Cumu si respiru è rilassate à u nascita?

Chì sò i benefici di e tecniche respiratori durante u partitu? Sallenu di u dulore, aiuta per rilassate è prutezà u zitellu da l'hypocrisia. Piglia l'ossigenu da l'aria, dà l'oxidu di carbonu. Hè tuttu ciò chì pudete parlà di respira. Un prucessu fisiulogicu pocu prupone. In ogni casu, durante u partitu, diventerà u vostru aliatu o inghjùlianu. Tuttu depende di cumu si respira. Cumu si respira appuntu è rilassate durante u partitu è ​​si portanu?

Profundamenti è lentamente

Tutti cumincianu cù pachuli debbiti. Sò raru è indolore. Attualmente, a natura dà un tempu per avè adduzzu, cunfurmà. Ma cù ogni ora (e un pocu più veloce), i prugieri sò guadagnani impetu. Eccu avete bisognu di i primi tècnichi di respira: "respira 1: 2". Allora, in u mumentu di a lotta, avete bisognu di piglià un respiru fundatu in a spesa di 3 (pudete è 4, 5, 6, perchè serà). Un'altra cosa impurtante hè chì l'exhalazione deve esse duie volte duve cun l'inhalazione. Ddu sudisfattu in u respiru boni massaggi l'organi di a cavità abdominal, attivanu immensamente a circulazione sangue. In questa tècnica, hè impurtante per assicurà chì u diafragma travaglia. Per fà questu, posicate a manu nantu à u so stomacu è senti cusì ch'ella fala è si sviluppeghja. Out? Cusì, vultete nantu à u sistema "anesthesia". Sensibilizzazioni poviri in u piriudu di u travagliu sò un pocu tristi. A tecnica di "1: 2" hè ancu bonu perchè vi duna l'oppurtunità di rilassate, distraente è micca u panicu. Dopu tuttu, fate nantu à a raccunta, micca u dulore. Pudete a leghere o à sè stessu. Ma avete bisognu di cuntrollà i numeri! Un nanzu. Dopu pigliatu a so voce per un tempu dopu à ogni ciclu di respirazione di l'espiru, saturerà u sangue da u diossidu di carbonu. Sta sustegnu acteghja nantu à i endimi nervi è alleva a soberexcitación. È a pace durante u travagliu hè una guaranzia di successu.

Labbra, cù un tubu

Quandu u cervicu opens up di più di 7 centimitri, i battelli saranu frequente. Hè quandu vulete chianciri. Ricurdativi una cosa: u più altu, u più grande u dulore, u peghju u zitellu. Vi rispiru! A inalazione hè sempre longa è l'exhalazione in u piccu di a cuntrazzione hè corta è punitu (cun ​​intervallii picculi). Qualchi esperti urganizanu di pronunzià "ha-ha-ha" o "fu-fu-fu" in l'exhalazione. Granni distractà è aiuta à sparghje. Pudete scacciate e parole nantu à l'exhalazione, sùbitu dùie so labbra cun un tubu. Pruvate di respira à u nostru bocu è esprimi cù a bocca. A bona tecnica bona "respira com'è un cane". Quessi animali sparghjera inghjustu è exhale. Un sistema tali hè bè chì assai oxygen entra in u sangue. Allora, u zitellu hè respiru fine. Hà pussutu a forza per passà u canali di nascita.

Tuzhsya! Tuzhsya!

Quandu u cervicu s'aprenze à 10 centimetri, u capu di u foglie pò pisci u so minimu pussibuli, i tentattivi di principià. Per sprime u zitellu hè duramente travagliu fisicu. Dunque, senza aiutu ùn pò micca fà. U vostru hè un diafragma. In l'eventu chì avete cumpritatu i pulmoni cù l'aria, è, affinate a respira, avete da cumbatte. Imagine chì u diafragma hè un pistone pressu. A tecnica curretta di respirazione reducià i tentativi di 3-4. Allora finarmenti un suspiru di sullivazione è abbraccià u zitellu.

Tuttu hè sottu di cuntrollu!

Ci hè parechji matteci chì unificanu tutti i exercici di respirazione. Un prufunnu sopra l'exhalazione prima è dopu ogni simmeru. Sì ùn avete micca impegnatu durante a gravidanza, ùn ne scurdate di vede u sopranimperiu trà e lotta. Relax, ossiegenate è sviluppa pulmonomi. A respirazione freti pò causà mareuse. L'ipertimulazione hè faciule da eliminà. Cogliate e to palme à u cantu per fà una mascara. Pudemu à a bocca è à u nasu è di respira. Uni ssiri respirazioni è benessiri troppu grande.