Chì si a mo rilazione cù un amatu hè spizzatu?

Perchè l'amore scurdate? Perchè ellu vole esse? Cosa da fà chì una rilazioni cù un amatu hè spizzatu? Chì duvete fà, sè ancu ghjè distruttu? Cumu survigliu sta tragedia?

Questi prezzi preoccupate decise, milla o ancu milioni di e zitelli, e donne, donne in u mondu.

Era una di elli. Tutti principiati cum'è tutti l'altri, sicondu l'script scriptu tradiziunale: Prima era l'amore ... E micca solu l'amori, ma "LOVE" cù una lettera maiò. Quellu chì si componinu versi è scrive à i libri. Un sensu grandissimu, felicitu chì ùn pareva esse sparitu. Un sensu chì aprireghjanu focu di emozioni è boni esperimenti. E paria chì era quellu unicu è unicu, un omu amatu chì avia avutu circà longa è avia stata trovi. È avà una vita boring, di ogni ghjornu vol diri à un conte di fata ...

Ma, sfurtunatamenti, tuttu hè micca cusì simplice. Cù u passatu di u tempu, cambia tuttu. A storia cessau d'esserà cusì culurita, l'imagine s'hè disfigatu, è l'idea hà sviluppatu chì un felice finale ùn sia micca ...

Un ghjornu, mentre chì si stava fora di a finestra nantu à una sera di l'inverndu silenziu, hà trascendita nantu à e pagine di u so passatu è si ricurdò cù lagrimi in u so ochji cumu si cuminciò: Fighjula cun amica piaciri à u zitellu è esce ammiragiscenu à ogni parolla. Idda l'arricò cù i cumplimenti, è ùn ci era micca falsità in e so parolle. U sinceramente u cunsidereghja u megliu, u più beddu è u più affettuosu. È ogni minuti passatu cù un amatu paria com'è una eternità, è vuleva chì e sti riti mai eranu colapsati. È questu amori ùn hè micca unutu. E ogni attu, ancu i più chjucu, ùn anu più risposta senza risposta. U so cumpagnu preferitu hà idolatu.

Induve questu tutta ssa sparita? E chì resta? Ùn ci hè micca una conversazione longa, sincerea, ùn ci hè micca una cumprenda cumprendente previa è una fiducia mutuale. Ùn ci hè micca una sorpresa più piacevule, scènji di amore impalpati è una casa hè stata privata di u listessu cunfortu. A so vita sana era un misteru per ella, a suluzione di quale si trova sottu una pantera di indiferenza.

U rapportu cù u vostru amatu cugnivanu. E era impussibile d'aspittà, altri ùn sia troppu tardu per correggià qualcosa dopu. Tanti cosi ci anu disturbatu, è ci era tantu tempu per decisione ...

Avete aduprà cù tutti i prublemi. È cusì, a relazione hà cullassatu, è l'ultimi mesi di a vita passonu in i tartari. Ma cumu hè chì tutti sò venuti cusì? Chì era fattu quandu era precariu? Forsi, i sentimenti anu enfasi, l'amori hà passatu, è l'amori, è ùn era micca? Se prima di a percepzioni di u zitellu hè distorta da alcuni illusione, è avà, avendu ricunnosciutu in a realtà, vole esse scappatu, forsi ùn avete micca pussìbule? Dopu tuttu, nimu hà sempre bisognu di i lacrimi di una picciuttedda è ogni zitellu deve bisognu di un omu fideli, affidatu, micca criticu. Dacciemu una cunclusione: probabbilmente, e relazioni cù u zitellu amatu sò cadeanu fora solu perchè ùn amava assai o micca abbastanza à amà. Ùn cunfundite l'amore cù l'affettu è avete bisognu di decisu per una volta per tuttu, se u zitellu hè degnu di u so patrunimentu è se vulete tornà tuttu.

Se a rilazioni hè assai impurtante, è chì vulete salvà, avemu trattatu cù una altra pregunta: Chì se a rilazioni cù un amatu hè spizzatu?

A so situazione hè stata ch'ella vulia mantene a relazione cù un omu, torna tuttu u ritornu à u locu originale, è hà fattu tuttu ciò chì hè bè:

Prima di tuttu, avia necessariu di calmà, rilassate. In questu mumentu hè difficiule solu per esse solu, perchè hè megliu per turnà à un amicu, un psicologu, un sacrificadoru ... sì à tutti! Solu à sparte o chiancile tutte ciò chì hè dulore. Avà chì hà truvatu a pace, hè quì tempu di scacciallu, analizà a situazione, per truvà sbagli. Avemu bisogna chì u passatu ùn si pò mudificà. Avete bisognu di u scurdate (ancu s'ellu hè difficiule), abbandunate in u passatu pensamentu di quantu pocu tempu a rilazioni cù u zitellu chì amava assai s'hè cullassatu, turnà a pagina è ripigliate à novu.

E, u novu prisente, sicuru, duveria megliu cà l'avanti ...

Per principià, hà studiatu currettamente, è s'hè verificatu ciò chì avia cambiatu in ella. L'autoestimu hà sparitu, o u so nivellu hà dimustratu significativu. Allora accumincia à rifà per u mutivu è per quali meritu chì hà assai amatu. (Quiz'è parechji azzioni parvenite esse ghjustificà, ma hè statu verificatu sperimentale chì i picciotti anu vulete amori cù quelli chì sanu capiscenu à si capiscenu, capiscenu i so sbagli è hà capaci di cuntrolallu. L'ubbitu era questu: cambià è diventenu solu cusì, cunfidendu e tutta chjucu. Per esse tuttu per travaglià cum'è pudendu, necessitava una fonte di pusitiva. In seguitu, eranu un omu, ma ora pò esse diventà facilità è accessibule (alimentazione, cosmètica, vestitu, divertimentu), chì dà piacè in tutti i so manifestazioni. In generale, hà bisognu à ompliri a so vita cù a luce è l'alegria, piaccà piacè in tuttu ciò chì circonda.

È in u mumentu ch'ella era occupatu cù a so felicità è di l'amori di a vita, a relazione previa anu tornata. U picciottu preferitu rializava cumu chì a sincerità l'amè. Hè struata a so risata quandu ella hè in un bon di l'umore, ama li so lacrimi, si sò felice, è teme chì ella darà emozioni pusitivi à qualcuna persona. Ricunnisci chì era terribili era solu per è perdà l'amore. Per salvà, avete bisognu di sacrificà una cosa, fate qualcosa, fate decisione dura, riesce riesce. Dopu tuttu, cum'è unu grande hà dettu:

"Qualchese rapportu hè cum'è prima di u vetru, ma avemu principiatu à capiscenu solu quand'elle perde sta rilazioni. Finu à questu puntu, vedemu è sintinu chì a rilazioni hè diventata è u so collapse hè vicinu. Ma spessu seguitemu micca di fà nunda ". Ma in vain! Hè in azzione chì guidanu à fallimentu.