Chì s'ellu si u zitellu hà una impunità?


I paisani bè mi vulianu sapè cumu da fà, se u zitellu hà una impunità brusta. Circhendu à prutezzione di i so figlioli da e malatie infizziasi, d'inflammatori è allergii. Perchè chì u corpu di u zitellu s'alluntana à resistenza à sustanzi sani, i pusteri deve seguitu certi muluri.

Uni pochi parolle nantu à u sistema immune.

U sistema immune prutege u corpu di u zitellu da sustanzi e infezioni periculosi. L'urganu più grande di stu sistema hè u trattatu gastrointestinali. Contene, in comparaison à l'altri orgere, un numaru senza prevalenti di limfochite (cilindri bianchi chì sò rispunsabili di risistiri l'infizzione di ogni persone). Questu hè chì u intestinu hè particularmente vulnerable à a penetrazione di sustanzi naturali in u corpu da u mondu esternu, chjamatu antigens. Un zitru venutu ùn possì micca ancu antigens. Ma da i primi ghjorni di vita, u sistema immune ampara à ghjudiziu à risponde à e diverse sustanzi cù chì u zitellu entra in cuntattu. Questu crea una memoria immunologica in u corpu chì permette u corpu per determinà l'antigensi individuali. In ogni casu, prima chì a memoria hè tutta "carricu", avemu bisognu di prumittu di rinfurzà a resistenza di u zitellu à i infizzioni. In u periodu neonatu, funzioni significati per prutege l'immunità di u zitellu duce a zitelli. Perchè u latti di a mamma hè propietariu antibacterial, in cunseguenza di quale pruteghja contru infezzjoni, è prumove ancu u sviluppu di i miccanismi di resistenza adattati.

Ammaistemu sustene a memoria immune.

Hè assai mpurtanti per l'immunità difinitivu u rolu di limfochichi. Participanu à a creazione d'antichi, chì reazanu à sustanzi naturali in u corpu di u zitellu. I servizii di l'anticintrato sò trasmessi cù u latte maternale. Hè per mezu di l'azzione di antichi in i nutrienti di u lattu chì u corpu di a cumincià à trattà di i microbicchi. U memoria immune di a mamma hè, chì era cumannata, trasmessa à u zitellu. U equilibriu trà i miccanismi di containimentu è una rispunsabilità immune prupone à u zitellu da infezioni è allergii. A mancanza di equilibriu è u livellu bellu di "ricunniscenza" di irritanti in i primi stadioni di a vita di i zitelli contribuisce à u sviluppu di malatii infecflammatorii cronii, infizzioni è allergii. Sta situazione spessu occure cù l'alimenta artificiale. In questu quì, vogliu enfatizà un novu l'impurtante rollu di l'ameglie, chì cuntributes à a furmazione di memoria immune adatta. U latto di mama hà aiutatu à furnisce u zitellu cù a resistenza di l'influenzi esterni, chì reduzce u risicu di infezzioni è malatii crunuloghi è agronii, cum'è diarrea o infizzioni respiratorii.

A pruvisione di energia suffirenzia.

Una nutrttiva propria di u to cumpurtatu u sviluppu di a funzione immune. Tuttavia, questu hè micca u cummentu principali di nutrimentu. Prima di tuttu, l'alimentariu hè una fonte d'energia. Per quessa, solu l'articulu qualitativu di l'alimentariu sò impurtanti, ma ancu a so cantera prufundita. U zitellu, particularmente à una età curretta, deve esse alimentatu. U tessuti cellulari sò particularmente sensibilitatu à l'alimentu inadegwate di l'alimentariu. Ci ci manca a energia per u crescita è u sviluppu.

A strada, è a mamma futura durante a gravidanza ùn deve micca starzze. A malnutrition, in particulare in u seccu à u terzu mesi di u gravidenza, hà un effetti neglioso in u sviluppu fetali è pò esse cunsiquenzi negattivi per allende. Dopu, a crescita di energia durante a so zitella è a zitiddina prima pò causà prublemi di salute seriu. Cum'è a sparizioni prugressiva di una di e glàndali - a chjamata timulenza. Stu fenominu hè assai periculosu, perchè l'timu - prima di pubertà - hè principalment respon sabre di u sistema immune è cuntrola u numeru di limfochite.

