Malati di mani sarru

Tutti i zitelli di a so zitiddina, l'adulti dicenu chì avete lavatu a manu, tornendu d'un caminu, prima di manghjà, dopu à andà in u bagnu è in generale, chì sò stati contaminati. Tutti paririssemi avè amparatu questu, ma i studii anu dimostratu chì quasi nove centu per centu di Russi ùn lavianu micca e so mani per regularmente prima di manghjà. Dui negligenza spessu prende à malati intestinali di una natura infugiosa.


Tali infizzioni intestinali spessu occur inesperadamente è arruvinà tuttu ciò chì hà prutrate perchè anu sintomi incantane. I medichi unanimamente dì chì tuttu questu hè dovutu di negligenza di i hygiene. Inoltre, pudete piglià una infizzione sì manghjate l'alimenti insalati o l'alimenti stufa.

I microbichi ci ponu amparà nantu à u dirittu, manichi di porta, un teclatu, passaviglii in u trasportu publicu è in altri temi varii chì circundanu, chì avemu l'usu di ogni ghjornu. L'insetti pò ancu avè una infeccion, per esempiu, mosca nantu à e so patale pò piglià circa trenta milla microbicchi menacing. In ogni casu, ci sò più di 30 infizzioni perikinus: disenteria, febbra di u tifusu, salmonellosi, u coleriu è l'altri. Questa ùn hè micca tutti i motivi chì pò causà una infezzjoni intestinali, questa infizzione pò esse trasmessa da u metuu in u volu.

Quale hè in riscu di malà?

E persone chì anu un sistema immune diputatu sò più suscettibile à sta maladie, è ancu e persone cù gastritis cù avezza di acidezza, colitis, ultracere, o prucessi inflamatorii in u viaghju gastrointestinali. U risicu hè suscettibile à i zitelli è anziani, ancu un pocu nummiru di microbicchi pò causà a violazione di u trattu intestinali, u sistema nervu, u fianu, u coru è l'altri orggichi.

E persone cù bona salute sò menu propensi per infezioni intestinali. Questu hè chì a natura ave aghju ottenuta cù scuddi unichi chì u mantienenu da e malatie. Questi scuddini sò uvuluricu è bile gastricu, chì possu una proprietativi di disinfetizazione, l'immunità, a microflora di u gastrointestinal, a peristaltisi intestinali è a riflittura gag. In casu ligame di sta catena si debilitava, i battiri è parechji viru s'attaccarate immediatamente à u nostru organu.

Induve hè u poghju oculatu?

Infezziunidi intestinali periculosi è i so patogeni pò stà attivi in ​​varii cundizioni, per esempiu, in l'alimentariu, a maiò parte in carne è latte, tamoni è multiplica, allughjendu toxine. I microbes pò sopravientu in l'acqua, a terra è l'altri superfici chì tocca in manu cù e mani. Questa infezzjoni pò persiste à una temperatura sottu à u zero, per quessa ùn serà micca difficiule per ella per entra in u ghjacciu, chì più tardi serà cumpostu cù un cocktail, whisky, o tequila. I medichi, trà tutti l'infizzioni di l'intestinali, chì sò generati da e mani senza sangue, identificanu parechji di e più, cusì parlà, populari è periculosi:

  1. Una malatìa chjamata disenteria. Accumincia cù u dulore agudo, spasmodicu in l'abdomen, cum'è u dolore in u rectu è urgente à u sguassà, più di deci ghjorni à ghjornu, cù una mezchezza di mucus è sangue in u fessee.
  2. Questa hè una terribili parolle salmonellosi. I so cumpagni sò vomiting, hà tutte i sintomi di avvilagna alimentaria. A tampiratura di u corpu ùn si sviluppeghja in i formi sfigghiati di sta maladie.
  3. Enterovirus, rotavirus. Sti infizzioni sò accumpagnati da parechji frette, ci sò casi di rashes di a pelle. Sti sintomi sò ancu supplementati da sintomi catarrhati. Sò chjamati - gripe intestinali.
  4. A tali malatia, cum'è a febbra di u tifusu, principia cù malaise è di dèbbuli palpabbli, ma in un ghjornu di ghjorni a temperatura pò saltà significativamente, à quaranta furia. Sta malatia hè carattarizata da a malatia, insosma, stinziazione o diarrea, ingerente, una sarita di l'abdomen, breasts, mancanza d'appetite. Certi cose pò esse accumpagnati da inchieru di a lingua è ancu un burlatu di a cuscenza.
  5. Una maladie insidiosa cum'è u cholera si sviluppa senza temperatura elevata di u corpu, ma cù diarrea. Amminazza a deshidratazione. Ma sta maladie hè quasi natupechjica per u prisenti, è s'ellu si stà malatu, dopu à restà in i locu esotico.

Cume à esse di sti malati tremendi?

Comu spessu lava i to mani cù sapi. Se pensate chì in questu modu fessi male di a pelle, cumprà un saponu di più licurosu è usa una crema emoliente. I prudutti sò compru solu in a tenda, se fate cumprà nantu à u mercatu, o in magazzini ingaghjoli, dumandate à u vende un certificatu chì cunfirmanu a qualità. Ancu s'è avete cumprà prudutti in a buttone, fate curazioni à e cose di i prudutti di u pruduttu, studia e cundizioni di a preservazione è a qualità di u materiale d'embali. Prima di manghjà, piglia lavurazione di frutti è ligumi, prima di coccia, lavare lavà o pesce o carne. Se seguite ste cunsiglii semprici, puderete pruteguerà è a vostra famiglia per e malatie infiziosi periculosi da u sughjettu intestinali, u sviluppu di quale, più spessu, cuntribuiscenu à e mani brutta.

È ricordate puru, chì qualchissia di a vostra famiglia sete sintomi di qualcuna di e malatie intestinali sopra, piacè ricerche l'aiutu di un duttore! Hè ricurdà i medicini necessarisi per a ripresa. Anu seguitu à e regule di a casa: dà u pacchettu un pezzu separatu, ripasti u fracete, l'altri friddi seguitanu currettamente a so propria higiene, facenu cleaning cun disinfettante, ventile l'abitanti.

È quandu avete à l'emissioni, ùn hè micca ghjallinatu à tutti i prudutti à tempu, è manghja tuttu ciò chì vene à i vostri ochji. Posa à e panni, bevi.

A medicina moderna hè una tremenda quantità di manera di ridette d'una malatìa spegada. Cusì ùn risicate micca a vostra salute, ùn pò micca piglià l'autureggiamentu, ma riagisce immediatamente. Quandu avete apprenutu, più uvertu aiutu è megliu megliu.

Ricurdativi, ùn pò micca pruvà à vadi di vomiting o diarrea, chì hè una reazione protettiva à a infestazione di u corpu. Ùn impedite micca! Pruvate per cumpensà a perdita di fluidu. Se u vòmitu ùn ferma micca, piglià a medicina, ma solu dopu cunsiglià u duttore!