l'atrofia di l'organi genitali in e donne è l'absenza d'attrazione sessuale. Ci sò ancu assai sintomi mentali, cum'è a negazione di u prublemu, i disordini di u sonnu, u disordini di l'alimentariu è l'abitudini alimentari, è cusì. In u trattamentu di sta malatia, a psicoterapia di famiglia, cresce a cundizione generale di u paci, u cumportamentu è a cumunicazione hè u più impurtante. I mètterici farmacològichi sò in questu casu solu una addestra à u trattamentu preduce, per quessa, drogas stimulating appetite and so on.

In quantu à l'anorexia mentale, questu pò esse chjaramente chjamata pèrdita di l'appetite è l'alimentu, chì hè carattarizatu da una diminuzione di pisu corpusicatu da u desideriu propiu di u paci, motivatu da a prisenza d'un state depressiva è di un statu catatonu, stimulati da l'altri deliriamenti di avvilinatu. Sta malatìa pò esse attribuita à una numerosa paranoia. U trattamentu di l'anoreksia d'esse l'anorisia si deve esse destinatu à restaurà un alloghju indipendente, furmendu una percepzione normale di a figura nnô stessu, ristabilisce u pesu normale di u paciente è, sicuru, u sustegnu morale è mentale di i parenti.

Da questu articulu vede chì l'anorexia cum'è una malatìa è com'è un sintomu di numerosi malatiechi somatichi ponu chjamà a causa di una diminuzione di l'appetite, ma di chjamà l'anorexia simpricimenti l'assenza di u famu ùn hè più possibbili. Ùn sò solu i prucessi patologichi in u corpu causanu l'anoreksia, ma di disordini mentali è nervi. Irritabilità in a famiglia, diprissioni, e persistente psico-emotional conditions raramente sò raramenti a causa di l'anoreksia, chì inveci pò causà una forma ridícula di a malatia. Per evitari, prima, avemu bisognu di boni relazioni in a famiglia, persone è simpaticu intimanti è familiar. Avemu bisognu di una dieta bona è di norma, affinche direttamente à a dieta, ùn ùn averebbe manghjatu è micca spotaghja l'appetite. Lamentablemente, anorexia ùn significa micca chì i genitori ùn anu micca stimulatu u zitelli. U persunale, culturale è suciale in assai cuntribuiscini à u sviluppu di l'anorexia.