A nutrimenta bona di u zitellu vene à u corpu. Sfortunatamente, u sviluppu intrauterine improperu per via di una mancanza di nutrienti cunsiste in permanenza a resistenza di i zitelli. Questu pò ancu guidà a morte prematura di u zitellu. Cusì, ogni donna chì cresce un zitellu deve circà un rigore di dieta, furnisce i fugliu cù tutti i nutrizi necessarii.

Nutrijenti chì aumentanu a resistenza à a malatia.

Pudemu issa facilmente identificà i cumpunenti nutrittivi chì anu influenatu u situ immune di u zitellu? In u prucessu di u metabolismu, un rolu impurtante hè fattu di unu di l'aminidià di l'acidu glutmàticu. A prumove a furmazione di l'acidic nuclei, chì affetta direttament in a sintesi di prutini in u corpu. È ancu permette l'excrezione di l'ammonia da u corpu per i rinu. A glutamina hè ancu una fonte d'energia per i celluli, è questu pudere spiegà u so rolu principeru in i prucessi immune. In ogni modu, una ricerca maiò hè necessariu per entende megliu u rolu di a glutamina à l'assicuranza di a viaghju di i zitelli. In particulare cù l'immunità debbuli.

A pussibilità d'arricchisce a dieta cù un altru aminòcidu hè studiatu - hè argenine. Quandu i studii indicanu, l'usu di l'arginina in nutrimentu in i zitelli di pisci di nigenu - reduce significativamente a probabilitati di l'enterocolitis necroticu.

Un altru componente assai impurtante di nutrimentu - à l'umidità fatali polyunsaturated à longa catena. Hè acquistatu da l'oliu d'oliu Omega-3 sò fatte chì sò in u trattamentu di i malatiei inflamatorii crònii. Ma puderanu ancu aiutà à trattà i malati infeczurii aguti, cum'è a sepsis o sindromu di distress respiratorju.

I paisucci anu da ricurdà chì quasi tutti i cumpunenti di nutrimentu ghjucanu un rolu impurtanti in mantenimentu di u statu propiu di l'immunità di u zitellu. Per questa mutivu, a malnutritioni è a ingestimentu eccessivu pò esse avvezziunate. In tuttu u mondu, a ricerca medica hè sottumessu, chì mostra chì l'estatus immune di i zitelli hè più bassu in quelli parti di u mondu induve a piccula bassa proteina, u ferru, a vitamina A è E è u zincu sò cunsumati.

U rolu di prebijutichi è pruibotiichi.

In u nostru tempu, hè statu un interessu aumentatu in i prublemi medici di rinfurzà u sistema immune, influenzendu a microflora intestinali. Questu pò esse uttenutu in dui maneri: 1. Enriching the diet of baby with prebiotics - nutrienti chì ùn sò micca digeruti; 2. E probiotici - microorganismi viventi d'urìgine umanu, chì anu pussibule e proprietà di l'aderenza à e cimitali epiteliale intestinali.

A mostra di a prebiòtica in u latte materna hè oligosaccharidi. Hè pussibule ch'elli ùn permettenu micca à i batteurie à unisce à e cimitali epitelial, affettivu di l'incrementu in l'immunità di u zitellu durante a piccula. I sperimenti sò ancu realizati cù pruiboti.

Ci hè caputu chì riteniscenu l'incidenza di a diarrea in i zitelli. Hè assai prometenti sò i risultati di l'studiu, chì anu studiatu un gruppu di pruvarii pruvotteri, pruvinenti da famiglie cù risichu ereditario di malatie allergii. Dopu à pruibietti, a prevalenza di dermatite allergii hà dimustratu significativu in i zitelli d'6 months old.

Cosa da fà chì un zitellu cù una immunità debule sviluppa una infezzjoni? Certu, trattatu. Ma hè più faciule per prevene a malatia. Oghje in i primi misi di gravidenza a mamma debe prestu cura à a so nutrimentu è di a salute. Ùn abbianu micca u spiritu, u tabacco è dieti per a perdita di pesu (ci sò ancu questi misgi). Segui tutte e ricerchi medichi. E dopu a nascita di u zitellu, senza mancu a so propiu libbiru liberu ùn rinunzà micca a picciuttate, per a salvezza di a figura! Dopu tuttu, u latte materno ùn hè micca solu una fonte d'energia è nutrienti. Contene sustanzi vali chì furnenu u zitellu cù una forte immunità. Hè statu vechju annunziatu chì i zitelli mischjate à u latti artificiale crescenu fisicu assai più dèbbuli è sò più spessu malati di i zitelli chì anu grown in milk breast.