Cumu pudariu frascaghju un criatu novu per a prima volta?

Per i genitori, u primu paese di un zitellu hè un avvene impurtante, rispunsevule, nisun cumbugliu di u primu parolle è u primu passu.

Chì ci hè a temperatura di l'acqua? E si cumencia di chianciri? Ma chì se falla? Cumu pozzu lavà un picciottu novu per a prima volta è fà u dirittu, senza errore? Questi preghjudizi seranu risposta da l'eserciziunità di e generazioni avanzati cited in questu articulu.

È stupidu di ricurdari a tò di questu, ma a principale hè chì avete bisognu di un bagnu. Pudete bagnallu in un bagnu adultu o in un vivero especial. Eppuru, si ùn avete micca un bacinu di u zitellu, pudete cumprà u primu, serà cunvene per voi, in u sicondu hà bisognu di menu acqua, perchè ùn viaghjanu à insignà à u vostru figliolu da i primi ghjorni à un travagliu di scuntura. Inoltre, alcuni babysi anu prublemi di a pelle, cum'è diatexesi, allergii, eritema, ecc., È per affruntà di sti irritazioni sò parechje erbe specie chì, se vai per lavu à u zitellu in un bagnu adultu bisognu à volte più. In un bagnu cambiatu un bagnu hè più faciule per esse "acqua", in più di mantene a limpa hè assai faciule.

U sicondu cumpurtamentu più impurtanti in questu business hè l'acqua. Parechje ghjente cunsigliate un anu u zitellu in a buttiglia o, almenu in acqua fogghi. Eccu, sicuru, tutta a quantità di a purità di u to pipe d'acqua. Eppuru, ùn ci hè risicu è, almenu, fremura l'acqua, è per mitigalli, pudete usà sal marina è eterna spezia.

Parrannu di a tampiratura di l'acqua, pudemu dì solu chì a materia hè puramente indetta è u zitellu stessu deve esse elettu. À a prima volta, u zitellu niputu lavora à una temperatura di l'acqua da 36. 6 gradi di Celsius. S'ellu hè cusì chì ùn avete micca un termòmicu acqua, dip u codu in l'acqua, perchè hè assai più difficili di determinà cù i vostri ditti, è si hè caldu è friddu vole dì chì a temperatura hè bella.

Doppu dippighjà in u bagnu, observate attentamenti u zitellu, perchè parechji figlioli preferiscenu acqua calda, mentri àutri sò più freti. Cusì a "temperatura impurtata" pò causari chianci è capricci. Cumu si capisci ancu s'ellu friddu o caldi per un zitellu? Se u zitellu hà friddu, diventerà in una bola è u tri triangulu nasulabile torna urugliusa è dopu un pocu di sicuru duve vene a tremblè. S'ellu si contru, hè chjucu, u zitellu sarà listless, a so pelle torna rinu, è certamenti protesta da chiancile è chianci. Sì trovi un pocu sbagliatu, hè aggradèvule, i grizi cù l'acqua fredda è fretta sò vicinu, è pudete facilmente facilmente l'acqua. E in un mesi, puderà apprezzà a manera precisa di determinà a temperatura di l'acqua desitvata per u vostru babbu.

L'altru elementi impurtanti hè di l'acqua. U primu, deve esse ricordatu chì nisun casu ùn anu esse usati agenti antibacteriale, perchè pudete disturbà a flora microflora naturali è fragili, chì guidanu à u sviluppu di i malatie serii. Sicondu i dermatologi, u sapunicu solidu solitariu serà fermamente perjudicial à a piel sensible è delicata di u zitellu. U fattu hè chì nantu à a pelle, hè una film protettiva especial. Hè sta secunna chì ùn permettenu micca acqua, ventu è sole da avè un impattu negativu in a pelle. In i zitelli nascuti da stu filmu hè assai ghjustu. Sottualità alkaline chì cuntenenu in u sapun distrugge sta casu naturali. E questu significa chì u risicu di l'infizzione nantu à a pelle sensitiva di u ziteddu hè crisciuta. Cusì, hè megliu aduprà modi attuale mudernu è micca aggressivu per u bacinu. Tali migliori sò micca solu micca micca a cuncetera protettiva, ma ancu anu aiutu per trattà l'impattu aggressivu di l'ambiente esternu. Cumu appiecà à appiicà significa per pauragiu un infante? Per fà questu, preparanu l'acqua è assicurazione da a so temperatura addattata, aghjunghje un pocu agentu di bagnu specialu à u bagnu. Allora pigliate una piccula ammontu di scuma è prestu appricà à a peddi di u so babbu. Se u pruduttu hè adattatu per i capeddi, lavagna a cappella di u zitellu o cun un shampoo cun una formula speciali.

Quarchi cosa serà bisognu di bagnu u zitellu cù l'usu di diversi additivi. Tali additivi include u sal marina. Per fà questu, diluisce questa salta in una puchina, è pozzu assicurà parechje ghiacciati di gauze pour di patt'à u bagnu. Dopu quì, dopu à paura, fate u zitellu cù l'acqua nevicata ordinale per lavà di u salitu.

Inoltre, per a natazioni, una varietà di preparalli spiciali sò grandi. Se u to figliolu hè impaticante, pudete bagnate in solu cunifera, è in casu di prublemi di a pelle - in l'infuzione di elecampane è sequins. Ùn bacchi u to figliolu in l'infuzione di camomiglia, perchè el secca a pelle, perchè cum'è unu di i cumpunenti di a margarita hè abbastanti. In generale, sè vo decide chì si bagnachja un criaturu avutu cù l'arbe, hè megliu cunsultà un duttore di antru, è ellu vi aiutà à sceglie l'ottene cumpusizioni.

Cum'è l'impurtante hè u tempu per lavà di u to figliolu. Tradizionalmente, una sera hè sceltu per questu, ma in fattu hè micca impurtante. Ci sò i zitelli chì sò spargusi di u bagnu, postu chì si sò persu duru. Se avete bisognu di tali reazzione in u vostru zitellu, hè prubabile bè a bagnata in a matina. Tandu cum'è una mamma caringina, deve monitorà dinò a reazzioni di u zitellu, perchè qualchissia dopu a natazioni si facia tranquillità, l'altri partenu per "scurdate di ghjucari", ecc, etc. Tuttu tuttu hè presitu per capricci, ma in fattu hè una reazione di u zitellu funziunalità di u sistema nervu è a fisiologia di u zitellu. Di sicuru, pudete "rumpisce" u foglie è fate u vostru modu. Solu à quali salderanu quì?

Cum'è l'impurtante hè a pinzata di a mamma, perchè u zitellu piglianu immeditivamenti u so statu emotiu. Perchè, quandu, in paesi, dapoi qualchì impadronità, dite à i vostri parenti - u babbu, a mamma o aia di u zitellu. Eppuru in questa prucedura ùn ci hè nunda terrible è scantale è cù u tempu, l'acqua di un criaturu nascitoghju ùn vi causate micca qualcunu d'emozioni negativi, ma solu spertu è positivu.